Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline  (Прочитано 42640 пати)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #180 на: 03 Декември 2014, 18:13:59 pm »
Иначе еве сеа гледам цена рекламираат

1.6TDI
ЕУРО 6
85 килограми олеснета каросерија (Наводно 20% помала потрошња...ок мање битно)
Стандард опрема:
- Трозонски автоматски клима уред
- Composition Media екран во боја на тач
- Bluetooth
- USB
- SD reader
- Кожен волан
- Паркинг сензори
- LED zadni svetla
- ErgoComfort возачко седиште
- Адаптвен темпомат
- Front Assist - итно сопирање

Цена?

22.990!

Е шо сакате ? :)
Сакаме 2290€ и на автопазар по можност :-)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #181 на: 03 Декември 2014, 18:16:59 pm »
Иначе еве сеа гледам цена рекламираат

1.6TDI
ЕУРО 6
85 килограми олеснета каросерија (Наводно 20% помала потрошња...ок мање битно)
Стандард опрема:
- Трозонски автоматски клима уред
- Composition Media екран во боја на тач
- Bluetooth
- USB
- SD reader
- Кожен волан
- Паркинг сензори
- LED zadni svetla
- ErgoComfort возачко седиште
- Адаптвен темпомат
- Front Assist - итно сопирање

Цена?

22.990!

Е шо сакате ? :)
Од кај е оваа цена? Да не е за стариот модел? Ова е живо џабе ако е за новиот. На ова само кожа и лед предни ми треба. DSG ај ќе преболиме некако. :)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #182 на: 03 Декември 2014, 18:26:12 pm »
Иначе еве сеа гледам цена рекламираат

1.6TDI
ЕУРО 6
85 килограми олеснета каросерија (Наводно 20% помала потрошња...ок мање битно)
Стандард опрема:
- Трозонски автоматски клима уред
- Composition Media екран во боја на тач
- Bluetooth
- USB
- SD reader
- Кожен волан
- Паркинг сензори
- LED zadni svetla
- ErgoComfort возачко седиште
- Адаптвен темпомат
- Front Assist - итно сопирање

Цена?

22.990!

Е шо сакате ? :)
Од кај е оваа цена? Да не е за стариот модел? Ова е живо џабе ако е за новиот. На ова само кожа и лед предни ми треба. DSG ај ќе преболиме некако. :)
Па сите реклами се со таа цена 22.990 1,6TDI Comfortline

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #183 на: 03 Декември 2014, 19:51:13 pm »
Darth Audito e kupeno i pisuva so koja oprema vrati se procitaj pa potoa tresi od i at.

Achtung i vo mojot post ja imas taa cena ama ocigledno se povlece,ili dzabe sum go pisuval postot.

Zero ova NE E najjakiot najsportski Passat,losi sporedbi na cenite.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #184 на: 03 Декември 2014, 20:05:18 pm »
Во моментов е. Да не си помешал нешто?

Единствен бензинец кој во моментов се нуди е 1.4-литарски TSI со 150 коња и деактивација на цилиндри.

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #185 на: 03 Декември 2014, 21:25:43 pm »
Иначе еве сеа гледам цена рекламираат

1.6TDI
ЕУРО 6
85 килограми олеснета каросерија (Наводно 20% помала потрошња...ок мање битно)
Стандард опрема:
- Трозонски автоматски клима уред
- Composition Media екран во боја на тач
- Bluetooth
- USB
- SD reader
- Кожен волан
- Паркинг сензори
- LED zadni svetla
- ErgoComfort возачко седиште
- Адаптвен темпомат
- Front Assist - итно сопирање

Цена?

22.990!

Е шо сакате ? :)
Сакаме 2290€ и на автопазар по можност :-)
Ke bide koga ke izleze Passat od 11ta generacija.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #186 на: 03 Декември 2014, 21:27:40 pm »
Од кај е оваа цена? Да не е за стариот модел? Ова е живо џабе ако е за новиот. На ова само кожа и лед предни ми треба. DSG ај ќе преболиме некако. :)

Претпоследна страна на GTA списанието

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #187 на: 04 Декември 2014, 09:54:14 am »
Чудно.
Во ценовникот на сајтот е 27,645

Ова е 4,655 ЕУР поефтино.
 
Или е стариот модел или има некој кеч. Да не е за првите 2-ца купувачи или да се нуди без тркала и шалт табла или прва рата, па останатите 4,655 на 12 рати без камата?
Или па прочитале на форум дека треба да се ценкаш ако сакаш вистински да им ги оставиш парите, па си рекле еве да уштедиме на време.

Чисто како инфо, во Шкода имаше црна Октавија со 1.6ТДИ мотор и не знам кое ниво на опрема, ништо посебно освен + 17-ки бандажи и уште нешто ситно, пишаната цена беше 21,000 еур.

Со цената погоре, Пасатот сериозно би навлегол во не премиум сегментот и би го загрозил сопствениот бренд Шкода  :P

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #188 на: 04 Декември 2014, 10:09:48 am »
Кампањските цени никој не ги пишува во ценовник. Ни цената од 14.990 за Golf не постои во ценовник никаде.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #189 на: 04 Декември 2014, 11:26:13 am »
Во моментов е. Да не си помешал нешто?

Единствен бензинец кој во моментов се нуди е 1.4-литарски TSI со 150 коња и деактивација на цилиндри.

Не сум помешал,ни кај другите одма не излегуваат РС4,М3 и остали кои ги спомна,колку ќе биде Пасат Р,сигурно не поевтино од овој така?
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #190 на: 04 Декември 2014, 11:34:52 am »
Претходната верзија на Пасат со 2.0 TDI /150 со малце нагодување се добиваше за 23к комфорт накај хајлајн. И во тој ценовен сегмент е веројанто најдобар според бројките на пордажба за автомобил до некои 30к вредност.

За тие пари можеш да земеш напукана KIA Optima, што никако не ја прави конкурентна (по моја процена) на просечните Пасатчиња.

Штом ќе задреш во 30к+ сегментот, почнуваш да го осеќаш мирисот на премиумите и тој те мами.

Да бирам ваква коцка од фамилијата VAG веројатно А3 седан повеќе би сакал од Шкода Суперб.

Отсутен D(runk)river

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #191 на: 04 Декември 2014, 13:24:58 pm »
Претходната верзија на Пасат со 2.0 TDI /150 со малце нагодување се добиваше за 23к комфорт накај хајлајн. И во тој ценовен сегмент е веројанто најдобар според бројките на пордажба за автомобил до некои 30к вредност.

За тие пари можеш да земеш напукана KIA Optima, што никако не ја прави конкурентна (по моја процена) на просечните Пасатчиња.

Штом ќе задреш во 30к+ сегментот, почнуваш да го осеќаш мирисот на премиумите и тој те мами.

Да бирам ваква коцка од фамилијата VAG веројатно А3 седан повеќе би сакал од Шкода Суперб.

Точно, стариот пасат баш околу 23.000 беше со докумена опрема поблиску до хајлајн. Е сега, што одиш погоре, тоа се повеќе се чешкаш до премиумот.
Кога возиш немој да пиеш.....пијуцкај!

Отсутен D(runk)river

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #192 на: 04 Декември 2014, 13:32:29 pm »
перјаницата од 50.000 ерва ќе ја купат луѓе што имаат вишок пари, фирми за директорите и (пак ќе кажам) оние што сакаат да возат поинакво ауто ама по перформанси и квалитет, богами, рамно (ако не и над) премиум возилата.

Apple & VW fanboys unite.



Те молам дефинирај: што една кола ја прави премиум класа? Само немој да кажеш дека тоа е марката. Бај д веј, новиот пасат со тоа ниво на опрема, мотор итд и те како може да конкурира на т.н. премиум клас возила - истата опрема истиот филинг при возење, истото вртење со глава на улица по тебе ќе го доживееш и со новиот Пасат и со А7 - фор шур. 

Ај да не забегувам од темата, сепак реков и во мојот пост - целта на Волксваген е освојување на уште поголем пазар со возила во рејнџот од 22-32.000 еур - тие најмногу ќе се продаваат. Пасатот од 55.000 (реално 50) е за лица со "посебни потреби".
Кога возиш немој да пиеш.....пијуцкај!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #193 на: 04 Декември 2014, 14:49:32 pm »
Кој купува ауто на метро марката никогаш нема да му значи..

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #194 на: 04 Декември 2014, 16:44:15 pm »
Те молам дефинирај: што една кола ја прави премиум класа? Само немој да кажеш дека тоа е марката. Бај д веј, новиот пасат со тоа ниво на опрема, мотор итд и те како може да конкурира на т.н. премиум клас возила - истата опрема истиот филинг при возење, истото вртење со глава на улица по тебе ќе го доживееш и со новиот Пасат и со А7 - фор шур. 

Ај да не забегувам од темата, сепак реков и во мојот пост - целта на Волксваген е освојување на уште поголем пазар со возила во рејнџот од 22-32.000 еур - тие најмногу ќе се продаваат. Пасатот од 55.000 (реално 50) е за лица со "посебни потреби".

Ти си забегал од темата со самото тоа што некако мистериозно си се убедил дека Пасат, кола за средна класа во Европа, е премиум возило. Дали ти се извози со Пасатот? Дали седна во колата воопшто? Не? Зошто јас седнав и тоа што го осетив од вожњата не беше баш премиум. Беше едно обично возило опремено до максимум, ко на пример да земеш Ford Focus седан и да му штиклираш секоја опција од каталог.