Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline  (Прочитано 42594 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #210 на: 12 Декември 2014, 23:17:01 pm »
Очигледно не ги конташ работите, односно ги гледаш искучиво од Македонски аспект.

Не е поентата да се продадат многу. Поентата на Volkswagen им е да покажат што можат да понудат од технолошки аспект во „цивилно“ возило.

Нема да се продадат многу. Ама ќе се продадат доволно. Ради истата причина Ford го почнува Vignale брендот - ради тоа што 80% од продадените примероци на Мондео (на Европско ниво) се во највисокото, Titanium ниво на опрема, и купувачите барале повеќе.

Не си играат играчки Германците. Барем не сите.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #211 на: 12 Декември 2014, 23:23:00 pm »
Не е поентата да се продадат многу. Поентата на Volkswagen им е да покажат што можат да понудат од технолошки аспект во „цивилно“ возило.

Не гледам никаква логика во ова. Сите возила се цивилни. Како второ глупаво е да се покаже што МОЖЕ да се понуди. Тие веќе го нудат. Но го нудат надвор од класата и надвор од скопот на моделот. Упорно се обидуваш да дадеш некакво објаснување а и самиот го немаш.

Али последново со играње играчки не ти требаше.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #212 на: 12 Декември 2014, 23:55:20 pm »
Пасат си кошта 23.00 евра и тоа е во ред. Такви ќе се продаваат, многу.
Истиот тој пасат за три пати повисока цена е проект. Такви нема да се продаваат, ама ич.

Нема да се продава тоа што нема да се понуди. Таа е цена на влез на модел. За кеш, ке 50к ке се зема од шала.

Многу е битно што конкуренцијата нема да го понуди ова, односно го нема воопшто, не сите сакаат да купат на денешно, 2014 во 15, пасат или а6 или Ц класа или Инсигниа, со опрема Спарк.

А за 50к, што опрема и мотор ке земеш во а4, а6, Ц, Е, 3ка 5ка  .. треба да се разгледа ..  крај краева времево ке покаже, темава стои.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #213 на: 13 Декември 2014, 09:16:31 am »
Не е поентата да се продадат многу. Поентата на Volkswagen им е да покажат што можат да понудат од технолошки аспект во „цивилно“ возило.

Не гледам никаква логика во ова. Сите возила се цивилни. Како второ глупаво е да се покаже што МОЖЕ да се понуди. Тие веќе го нудат. Но го нудат надвор од класата и надвор од скопот на моделот. Упорно се обидуваш да дадеш некакво објаснување а и самиот го немаш.

Стварно не разбирам зошто да не го понудат во оваа класа и во овој модел? Не разбирам каде е овде „проект“ и што во оваа ситуација е лошо, особено за купувачите. Оваа категорија е многу важна за сите производители, и сите гледаат како можат да привлечат повеќе купувачи.

Ти наведов пример, конкретно за Ford. Не сум стигнал да прашам човек што е повисоко во VW, ама ако ми се укаже можност, ќе прашам. Пред два дена ни го претставуваа Мондеото, и два пати во текот на презентацијата се спомна „премиум“. Моето прашање беше - Два пати спомнавте премиум. „Ако новото Mondeo има премиум аспирации, и ако е толку добро, where does the Vignale fit in?“ Одговорот беше - 80% од купувачите на Mondeo нарачуваат целосно опремени модели, а огромен број од нив бараат уште повеќе опрема и технологија. За нив го направивме Mondeo Vignale, верзија која ќе нуди уште подобри материјали, fit & finish, опрема и мотори. Во таа верзија ќе се вградува и 2.2-литарскиот TDCi со 220 коња и погон на сите четири тркала. Sounds awfully like the 2.0 BiTDI 4Motion.

Размислуваш многу локално. Гледаш што би купиле луѓето на МК пазар, не размислуваш што би купиле луѓето на глобален пазар.

Али последново со играње играчки не ти требаше.

Не се слагаш со мене? Ете, Volkswagen има точна визија каде сака да оди. Не си играат играчки. Тоа го заклучив и за Ford изминативе неколку дена. Имаат точна визија каде сакаат да одат, and they have the products to support that goal. Core продуктите им се одлични, а тоа е најважното.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #214 на: 13 Декември 2014, 10:29:16 am »
Ова е една од најпримерните и добро одмерени дефиниции за то каде се наоаѓа Пасат.

"Ford and Vauxhall wish their non-premium Mondeo and Insignia models shared the Passat’s perceived quality, residual values and desirability. Meanwhile, BMW and Mercedes would like their premium 3-series and
C-class to have its component sharing, sales volumes and profitability"
 
И соодвенто здрав заклучок „ It’s workaday premium, and what’s that old saying? You’ll remember the quality long after you’ve forgotten the price?“

Извор: http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/volkswagen/11144292/2015-Volkswagen-Passat-first-drive.html

Според мое мислење ниту VW ниту Ford имаат намера да го растурат здравиот модел на лапање пари во најпрофитабилниот сегмент на европскиот пазар. Сакаат да се омрсат и да привлечат клинети од сегементот над нив, но главната целна група е клиентите каде што имаат доверба а тоа се оние кој имале една две или три генерации пред овој модел или од соодветните конкуренти. И тука нема да направат текстонски поместување, во својат бизнис модел и како се заработуваат пари во тој сегмент.

За тоа за мене лично не изгледа на „disturbance in the force" модел, кои и не се така чести во целата автоиндустрија.

@Zero - Што се однесува до овој тест, баш би ме интересирале твоите коментари и споредба на модел за кој што Porsche MK го има одрдено како мејнстрим модел што овде ќе се продава. Веројатно тоа е 2.0 TDI Comfort Line.


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #215 на: 13 Декември 2014, 12:26:09 pm »
И мене ме интересира споредбата на овој тестираниов Пасат со ете тој Комфортлајн обичен ТДИ.

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #216 на: 13 Декември 2014, 12:34:02 pm »
Кога ќе има такво демо возило, ќе земеме и таков. И јас сакам да го возам. :)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #217 на: 27 Декември 2014, 15:43:40 pm »
Авто новинар од Словачка вели дека е пријатно изненаден од  ЕСПто на Пасат.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #218 на: 27 Декември 2014, 16:45:48 pm »
Свака част што го разбираш. Ја збор не разбирам.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #219 на: 28 Декември 2014, 00:29:44 am »
Многу е битно што конкуренцијата нема да го понуди ова, односно го нема воопшто,
:)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #220 на: 11 Август 2015, 23:49:28 pm »
Se vozi Pasatov niz Skopje.
Sekoe sabajle okolu 9 h kaj Crven krst.

Ubav e i diskreten odnadvor,  a so moken i (ete) ekonomicen motor odvnatre.

Uste poubav ke mi bide koga nema da moze da mu izvadi ni 1/3 od cenata na staro posle 5-6 godini bidejki e Pasat , a ne Audi.

Bi go zel za  nesto pod 20 K bez razmisluvanje.



Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #222 на: 19 Ноември 2015, 13:56:41 pm »

...има превод.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #223 на: 19 Ноември 2015, 14:25:47 pm »
5.5 до 100.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #224 на: 19 Ноември 2015, 14:29:03 pm »
Сакаш да кажеш дека повлекви?