Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline  (Прочитано 42579 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« на: 02 Декември 2014, 11:45:04 am »






http://www.carclub.mk/2014/12/02/test-volkswagen-passat-2-0-bitdi-240-highline-diskreten-premium/

Реално, најреално и најобјективно у свет, Volkswagen им удира шамар на премиум конкурентите, а едноставно ги игнорира традиционалните конкуренти. Сериозен чекор напред и дефинитивно нов бенчмарк.

Треба човек стварно да е хејтер за да не е импресиониран од колава. Да, дизајнот можда нема да им се свиѓа на сите, ама колата е толку компетентна, толку добро и паметно развиена, што е стварно тешко да се најде некоја конкретна замерка.

Цената? За цената можеме да вергламе уште долго време. Ќе се сложам дека за кола што се вика Passat можеби е превисока, ама ако ја игнорираме значката, цената е сосема оправдана, со оглед на перформансите, опремата и компетентноста.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #1 на: 02 Декември 2014, 11:46:54 am »
Bogami vaka na sliki odlicno izgleda.
Konzervativen no odlicen design.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен koce1102

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1505
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #2 на: 02 Декември 2014, 11:52:11 am »
 :o za izgledot , za cenata  :o ??? .
Previsoka za Passat, a da go objavese VW kako nov model  ::)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #3 на: 02 Декември 2014, 11:59:05 am »
Колава е фантазија. Се’ што можеш да посакаш од еден премиум седан, спакувано во поконзервативно издание, и без доплата од минимум 20000 евра за премиум значка, која нема да биде минимум 20000 евра подобра.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #4 на: 02 Декември 2014, 11:59:41 am »
Kako da vidov negde reklama deka so 1.6TDI se nudi za 23k.
Tocno li e?
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #5 на: 02 Декември 2014, 12:00:19 pm »
Huh. digitalna kilometraza! sto procesor nosi? i7? za moment me natera da prestanam da go hejtam debilniot dizajn na radioto. Vi fali po edno intro video za testovite. Vo odnos na cenata, koa moze insignia da bide 50 bona sto da ne moze passat-ov koj e spored mene daleku daleku pred nea. hehe, Pozz, top si, kis4e

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #6 на: 02 Декември 2014, 12:02:49 pm »
Kako da vidov negde reklama deka so 1.6TDI se nudi za 23k.
Tocno li e?

Да, деновиве треба 1.6-ките да стигнат. Се надевам дека и таков ќе повозам на кратко, ако ништо друго само колку да споредам.

Иначе, 2.0 TDI 150 Comfortline се зема за 26к, Highline за околу 30, а 2.0 BiTDI Highline со сосема доволно опрема (првото ниво на LED светла, кожа/алкантара седишта, DSG, 4x4, 17-ки) за околу 38.000.

Овој, конкретниов модел се зема за ~48.000. Педерска тактика, but it seems to work.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #7 на: 02 Декември 2014, 12:03:52 pm »
Za 50K evra sigurno se zema bmw 330d, mercedes c 270 ili 320cdi ili A4 2.7tdi ili 3.0tdi.A site ovie go pleskaat Pasatot vo sekoj pogled taka da ova go gledam samo kako toa deka eve mozime nie da napravime konkurent.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #8 на: 02 Декември 2014, 12:04:37 pm »
Пасатот е бомба, цената според мене е напунпана и прифатливо би било 40к за тоа што се нуди. Инаку мајсторите од порше раце тријат пошто едвај чекаат да го учат моторов.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #9 на: 02 Декември 2014, 12:09:14 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

http://www.carclub.mk/2014/12/02/test-volkswagen-passat-2-0-bitdi-240-highline-diskreten-premium/

Реално, најреално и најобјективно у свет, Volkswagen им удира шамар на премиум конкурентите, а едноставно ги игнорира традиционалните конкуренти. Сериозен чекор напред и дефинитивно нов бенчмарк.

Треба човек стварно да е хејтер за да не е импресиониран од колава. Да, дизајнот можда нема да им се свиѓа на сите, ама колата е толку компетентна, толку добро и паметно развиена, што е стварно тешко да се најде некоја конкретна замерка.

Цената? За цената можеме да вергламе уште долго време. Ќе се сложам дека за кола што се вика Passat можеби е превисока, ама ако ја игнорираме значката, цената е сосема оправдана, со оглед на перформансите, опремата и компетентноста.

Првиот болд не се совпаѓа со вториот. Цената Е превисока за VW општо, за бренд кој сеуште се нарекува "народски". И спејс шатл во гепек нека има, 54.000 евра е премногу за оваа кола.

Имав можност да бидам провозен во колава и ја доживеав баш како кола. Не како нешто wow, не како нешто надреално. Како било која кола од обичниве - само максимум опремена. Не ми побуди некое чувство да посакам да ја возам, да ја имам...

Тоа си е мое мислење, не мора да е општоприфатено и да се согласувате или негирате. :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #10 на: 02 Декември 2014, 12:11:27 pm »
OMG кога ја видов цената на тестираниот модел !!!

Инаку, возилово го гледам како службена кола на ЦЕО, директори итн.. некако таму ми е најприкладно. Незнам како ВАГ групацијата размислува на варијанта Ауди А4 - Пасат некако ми се добижуваат до пазарниот сегмент освен во делот што по мене, Ауди ми е како за помлади директори ...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #11 на: 02 Декември 2014, 12:11:55 pm »
Za 50K evra sigurno se zema bmw 330d, mercedes c 270 ili 320cdi ili A4 2.7tdi ili 3.0tdi.A site ovie go pleskaat Pasatot vo sekoj pogled taka da ova go gledam samo kako toa deka eve mozime nie da napravime konkurent.

Кога на било кој од овие ќе му наштанцаш тоа се’ што има Пасатот, цената нема да биде 50К евра, туку многу повеќе.

Конкретно овој Пасат, може комотно да се споредува со тоа што германската премиум гарда има да го понуди, без уопште да му биде срам.

Што се однесува до „понормалната“ конкуренција, ретко што може да се спореди со овој Пасат. Можда евентуално некоја дотерана Мазда 6, или новото Мондео, под претпоставка дека има конкурентен мотор.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #12 на: 02 Декември 2014, 12:16:26 pm »
Колава ме импресионираше, нешто ненормално прекрасно!
Прво на изглед мене ми се допаѓа многу, подобар од било кој пасат досега. ( пошто претходниов беше тапа, цц-то исто ми беше тапа) ова е мој стил - стварно доволно агресивно и доволно конзервативно што би рекле - таман
Внатре - оу мај гад а ќе речеш Пасат. Јеботе инструмент таблата напред е фантастична и само таа да ми ја стаат и ништо друго пак че кажев дека вреди ~50.000 евра. Кожните седиште се од преубава мека кожа, како и сите кожни работи внатре. Вака треба да изгледа кожа, а не како во други Х марки кои имаат само „кожен ентериер“ на хартија а во живо пластика.
Амбиент лајтот е толку суптилно направен - Браво. Обожавам амбиент лајт во кола, ама дискретен ваков како во пасатот, преубаво нешто.
Свичови мичови секакви дрги контроли имаа толку премиум чувство како да си у Ролс Ројс. Ти „мали“ нешта го издвојуваат овој пасат од сите останати конкуренти.
Иако Ауди ми е еден од омилените брендови и секогаш сум зборел дека Ауди има најдобра внатрешност, сега новата а4 ќе треба прилично да сепотруди да биде барем компетентен со пасатов (a4 е пример пошто ке искача нов модел догодина).
Седиштата ми изгледаа доста конфорно и мислам дека нудеа одлична подршка
Моторот е од друга планета развиван во соработка со марсовци и е брз у пичку матер и нема потреба да се прави муабет :)  ќе речеш дизел..
:)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #13 на: 02 Декември 2014, 12:16:38 pm »
Vidi licno mene mnogu ne mj trebaat drangulii nakiteni vnatre nitu kaj Pasat nitu kaj Bmw 3 da receme.Taka da za mene najsogolenoto bmw 330d ja ima celata oprema I poveke od toa sto mene bi mi bilo dovolno pa taka Pasatot ne bi go pomislil.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #14 на: 02 Декември 2014, 12:20:14 pm »
Мене воопшто не ми смета дизајнов на Пасатот. Можда не им требале Ауди задните штопови, ама сосема ОК и складно изгледа.

Ама цената?
Не цената на конкретниов модел. Основниот Пасат чини 26,002 ЕУР или основниот дизел 27,645 Еур за 1,6 ТДИ