Автор Тема: Проблем со мотор - Hyundai Santa Fe 2002 2.0 CRDi 83kW/112ks  (Прочитано 12212 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: Проблем со мотор - Hyundai Santa Fe 2002 2.0 CRDi 83kW/112ks
« Одговори #60 на: 30 Јуни 2014, 13:41:43 pm »
Стефан друже, шо скокаш ко прле пред магаре?...

Ние сме сите тука луѓе со дебело искуство кога се работи за коли. Знаеме што е овластен сервис, знаеме кои се добри мајстори, не во Скопје, туку цела Македонија (а можи и пошироко).

Еве онак ти се понуди со бројче од човекот. Знам и јас за кого се работи и можам да кажам дека е еден од најпочитуваните мајстори во Скопје. Оди заврши си работа.

И јас имам две коли до 2002 година. Едната ми е земена од Аутомакедонија и знам како ме имаа дерено дур ми беше колата под гаранција, а не знаеја да се дупнат во газот. Доаѓа да прави дијагностика ја отвора книгата и ја става на седиште да гледа што податоци излегуваат. Не ме јеби.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Проблем со мотор - Hyundai Santa Fe 2002 2.0 CRDi 83kW/112ks
« Одговори #61 на: 30 Јуни 2014, 14:11:11 pm »
а демек во овластениот сервис мајсторите работеле в фабрика во хјундаи во кореа?

и зашто си толку сигурен дека ТВОЕТО хјундаи е произведено баш во кореа?
Aj prati mi brojce od tvojot majstor, da go posetam denes..

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со мотор - Hyundai Santa Fe 2002 2.0 CRDi 83kW/112ks
« Одговори #62 на: 30 Јуни 2014, 18:29:20 pm »
имаш пп. слушни се со него. човекот во принцип работи од попладне до касно во ноќта... и не, не работи ништо друго т.е. негде да е со работа а ова да му е дополнително... си работи во своја фирма, само на времето така почнал со работење, поради тоа што голем број таксисти кај него одржуваат коли, башка свесен е за моментот дека луѓето се нај рано до 16ч на работа, а има такви и до 20ч што се наработа, па затоа и така одлучил да функционира... овој мајстор и на форумов има на доста луге средено коли и проблеми, проблеми кои им биле чудни и на овластени сервиси...

а да.. има и авто дијагностика за сите возила ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен savage

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 608
  • Сузуки Витариче
Одг: Проблем со мотор - Hyundai Santa Fe 2002 2.0 CRDi 83kW/112ks
« Одговори #63 на: 30 Јуни 2014, 21:41:10 pm »
а зашто на скајп? зашто бе информациите кои може да се потребни ги сокривате од луѓето?

јас конкретно 2-3 месеци веке барам некој да ми ископира фреквенција на даљинско од рампа... можеби баш тој што ке го посочите на скајпот ваш со интерно сокриен разговор ке може да заврши работа и на мене и еден куп други луѓе и да си земе он пари...


стално вака правите.. а дојде до нешто интересно одма почиња, нај често со ПП, или меил или е вака (поретко) скајп-месинџер...

 ;)
Потпис.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со мотор - Hyundai Santa Fe 2002 2.0 CRDi 83kW/112ks
« Одговори #64 на: 30 Јуни 2014, 21:42:54 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со мотор - Hyundai Santa Fe 2002 2.0 CRDi 83kW/112ks
« Одговори #65 на: 01 Јули 2014, 00:42:03 am »


keep calm because my middle finger salutes you ;)

затоа што и ти симо а и другите знаете и сум кажал претходно дека боро не го сака неговиот телефон јавно на интернет... секој што ке го побара ке го добие во пп без проблем, ама не јавно на нет.

а патем речено кога вие правите така, зашто и јас да не правам ИСТО КАКО ВАС АДМИНИСТРАТОРИТЕ? па од вас гледаме, како вие правите, така и ние исто правиме... ние, обичните смртници... :-*
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Проблем со мотор - Hyundai Santa Fe 2002 2.0 CRDi 83kW/112ks
« Одговори #66 на: 16 Октомври 2016, 19:40:06 pm »
Здраво на сите, се навраќам на темава после 2 години со малку поинакво размислување и многу повеќе разбирање од пред 2 и нешто години. :D
Мал апдејт на што се дешавало у меѓувреме е дека каишите уствари биле сменети на 100к според сервисна книга, и во меѓувреме уште еднаш се сменети после (ако не се лажам) 6 години, исто според сервисна книга и сега ги иам исфурано 172.нешо километри. :D Тропањето што се слушало беше затегач на клинест каиш, и се среди со менување на каиши и затегачи, подизачот што тропа, сеуште си тропа, иако 5 секунди тропа - 10 не тропа, и сите разни комбинации у време.. Мотор дефинитивно нема да се отвара, турбото е продувано као швицарско сирење, тече уље као чешма (и надвор од мотор, и внатре) а снага навистина не можам со сигурност да речам дека има изгубено!! Да, му треба малце време од коа ке притиснам педала, да чури позади као воз, али над 2000 вртеже, си вози као секад :D. Кога палам мотор искача плав чад 15 секунди (тоа е уствари ваљда зашо „трокира“ коа палам) али после 30 секунди работи мазно, а ако сум го возел вечерта, сабајлето „работи во празен од“ маааааазно. Сега јас си имам опасна мака со подвозје, долни предни вилушки и задни чаури се партал. Крцка, тропа, забегува на автопат а богами и низ град и дефинитивно е крајно време да се оправи.

Молам за совети!!

Јас размислувам да најдам делови од Грција или Бугарска за да заштедам нешто крупно во споредба со ОЕМ.. ДА, сеуште одам во официјален :D.. Свесен сум дека афтермаркет делови со помалце од пола цена од ОЕМ нема ни теоретски, ни практични шанси да се споредат со ОЕМ делови, но тоа е тоа. Во официјален ме кошта 200 евра за долна вилушка, и 2500 денари за задна чаура, без работна рака и без попуст. Тие пари едноставно не можам да ги оправдам за 14 години (уше малце и 15) стара кола, знаејќи дека сигурно ке искочат многу други работи.

Имам неколку прашања на кои што би ве замолил за мислење.

Дали да менувам чаури или да менувам комплетни вилушки?
Дали да барам во МК делови или да барам околу МК?
Кој мајстор ЗНАЕ ова да го направи во МК? Јас ја возам оваа кола 500 километри неделно само на автопат, навистина сакам мајстор кој што ќе си ја заврши работата квалитетно.

Не сакам да направам нова тема за истата кола, но насловот ме нервира малку.. :D
Поздрав до сите :D