Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline  (Прочитано 42573 пати)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #15 на: 02 Декември 2014, 12:20:58 pm »
Vidi licno mene mnogu ne mj trebaat drangulii nakiteni vnatre nitu kaj Pasat nitu kaj Bmw 3 da receme.Taka da za mene najsogolenoto bmw 330d ja ima celata oprema I poveke od toa sto mene bi mi bilo dovolno pa taka Pasatot ne bi go pomislil.

i pak si greska. isto kako i vo prethodniot post :) ali subjektivno e, moze si u pravo, moze stvarno go mrzis brendot, a moze pa i nie premnogu subjektivno gledame na prikaznava.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #16 на: 02 Декември 2014, 12:22:32 pm »
Кога може Peugeot 508 да биде 25.000 евра, ова е 17,354 години понапред и попремиум, така да цената мене ми е премногу ОК

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #17 на: 02 Декември 2014, 12:23:24 pm »
Дечки ај не е битно што нудат остали. Еве пример од нивната групација:
 
Ауди А7 63 000е-3.0тди С-лајн внатре и надвор,кватро,19-ки,алкантари и чудби, да не зборуваме за изглед мислам.... Зеро ја знае.
Ова има ист изглед и внатре и надвор со претходниците со генерации назад со минимални измени,најмногу на централна конзола. Седиштата се дури скроз исти.

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #18 на: 02 Декември 2014, 12:28:40 pm »
Од каде таа цена за тоа Ауди?

Ако е за со попуст, и овој ќе го земеш за испод 50000 евра, така да, врти-сучи, значката ја доплаќаш околу 15ина илјади евра :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #19 на: 02 Декември 2014, 12:28:55 pm »

Реално, најреално и најобјективно у свет, Volkswagen им удира шамар на премиум конкурентите, а едноставно ги игнорира традиционалните конкуренти. Сериозен чекор напред и дефинитивно нов бенчмарк.

Треба човек стварно да е хејтер за да не е импресиониран од колава. Да, дизајнот можда нема да им се свиѓа на сите, ама колата е толку компетентна, толку добро и паметно развиена, што е стварно тешко да се најде некоја конкретна замерка.

Цената? За цената можеме да вергламе уште долго време. Ќе се сложам дека за кола што се вика Passat можеби е превисока, ама ако ја игнорираме значката, цената е сосема оправдана, со оглед на перформансите, опремата и компетентноста.

Не сум го видел возилото, ама она што го читав по странски тестови е дека е на врвот на својата класа, ама се осеќа разликата од премиум возилата. (Конкретно беше споредба со Мерцедес Ц)  

Јас не сум импресиониран ниту од надворешниот ниту од внатрешниот изглед. Тоа ме прави хејтер, јебига, ќе преживеам со тој епитет.

За цената не дискутирам, Миле напраи булзај:
Може и Спарк да направат да чини 53 бона ако го позлатат и наредат со дијаманти.... ама поентата би била безвезе, исто како и со пасатот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #20 на: 02 Декември 2014, 12:29:10 pm »
Глеј а7 е супер и се, ама е малце над пасатот.
Пасатот нуди стварно ненормално премиум работи дури во моментов доста по премиум од Ауди, а7цата е поголема од пасатот и слично не може да ги мериме. 63.000 ваљда е за тест возило или на старо нешто, поскапа беше а7 поприлично ако не се лажам.
Мислам ако глеаме така, има шкода суперб со всички екстри за 20.000 :)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #21 на: 02 Декември 2014, 12:33:19 pm »
А7-цата се направи по нарачка и се чекаше 3 месеци,или беше веќе нарачано се чекаше да стигне,не ме фаќајте за збор.

Симо Мерцедесот Е-класа со АМГ пакет и сл глупости,го знаеш, е земен 55000е,исто нов и не е никакво тест возило.
« Последно менување: 02 Декември 2014, 12:44:29 pm cuoresportivo159 »
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #22 на: 02 Декември 2014, 12:33:32 pm »
Vidi licno mene mnogu ne mj trebaat drangulii nakiteni vnatre nitu kaj Pasat nitu kaj Bmw 3 da receme.Taka da za mene najsogolenoto bmw 330d ja ima celata oprema I poveke od toa sto mene bi mi bilo dovolno pa taka Pasatot ne bi go pomislil.

i pak si greska. isto kako i vo prethodniot post :) ali subjektivno e, moze si u pravo, moze stvarno go mrzis brendot, a moze pa i nie premnogu subjektivno gledame na prikaznava.
Ne deka go sakam brendot ama pa daleku sium od mrazenje najtocno ne mrazam jas nisto ne sum takov coek.Si kazav jas so mislam.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #23 на: 02 Декември 2014, 12:42:54 pm »
Za 50K evra sigurno se zema bmw 330d, mercedes c 270 ili 320cdi ili A4 2.7tdi ili 3.0tdi.A site ovie go pleskaat Pasatot vo sekoj pogled taka da ova go gledam samo kako toa deka eve mozime nie da napravime konkurent.
Дојдов во темата да го пишам истово! Добро изгледа Пасатов ми се допаѓа, иако задницата е малтене иста со претходниот.  Бтв и јас ја видов таа рекламата за 1.6 23к евра ама со тој мотор Пасатов и со таа опрема... Многу ме занима сега на Мондеото што цена ќе му лупнат. Со пасатов ја претерале. Не ја гледам значката и воопшто не го мрзам Vw, ама реално...
« Последно менување: 02 Декември 2014, 12:51:56 pm Allexxander »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #24 на: 02 Декември 2014, 12:45:22 pm »
Па што сакате вие? Нема и јаре и паре! Кога го купував Стилото (нешто под 15.000 бона), гледав што може да се стави опционо. Опциите надминуваа 15.000 евра. Уште тогаш, во тоа време. Значи лесно можеш од прилично нормален модел на возило, со помош на опшнал екстрас, кои ти ги наплаќаат 6 пати повеќе од нивната реална вредност, да стигнеш до астрономски цени.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #25 на: 02 Декември 2014, 12:54:36 pm »
Абе секој си има свој вкус и потреба, ова ке има купувачи. Ама сите зборат за цеанта од 50.000 евра

Дечки, DSG, адаптивна суспензија, LCD инструмент табла, различно аудио опрема, седишта со кожа и масажа - се тоа си повлекува пари и тоа приличнооо доста пари мислам конкретниов пасат и интернет има у него јеботе
У која и да е кола да се стават овие работи ке биде скапа. У мојата фиеста да ги стаам овие работи ке кошта 29.000 евра ке вреди?

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #26 на: 02 Декември 2014, 12:55:05 pm »
Нема и јаре и паре ама има по вкусно и поквалитетно јаре за тие паре. Не можам да кажам дека не сум импресиониран од колава, ентериер поготово, опрема и се тоа,  во тој случај би лажел, ама толку пари не би фукнал за Пасат никад искрено.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #27 на: 02 Декември 2014, 12:57:04 pm »
Па што сакате вие? Нема и јаре и паре! Кога го купував Стилото (нешто под 15.000 бона), гледав што може да се стави опционо. Опциите надминуваа 15.000 евра. Уште тогаш, во тоа време. Значи лесно можеш од прилично нормален модел на возило, со помош на опшнал екстрас, кои ти ги наплаќаат 6 пати повеќе од нивната реална вредност, да стигнеш до астрономски цени.

Таман работа, 1.6 ТДИ со основните потреби лесно стига до 54,000 со попуст од 502 евра  ;D


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #28 на: 02 Декември 2014, 12:57:52 pm »
Дечки ај не е битно што нудат остали. Еве пример од нивната групација:
 
Ауди А7 63 000е-3.0тди С-лајн внатре и надвор,кватро,19-ки,алкантари и чудби, да не зборуваме за изглед мислам.... Зеро ја знае.
Ова има ист изглед и внатре и надвор со претходниците со генерации назад со минимални измени,најмногу на централна конзола. Седиштата се дури скроз исти.



Исто како што тоа Ауди се земало за 63.000, овој Пасат се зема за 48.000. Иначе, компаративно опремена А4-ка (топтан опремена, без наааааа екранот пред возачот и без ЛЕД светла пошто не се нудат) кошта скоро 70 бона во германија. Колку за потсетување, Ц-класата што ја возевме кошташе 58 бона, со 180-коњски дизел.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #29 на: 02 Декември 2014, 13:00:51 pm »
А7 е ценовно две класи погоре од Пасат.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson