Гласање

Кој е според вас најдобриот компакт

VW Golf 1.6 TDI CR
42 (32.6%)
Renault Megane 1.5 DCI
12 (9.3%)
Ford Focus 1.6 TDCI
14 (10.9%)
Opel Astra 1.7 CDTI
24 (18.6%)
Fiat Bravo 1.6 Mjet
14 (10.9%)
Peugeot 308 1.6 HDI
7 (5.4%)
Citroen C4 1.6 HDI
7 (5.4%)
Seat Leon 1.6 TDI CR
9 (7%)

Вкупно гласови: 129

Автор Тема: Најдобар Европски Компакт  (Прочитано 74503 пати)

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #120 на: 30 Август 2011, 14:31:46 pm »
Додаени се 308, C4 и Leon.

C4 и Leonot се најефтини. Мој избор дефинитивно Леонот.

Нема слика од 308-цата :(

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #121 на: 30 Август 2011, 14:33:09 pm »
Jas ne izleguvam od I30 kata, ete sega on nea vi pisuvam :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #122 на: 30 Август 2011, 14:33:24 pm »
Голфот внатре е дефиниција, едно седнување и нема да сакаш да искочиш никогаш. Не се гледа тоа по слики. И рачунајте овие модели се наполнети со опрема. Купениот нема да е наполнет. Така да Опел Бетон има добра внатрешност, како и Фокус.

П.С. Леонот, треба да го крстат Сеат Леон класик, за да си конкурира со Астра класик и Голф 5.


Пак ли бе Дени...?

Пак ли ќе ни елаборираш за филингот што се осеќа внатре кога ќе седнеш? ;D


Исто како ти што збориш за филингот во АСХ.

Кога сум рекол дека треба да седнеш да возиш АСХ и ќе осетиш нешто што не си го осетил во ниеден пик ап...ајде молим те!
Знаем дека Голф е супер возило ама поштедете не од тие приказни за деца кои Голф виделе само на Интернет....ве молам!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #123 на: 30 Август 2011, 14:34:06 pm »
А бе да не е Болерото празен ќе биде :D Голфот е многу класична и конзервативна...ДОСАДНА кола !!!
« Последно менување: 30 Август 2011, 17:58:57 pm djidji »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #124 на: 30 Август 2011, 17:08:59 pm »
Голфот внатре е дефиниција, едно седнување и нема да сакаш да искочиш никогаш. Не се гледа тоа по слики. И рачунајте овие модели се наполнети со опрема. Купениот нема да е наполнет. Така да Опел Бетон има добра внатрешност, како и Фокус.

П.С. Леонот, треба да го крстат Сеат Леон класик, за да си конкурира со Астра класик и Голф 5.


Пак ли бе Дени...?

Пак ли ќе ни елаборираш за филингот што се осеќа внатре кога ќе седнеш? ;D


Исто како ти што збориш за филингот во АСХ. И што имаш против вистината која сите ја зборат и знаат?

Sportex е воодушевен од A ЕС ИКСОТ затоа што кога ќе прдне унутра после обилна скара со кромид ништо не смрди. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #125 на: 30 Август 2011, 17:09:54 pm »
Додаени се 308, C4 и Leon.

C4 и Leonot се најефтини. Мој избор дефинитивно Леонот.

Нема слика од 308-цата :(

Има Аце, јес да колку е ружно боље да нема ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #126 на: 30 Август 2011, 17:21:00 pm »

 
Голфот внатре е дефиниција, едно седнување и нема да сакаш да искочиш никогаш. Не се гледа тоа по слики. И рачунајте овие модели се наполнети со опрема. Купениот нема да е наполнет. Така да Опел Бетон има добра внатрешност, како и Фокус.

П.С. Леонот, треба да го крстат Сеат Леон класик, за да си конкурира со Астра класик и Голф 5.


Пак ли бе Дени...?

Пак ли ќе ни елаборираш за филингот што се осеќа внатре кога ќе седнеш? ;D


Исто како ти што збориш за филингот во АСХ. И што имаш против вистината која сите ја зборат и знаат?

Sportex е воодушевен од A ЕС ИКСОТ затоа што кога ќе прдне унутра после обилна скара со кромид ништо не смрди. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

После јас сум ги разводнувал темите и сум тролал...па поголем трол има ли од тебе...?

Се рчкаш после ќе те боли газето! ;D

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #127 на: 30 Август 2011, 17:25:00 pm »
Не разбирам, се праи мубает за еден Ц 4 зошто го немало, кое врска нема со живот (барем она јас што го имав) а нема многу друг коили од таа класа. Поправете ме ако грешам ама темава е Најдбар компакт или Најевтин...или компакт што најмногу нуди за парите....!  A ...?
Можеби А3, Jiulietta, BMW1, Delta (не ми текнува некој друг поистканат европски компакт) треба да најдат место тука, ако бараме најдобар, треба да го побараме меѓу најдобрите :)


Без разлика, ако се мисли на најдобар тогаш цената не треба да е репер и да се бута Голф демек као најдобар за парите....далеку од тоа дека не чини, ма сери се на него ако има БМВ.
БМВ 1 е далеку од БМВ.
А блиску до?
Јас би рекол дека нуди нешто поразлично од другиве, па би требало да се цени тоа. BMW 130i, 135i или 1M e BMW до коска не знам колку поблиску може да биде. Ако збориме за естетската страна, Се` што е удрено со стапот на Крис Бенгл(Bangle) е далеку од BMW (ќе го кркам за ова од BMW-ашиве ама ај...) почнувајќи од 7-цата, 5-ката (последнава не ја рачунам), 6-ка, 3-ка (овде малце се подопраија) X6...
Затоа Крис Бангл повеќе не е дизајнер
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #128 на: 30 Август 2011, 17:29:34 pm »
и незнам шо сте се запнале за тоа дали 206 е подобар од 207,кога нив не им е местото во темава,не се компакти
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #129 на: 30 Август 2011, 17:37:00 pm »
Не разбирам, се праи мубает за еден Ц 4 зошто го немало, кое врска нема со живот (барем она јас што го имав) а нема многу друг коили од таа класа. Поправете ме ако грешам ама темава е Најдбар компакт или Најевтин...или компакт што најмногу нуди за парите....!  A ...?
Можеби А3, Jiulietta, BMW1, Delta (не ми текнува некој друг поистканат европски компакт) треба да најдат место тука, ако бараме најдобар, треба да го побараме меѓу најдобрите :)


Без разлика, ако се мисли на најдобар тогаш цената не треба да е репер и да се бута Голф демек као најдобар за парите....далеку од тоа дека не чини, ма сери се на него ако има БМВ.
БМВ 1 е далеку од БМВ.
А блиску до?
Јас би рекол дека нуди нешто поразлично од другиве, па би требало да се цени тоа. BMW 130i, 135i или 1M e BMW до коска не знам колку поблиску може да биде. Ако збориме за естетската страна, Се` што е удрено со стапот на Крис Бенгл(Bangle) е далеку од BMW (ќе го кркам за ова од BMW-ашиве ама ај...) почнувајќи од 7-цата, 5-ката (последнава не ја рачунам), 6-ка, 3-ка (овде малце се подопраија) X6...
Затоа Крис Бангл повеќе не е дизајнер
Имало господ...

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #130 на: 30 Август 2011, 17:41:51 pm »
сега главен дизајнер во БМВ е Adrian van Hooydolk,Domagoj Dzukic  и уште еден незнам како му беше името,али главен е прво споменатиот,кој има за задача а и на добар пат е да го врати стариот дух во БМВ
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #131 на: 30 Август 2011, 18:24:30 pm »
П.С. Леонот, треба да го крстат Сеат Леон класик, за да си конкурира со Астра класик и Голф 5.

Леонот е актуелен модел за да биде класик. Баш ме интересира низ една реченица да го елеборираш, класик, праисторија и архива, ако можеш нормално.
Ако тргаш од тоа кога е представен, можеби, но мислам дека треба да се споредува актуелната понуда на дизајн/техника/пакет.
Пошто Голф 6 што го форсираш толку не е ништо повеќе од транзиција од Голф 5 кон Голф 7, со други зборови Голф 5 со фарови од Широко и Штопови од Туарег.

@Kuore сега ли најде да ја прошириш понудава, неможам да си го гласам ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #132 на: 30 Август 2011, 18:33:28 pm »
П.С. Леонот, треба да го крстат Сеат Леон класик, за да си конкурира со Астра класик и Голф 5.

Леонот е актуелен модел за да биде класик. Баш ме интересира низ една реченица да го елеборираш, класик, праисторија и архива, ако можеш нормално.
Ако тргаш од тоа кога е представен, можеби, но мислам дека треба да се споредува актуелната понуда на дизајн/техника/пакет.
Пошто Голф 6 што го форсираш толку не е ништо повеќе од транзиција од Голф 5 кон Голф 7, со други зборови Голф 5 со фарови од Широко и Штопови од Туарег.

@Kuore сега ли најде да ја прошириш понудава, неможам да си го гласам ;D
Леон е конкурент на Голф 5, и Астра класик, зошто е од нивно време. И наскоро ќе излезе нов. Соодветно не би сакал да фукнам пари за кола, која за пола година ќе кошта 5000 еур помалку, и ќе се продава како класик. Леон ако сакаш, многу попаметно е да си купиш на старо.
А дали голфот 6 е транзиција, а не нов продукт кој е подобрен на многу места, тоа прочепкај за да видиш. Работено е да не се зголеми тежината, да се подобри звучната изолација, стримлајн е направен од надвор за да се насочува воздухот, шофершајбната е двојно ламинирана, итн итн. Слично како и разликите меѓу Голф 4 и Голф 5.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #133 на: 30 Август 2011, 19:18:45 pm »
Ова со ГОЛФ почнува да заличува на Рамбо и Роки.... 1,2,3....7. ;D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #134 на: 30 Август 2011, 19:38:26 pm »
П.С. Леонот, треба да го крстат Сеат Леон класик, за да си конкурира со Астра класик и Голф 5.

Леонот е актуелен модел за да биде класик. Баш ме интересира низ една реченица да го елеборираш, класик, праисторија и архива, ако можеш нормално.
Ако тргаш од тоа кога е представен, можеби, но мислам дека треба да се споредува актуелната понуда на дизајн/техника/пакет.
Пошто Голф 6 што го форсираш толку не е ништо повеќе од транзиција од Голф 5 кон Голф 7, со други зборови Голф 5 со фарови од Широко и Штопови од Туарег.

@Kuore сега ли најде да ја прошириш понудава, неможам да си го гласам ;D
Леон е конкурент на Голф 5, и Астра класик, зошто е од нивно време. И наскоро ќе излезе нов. Соодветно не би сакал да фукнам пари за кола, која за пола година ќе кошта 5000 еур помалку, и ќе се продава како класик. Леон ако сакаш, многу попаметно е да си купиш на старо.
А дали голфот 6 е транзиција, а не нов продукт кој е подобрен на многу места, тоа прочепкај за да видиш. Работено е да не се зголеми тежината, да се подобри звучната изолација, стримлајн е направен од надвор за да се насочува воздухот, шофершајбната е двојно ламинирана, итн итн. Слично како и разликите меѓу Голф 4 и Голф 5.

Дени, јас мислам дека темава е за актуелен модел. Ако размислуваш дека ќе излезе нов, никогаш нема да го купиш актуелниот. Голф нели го спремаат за догодина, можеби 2013, значи и тој треба да испадне?
Незнам како го споредуваш со праисториски модели, а говориме за 1.6 TDI CR (VW), со можност за DSG (VW), со пакет на опрема кој ни VW не го нуди. А мораш да признаеш дека барем во изглед е пред времето Леонот и дури по 7 години на пазарот уште изгледа свежо. Единствено нешто што мене не ми се допаѓа е внатрешноста, таа заостанува во поглед на конкуренција. Се има, се е на дофат, убаво решено, ама премногу ефтино за таа класа на кола. Мада и тоа и дизајнот се прашање на вкус.