Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline  (Прочитано 42570 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #30 на: 02 Декември 2014, 13:02:30 pm »
E koja e realnata cena na ovoj Pasat.Kataloska cena od 50+K evra a ke go zemes za 48K evra a I na tie pari importerot ima kar.kolku ne kolat dilerite proizveduvacite na aVtomobilite.Ova mozi I kako posebna tema da go razmotrime da ne ja trueme ovaa.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #31 на: 02 Декември 2014, 13:04:47 pm »
Порше тргнаа така,а сега примерот го следат сите импортери и ако немаш друга работа гњави луѓе за да добиеш релана цена.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #32 на: 02 Декември 2014, 13:24:12 pm »
Не сум го видел возилото, ама она што го читав по странски тестови е дека е на врвот на својата класа, ама се осеќа разликата од премиум возилата. (Конкретно беше споредба со Мерцедес Ц)  

http://www.autobild.de/bilder/vw-passat-trifft-mercedes-c-klasse-5376665.html#bild11


Се мразам што пишувам долг пост, ама ај да објавам и мое мислење за Пасатов, иако тоа ќе ме карактеризира како хејтер.

Не ми се допаѓаше на фотографии, но решив да му дадам втора шанса да го видам и во живо. Си реков можеби ќе ми го смени мислењето, но не. Според мене Пасатов е сосема просечно возило. Се осеќа подобро дампирање, изолација и возење по нашиве патишта од директните конкуренти, а исто така има многу место во кабината. Моторчево е супер, доста тивко (потивко од оној во тестираната Ц-класа кој беше многу бучен) и тегне убаво. Дигиталната километража е навистина за пофалба, преубаво функционира. Но целокупниот дизајн на ентериерот ми е многу стерилен, без никакви емоции. Се е наместено под права линија, поготово решетката од вентилацијата што се протега во целата широчина на предната конзола заедно со две хромирани лајсни ми е ужасна на изглед. Сепак, доколку се отстрани дебелата лајсна над предните светла и маска ќе има идентичен изглед со претходникот. Како јајце со јајце. Толку неиновативни дизајнери нема никој друг бренд. Се на се, после возењето со колата ниту еднаш не посакав да ја имам, како што беше случај со Ц-класата.

Наредна година доаѓаат нова Инсигнија, C5 и Лагуна, кои мислам дека ќе бидат поинтересни и ќе имаат што да покажат. Новото Мондео е пред портите, но сметам дека ќе дојде како веќе застарен модел.
« Последно менување: 02 Декември 2014, 13:35:41 pm Fic_CC »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #33 на: 02 Декември 2014, 13:26:57 pm »
Конкретно овој Пасат, може комотно да се споредува со тоа што германската премиум гарда има да го понуди, без уопште да му биде срам.

Значи овој пасат е класа на премиум возила. Не е класа на „останатите“ во класата. 60.000 у пичку....

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #34 на: 02 Декември 2014, 13:31:30 pm »
Мене не ми се свиѓаше на слики, ама у живо ми го смени мислењето. Се согласувам за хромираната лајсна над предните светла. Од надвор не ветува многу, ама затоа внатре си ги „вади парите“ :)

Внатре е можеби „индустриски“, ама е некако убаво, аристократски... Ептен ми се свиѓаат дискретните амбиентални осветлувања, седиштата, воланот, комфорот, рафинираноста, просторот напред и позади... А да, и аналогното саатче ептен ми се свиѓаше, појма неам зашо :)

Не ми се свиѓаат ракетките од Голф или од Поло, или од што и да се. Не припаѓаат во оваа кола. Мислам дека ова ми е единствена замерка за колава.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #35 на: 02 Декември 2014, 13:45:57 pm »
Моторот ремек дело, дизајнерски задниот дел неможам да го прифатам, посебно делот од крајот на задната врата према браникот.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #36 на: 02 Декември 2014, 13:46:29 pm »
Ракетите и не се гледаат толку. Сакаш да земеш колач од премиум а ставаш волан од Голф.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #37 на: 02 Декември 2014, 13:54:22 pm »
Зеро едно прашање, како што разбрав овој е со 7 брзини а како што го најавуваа секаде дека овој модел ке одел со 8 брзини, грешка сум или?

Отсутен dexterche

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #38 на: 02 Декември 2014, 13:58:33 pm »
55К е премногу, сепак пасат возиш. Новата А6ка ја дале за 45К нова од салон со ценкање која била со цена од 55-6К.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #39 на: 02 Декември 2014, 14:09:25 pm »
^- Еве Гојде ако прочита, ќе даде коментар за А6-ка од 45к евра. :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #40 на: 02 Декември 2014, 14:09:49 pm »
55К е премногу, сепак пасат возиш. Новата А6ка ја дале за 45К нова од салон со ценкање која била со цена од 55-6К.
Kako premnogu? Ova vozilo e so najnoviot, najjakiot dizelski 2.0 motor od VW sto go nema seuste vo Audi. Cenata i 55 da e po katalog i 48 kako sto vikate cash ne e visoka nitu niska, tuku normalna za ovaa oprema sto ja ima. Sepak e nov model! Mesto da se diskutira za voznjata, motorot, ergonomija ste zapnale cenata pa cenata. Isto kako Alfa 4C. Moze eden vo ime na poveketo da kazat deka cenata e visoka i kraj na prazni muabeti.

@marjanot A volanot vo Audi A3 i A4 e razlicen?!?!  Ako taka gledame Audi A4 treba po cena kako Audi A3 da se prodava.....

Passatov moe mislenje dosta dobro go napravile i nadvoresno i nadvoresno. Bas sega gledav na internet nov test od Passatov so istiot motor ama karavan. Toj imase zabrzuvanje od 6.4  do 100km/h no se pozalija deka posle 100km/h gubi dosta mokj i zabrzuva so mnogu pobavno tempo. Sepak stanuva zbor za 2.0

Eve go videoto

P.S. Uklucete si subtitles ako ne se avtomatski podeseni. Dobar review!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #41 на: 02 Декември 2014, 14:11:59 pm »
Според моето искуство, моторов абер немаше од потешкотии за забрзување, и кога ќе го стиснеш при 150 км/ч. Едноставно си пребацува некој степен подоле и корне.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #42 на: 02 Декември 2014, 14:31:41 pm »

@marjanot A volanot vo Audi A3 i A4 e razlicen?!?!  Ako taka gledame Audi A4 treba po cena kako Audi A3 da se prodava.....


Не е различен. И до сега не беше различен кај VW.
Ама овој сака да биде ексклузивен, премиум. Можеле покрај сите тие дисплеи да вметнат и малку по уникатен волан.
Тек па копчињана за стакла... тие се истите од 1999 Голф 4 и истите ги носат и Сеати, Шкоди итн.
Јас не велам дека како пакет е лош Пасатот, одличен е, но прескап. А за да ја постигнат таа ексклузивност кон што целат, требало бар малку на овие ситници да обрнат внимание.

Отсутен dexterche

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #43 на: 02 Декември 2014, 14:33:43 pm »
Kako premnogu? Ova vozilo e so najnoviot, najjakiot dizelski 2.0 motor od VW sto go nema seuste vo Audi. Cenata i 55 da e po katalog i 48 kako sto vikate cash ne e visoka nitu niska, tuku normalna za ovaa oprema sto ja ima. Sepak e nov model! Mesto da se diskutira za voznjata, motorot, ergonomija ste zapnale cenata pa cenata. Isto kako Alfa 4C. Moze eden vo ime na poveketo da kazat deka cenata e visoka i kraj na prazni muabeti.
А6 и Passat се класа разлика, треба да се земе и тоа во предвид.
Нормално дека ќе се дискутира за цената, ако сакаш да си го дозволиш треба да видиш и што добиваш за вложеното. На хартија моторов што го носи е солиден но кај другите брендови во тој ценовен ранг се добиваат далеку по снажни мотори, значката е многу по посакувана и општо како појава се далеку поубави од пасатов кој делумно е променет во споредба со претходникот.

Доволно е да кажам дека со цената влегува во територија на следниве: BMW 3, 4, 5 - Audi A4, A5, A6 -  Mercedes CLA, C, E - Jaguar XF - Volvo S60 - Lexus GS
Било основни или богато опремени модели

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #44 на: 02 Декември 2014, 14:36:43 pm »
абе аман не го тупете со цената, кој сака го има и за 23 како и сегашниот.

него од кај го извадија моторов 2,0 240КС, перверзија. него ова чудовиште со македонска нафта се вози или не?