Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 129
Цитат: Deni на 29 Август 2011, 23:33:14 pmЦитат: Sportex на 29 Август 2011, 23:31:41 pmЦитат: Carrier166 на 29 Август 2011, 23:29:08 pmЦитат: Sportex на 29 Август 2011, 23:25:28 pmНе разбирам, се праи мубает за еден Ц 4 зошто го немало, кое врска нема со живот (барем она јас што го имав) а нема многу друг коили од таа класа. Поправете ме ако грешам ама темава е Најдбар компакт или Најевтин...или компакт што најмногу нуди за парите....! A ...?Можеби А3, Jiulietta, BMW1, Delta (не ми текнува некој друг поистканат европски компакт) треба да најдат место тука, ако бараме најдобар, треба да го побараме меѓу најдобрите Без разлика, ако се мисли на најдобар тогаш цената не треба да е репер и да се бута Голф демек као најдобар за парите....далеку од тоа дека не чини, ма сери се на него ако има БМВ.БМВ 1 е далеку од БМВ.А блиску до?Јас би рекол дека нуди нешто поразлично од другиве, па би требало да се цени тоа. BMW 130i, 135i или 1M e BMW до коска не знам колку поблиску може да биде. Ако збориме за естетската страна, Се` што е удрено со стапот на Крис Бенгл(Bangle) е далеку од BMW (ќе го кркам за ова од BMW-ашиве ама ај...) почнувајќи од 7-цата, 5-ката (последнава не ја рачунам), 6-ка, 3-ка (овде малце се подопраија) X6...
Цитат: Sportex на 29 Август 2011, 23:31:41 pmЦитат: Carrier166 на 29 Август 2011, 23:29:08 pmЦитат: Sportex на 29 Август 2011, 23:25:28 pmНе разбирам, се праи мубает за еден Ц 4 зошто го немало, кое врска нема со живот (барем она јас што го имав) а нема многу друг коили од таа класа. Поправете ме ако грешам ама темава е Најдбар компакт или Најевтин...или компакт што најмногу нуди за парите....! A ...?Можеби А3, Jiulietta, BMW1, Delta (не ми текнува некој друг поистканат европски компакт) треба да најдат место тука, ако бараме најдобар, треба да го побараме меѓу најдобрите Без разлика, ако се мисли на најдобар тогаш цената не треба да е репер и да се бута Голф демек као најдобар за парите....далеку од тоа дека не чини, ма сери се на него ако има БМВ.БМВ 1 е далеку од БМВ.
Цитат: Carrier166 на 29 Август 2011, 23:29:08 pmЦитат: Sportex на 29 Август 2011, 23:25:28 pmНе разбирам, се праи мубает за еден Ц 4 зошто го немало, кое врска нема со живот (барем она јас што го имав) а нема многу друг коили од таа класа. Поправете ме ако грешам ама темава е Најдбар компакт или Најевтин...или компакт што најмногу нуди за парите....! A ...?Можеби А3, Jiulietta, BMW1, Delta (не ми текнува некој друг поистканат европски компакт) треба да најдат место тука, ако бараме најдобар, треба да го побараме меѓу најдобрите Без разлика, ако се мисли на најдобар тогаш цената не треба да е репер и да се бута Голф демек као најдобар за парите....далеку од тоа дека не чини, ма сери се на него ако има БМВ.
Цитат: Sportex на 29 Август 2011, 23:25:28 pmНе разбирам, се праи мубает за еден Ц 4 зошто го немало, кое врска нема со живот (барем она јас што го имав) а нема многу друг коили од таа класа. Поправете ме ако грешам ама темава е Најдбар компакт или Најевтин...или компакт што најмногу нуди за парите....! A ...?Можеби А3, Jiulietta, BMW1, Delta (не ми текнува некој друг поистканат европски компакт) треба да најдат место тука, ако бараме најдобар, треба да го побараме меѓу најдобрите
Не разбирам, се праи мубает за еден Ц 4 зошто го немало, кое врска нема со живот (барем она јас што го имав) а нема многу друг коили од таа класа. Поправете ме ако грешам ама темава е Најдбар компакт или Најевтин...или компакт што најмногу нуди за парите....! A ...?
Цитат: Carrier166 на 29 Август 2011, 23:42:48 pmЦитат: Deni на 29 Август 2011, 23:33:14 pmБМВ 1 е далеку од БМВ.А блиску до?Даеву Ланос.
Цитат: Deni на 29 Август 2011, 23:33:14 pmБМВ 1 е далеку од БМВ.А блиску до?
БМВ 1 е далеку од БМВ.
Цитат: Carrier166 на 29 Август 2011, 21:24:46 pmЦитат: ace-106 на 29 Август 2011, 20:14:13 pmНе сваќам,ај појасни малце друже!Речиси истата (ако не и истата) платформа од 206 е употребена за 207, со тоа што габаритот (и тежината што е најлошо) е зголемен. Возните својства се влошени, динамиката на возилото е влошена.Компарацијата ја праам на 206-ка i 207-ца со 1.4 HDI мотори, со отприлика слична опременост (две воздушни перничиња, абс, клима, борд комп. и слични глупости). 206-ката на жена ми, 207 на братучед ми. Двете ги имам доста возено и на подлги релации исто така.Ништо лично, ама мислам дека 207 им е утка во однос на 206.Ова е МОЕ ЛИЧНО мислење и според мене 206-ката е подобро ауто од 207-цата во секој поглед. И морам да напоменам дека и двете коли не се мои омилени и не би ги земал и да ми ги поклононат. Да убаво си кажа дека тоа е само твое (скромно) мислење кое не се совпаѓа со мислењето на луѓето ширум Европа."6.8 million 206 units produced until (30 April 2010)" бројка по која некои производители можат да сонуваат!Извор: http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_206
Цитат: ace-106 на 29 Август 2011, 20:14:13 pmНе сваќам,ај појасни малце друже!Речиси истата (ако не и истата) платформа од 206 е употребена за 207, со тоа што габаритот (и тежината што е најлошо) е зголемен. Возните својства се влошени, динамиката на возилото е влошена.Компарацијата ја праам на 206-ка i 207-ца со 1.4 HDI мотори, со отприлика слична опременост (две воздушни перничиња, абс, клима, борд комп. и слични глупости). 206-ката на жена ми, 207 на братучед ми. Двете ги имам доста возено и на подлги релации исто така.Ништо лично, ама мислам дека 207 им е утка во однос на 206.Ова е МОЕ ЛИЧНО мислење и според мене 206-ката е подобро ауто од 207-цата во секој поглед. И морам да напоменам дека и двете коли не се мои омилени и не би ги земал и да ми ги поклононат.
Не сваќам,ај појасни малце друже!
Цитат: Carrier166 на 29 Август 2011, 23:29:08 pmЦитат: Sportex на 29 Август 2011, 23:25:28 pmНе разбирам, се праи мубает за еден Ц 4 зошто го немало, кое врска нема со живот (барем она јас што го имав) а нема многу друг коили од таа класа. Поправете ме ако грешам ама темава е Најдбар компакт или Најевтин...или компакт што најмногу нуди за парите....! A ...?Можеби А3, Jiulietta, BMW1, Delta (не ми текнува некој друг поистканат европски компакт) треба да најдат место тука, ако бараме најдобар, треба да го побараме меѓу најдобрите Тие си се посебна класа.
Внатрешноста на понудените мене најмногу ми се свиѓа кај Голф и Браво. Кај Астрата фали уште некое копче за да има комплетна тастатура, Фокусот ми е премногу Трансформерс за оваа категорија возила. Меганот не ми се допаѓа.
Астрата е button fest, Голфот е веќе видено, Меганот *стави цитат од ace-106 тука*, Форд нудат ентериери привлечни за млади кои користат Блекбери, а Бравото е clean, simple, elegant, yet modern and effective.