П.С. Леонот, треба да го крстат Сеат Леон класик, за да си конкурира со Астра класик и Голф 5.
Леонот е актуелен модел за да биде класик. Баш ме интересира низ една реченица да го елеборираш, класик, праисторија и архива, ако можеш нормално.
Ако тргаш од тоа кога е представен, можеби, но мислам дека треба да се споредува актуелната понуда на дизајн/техника/пакет.
Пошто Голф 6 што го форсираш толку не е ништо повеќе од транзиција од Голф 5 кон Голф 7, со други зборови Голф 5 со фарови од Широко и Штопови од Туарег.
@Kuore сега ли најде да ја прошириш понудава, неможам да си го гласам
Леон е конкурент на Голф 5, и Астра класик, зошто е од нивно време. И наскоро ќе излезе нов. Соодветно не би сакал да фукнам пари за кола, која за пола година ќе кошта 5000 еур помалку, и ќе се продава како класик. Леон ако сакаш, многу попаметно е да си купиш на старо.
А дали голфот 6 е транзиција, а не нов продукт кој е подобрен на многу места, тоа прочепкај за да видиш. Работено е да не се зголеми тежината, да се подобри звучната изолација, стримлајн е направен од надвор за да се насочува воздухот, шофершајбната е двојно ламинирана, итн итн. Слично како и разликите меѓу Голф 4 и Голф 5.