јас би почнал со дизни. тоа е прво, без отворање.... ама 143.и нешто километри не би требало да се дизните... многу по веројатно е дека ти ротира некој од лежечите или летечите лагери на радилица. според ова што го слушнав и твоето објаснување, маката ја има на радилица... отворање на му бега...
е сега.. прашањето е, ако стварно е некој од лагерите на радилица, зашто дошло до тоа на толку (условно) мала километража... за дизел на хјундаи тоа би требало да биде тек разработен мотор... само под еден услов, ако се тие 143.000 километри реални... ако не се 443.000, тогаш више време му е за освежување на машината...
-летечи
-лежечи
-карики
-гумици на вентили
-рамнење глава
-масло
-филтери комплет
-каиши комплет
-дихтонзи за глава, картер и капаче
има уште една можна работа, која е банална, а се случува често... не сум сигурен дали овој мотор од радилица, каишницата за линискиот каиш има гумен дел. може и од него да е ако ротира во празно. и тоа прво да се провери... меѓутоа ти збореше за тресење на волан, за голема бучава... значи прво дизните надвор, на тест, па после се друго... и не иди по овластени сервиси КЕ ТЕ СОГОЛАТ за истата работа која локални а добри мајстори ке ја направат за помалку пари... ако немаш добар мајстор, пиши ми во ПП ке ти дадам бројче... ако си од скопје...