Автор Тема: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback  (Прочитано 32052 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6495
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #135 на: 14 Август 2024, 07:13:37 am »
Ме бендисува со брзите спојки тоа за аирбагот. На колку км менуваш масло, гледам доста чисто?

Не заебавај какво чисто, црно е целото, ама така треба мислам, еднаш годишно го менувам колку шо ќе направам, 10-12.000км.


Он топик: мораше ментешка да смениш?
Не се решаваше крцкањето со некој лубрикант?

Ништо не мора, усвен да умриме.  ;D
Телото не се отвора лесно, мора да се искасапи капачката, а и нешто се трошело/ јадело внатре не знам како прочитав, и мора нова,
а кога ја извадив старата имаше луфта на раце, така да со подмачкување тоа не се решава.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6495
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #136 на: 08 Ноември 2024, 07:57:37 am »
Пред нецел месец купив еден буфер за лев аморитзер, пошто ми клапнуваше нешто на пренос на тежина лево/десно, или ќе се разлупаше нешто на нерамен асфалт во кривина, низ град.
Па еве по 1000км, таков звук нема јавено повеќе, си велам не дадов пари џабе.

2840ден буферот со лагер SNR, и 500ден раб. рака за промена на истиот.
Сам си го извадив амортизерот и со точакот во најблискиот сервис за 2мин ми го сменаа, пошто немам компресор за спирали.



Штета што поправката се направе од 1 сат работа во 3 дена заради скинат штраф.
Па најдов по железариите нов со 10.9 цврстина, ама мораше на дребонг да се дорежи навој и да се одземи од вратот 1мм.
Ставив маст на голиот метал да не запечи одма, немав време за фарбање, па ако/кога најдам оригинал штраф ќе го заменам овој.



Буферот стар не беше нешто оштетен во лагерите ама изгледа имаше некоја луфта на рака шо не се осеќа.
Очекував нешто повеќе од лагери за точак ама ете тие доволни биле за 400-500кг тежина.  ;D




Друга работа што се сработе по некој ден беше промена на глицерин, сам со помош на ChrisFix методот.
Малку ја утнав постапката оти од грешното задно почнав ама нема гајле, по 2 тркала работев со запалена кола,
и користев наместо DOT 4, DOT 5.1 оти ми требаше таков за точакот 50мл, и да не давам 1000ка за два глицерини го искористив едниот од 620ден од Валволин за 1Л.
Мора да се мисли и за околината, и пак ми останаа 100-200мл.
Ќе ви кажам на технички ако не кочи како шо треба, за брзо е за регистрација колата.  ;D








Дури бев тука, ми падна еден лизгач од плочките напред уште пролетта, па го имав порачано сетов од аутодок за 5евра уште тогаш,
само денес дојде денот да му ставам едно ламаринче каде што фалеше.



Се гледаме за голем сервис.  :)
« Последно менување: 08 Ноември 2024, 12:57:32 pm Power to the people »

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6495
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #137 на: 27 Декември 2024, 20:26:29 pm »
Некни дојде време и за голем сервис, по 5 години и 60.000км, па правев заради годините.
Се погоде и да бега антифриз преку годинава минимална работа, и на неколку месеци притурав по 200-300мл и испадна да течи од дихтунгот од водната пумпа.

Ме фате заедно со мал сервис 15 работни часа во 3 дена, леташе времето за ситници како да го отштрафам некој тешко достапен штраф, 1 час замина за откачување на стегата од цревото за антифриз, и купување на папагалка, и слично.

Прв чекор, после вадење на неколку пластики, 2 држачи на мотор и други попратни работи, се испуште антифризот.




Се спремив со упатства оригинал и видеа на јутуб претходно изгледани ама на крајот пак ја посрав работата.




Не одев точно по чекори за мојот мотор со запчаник на радилица без кајла(collet) и ко дојдов да го вртам моторот за да го заклучам на брегаста и радилица со алатите и доведам во позиција за менување на ребрастиот, го свртив моторот без да се заротира и каишот и оп... клиповите да маваат на вентили.  :-X

Го изместив тајмингот на вентилите со клиповите, а за да го заротирам моторот требаше да ја вратам ременицата од линискиот пошто таа го стега запчаникот и радилицата да се вртат истовремено со тој штрафот централен, а јутуб има видеа со ревизија на ова и кајла на радилица па немаа ваков проблем тие. Јас пропуст на овој детал направив од незнаење.

Пола час се думавме со стрико ми што направив не ми беше јасно, и тамам развив стратегија како да ги синхронизирам, на среќа ја вратив радилицата не знам ни јас како каде што требаше, и ко го заротирав моторот позицијата на алатите за радилица и брегаста легнаа совршено.






Стар каиш.




Ја сменав и водната пумпа, само се разочарав од дихтунгот, мизерија, затоа пуштале водните пумпи.
Друга работа при составување се назад беше стегање на штрафот на радилица на 60Нм + 110° +\- 10°.
Е 60 њутни го стегнав ама тие 110 степени реков од око ќе ги годам и не го маркирав штрафот, па кога го префатив со наставакот 2-3 пати, појма немам дали ги истерав степените, а не можев повеќе со зглобната рачка, не искористив плус цевка да го пристегнам, колку што можев со тоа што го имав, па сега ако лизни ременицата од олабавен штраф наскоро ќе има овде приказна за менување на вентили.  :-X

Го сменав и ролерот на линискиот и линискиот каиш.






За крај, ги одвртив вентилите за испуштање воздух, едно на црево од парното имаше и другиот на термостатот се додека не протечи антифриз, и потоа кога поработе колата го исфрле преостанатиот воздух и дотурив само 300-400мл.

Многу ми олесна се ко склопив и запале нормално, не се искрше внатре моторот, и после еве 100км се е во ред, имам и парно, и нивото на антифриз си стои, и засега не капи.  ;D

Дури бев тука му направив и мал сервис пошто му беше време и на тоа, а претходно го „средив“ конекторот на возачкиот аирбег со божур во боја да не се грешат жиците ако некогаш се вадат откачуваат.






Тотал:
- Голем сервис(Аутодок) - 7125ден
... + 1000ка алатите за моторот од Солун
- Мал сервис (масло и филтер од АМГ) - 3500ден

>> 290.873km

Во 15 часа има уште многу работи шо не ги кажав ама да не го должам.
« Последно менување: 30 Декември 2024, 07:48:38 am Power to the people »

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6173
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #138 на: 27 Декември 2024, 20:49:10 pm »
Браос, дечко!

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5629
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #139 на: 27 Декември 2024, 21:41:22 pm »
Бравос!!
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5187
  • Пиши лаже
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #140 на: 28 Декември 2024, 00:40:03 am »
Симо, втори дел.
Браво за сработеното.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #141 на: 28 Декември 2024, 07:53:20 am »

Не одев точно по чекори за мојот мотор со запчаник на радилица без кајла(collet) и ко дојдов да го вртам моторот за да го заклучам на брегаста и радилица со алатите и доведам во позиција за менување на ребрастиот, го свртив моторот без да се заротира и каишот и оп... клиповите да маваат на вентили.  :-X

Го изместив тајмингот на вентилите со клиповите, а за да го заротирам моторот требаше да ја вратам ременицата од линискиот пошто таа го стега запчаникот и радилицата да се вртат истовремено со тој штрафот централен, а јутуб има видеа со ревизија на ова и кајла на радилица па немаа ваков проблем тие. Јас пропуст на овој детал направив од незнаење.

Пола час се думавме со стрико ми што направив не ми беше јасно, и тамам развив стратегија како да ги синхронизирам, на среќа ја вратив радилицата не знам ни јас како каде што требаше, и ко го заротирав моторот позицијата на алатите за радилица и брегаста легнаа совршено.

Е де, извади стариот ребраст, намести ременицата, врати радилицата и брегастите на репер/блокатор, извади ременицата, и монтирај по упатство. Ништо страшно! :)

Цитат
Многу ми олесна се ко склопив и запале нормално, не се искрше внатре моторот, и после еве 100км се е во ред, имам и парно, и нивото на антифриз си стои, и засега не капи.  ;D

Тотал:
- Голем сервис(Аутодок) - 7125ден
... + 1000ка алатите за моторот од Солун
- Мал сервис - 3500ден

Во 15 часа има уште многу работи шо не ги кажав ама да не го должам.

Веројатно го сврте на рука моторот два -три круга, па намести блокаторите пак, да видиш дали е на место тајмингот и тензијата на ременот? Тоа секогаш практикувај го, за да бидеш сигурен дека ти е добро наместено све.

Нема подобро чуство од оноа кога сам ќе завршиш некоја посериозна работа на колата. Kudos! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6495
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #142 на: 28 Декември 2024, 09:14:22 am »
Да да го свртив на рака 2 круга, откако го наместив новиот ребраст и затегачот, и повторно го олабавив затегачот и го затегнав повторно каишот, и потоа уште  2 пати да видам дали алатите пак ќе легнат на место. Така беше и во упатството, само секогаш постои некој сомнеж ко ќе правиш прв пат.

Кај мене имам М12 штраф кој бараше 60Нм +110° па затоа се нафатив сам, а има верзии со М14 и 120Нм +95°, а тоа се многу њутни за отштрафување.
Кога го вадев овој штраф моторот беше во рандом позиција, и сакав да пробав дали ќе можам да го извадам првин него, оти ако не можев, со деловите вкола и на сервис со возење, па ко го извадов се измешаа чекорите од упатството, не е страшно сега кога знам, ама кога не знаев што се случува факен шит беше работата, за шлеп, и гратис предавање од мајсторите колку сум глуп.   ;D


Немам слики од водната, новиот ребраст и позицијата на алатите каде ги ставам оти во брзање бев и имав најава од дожд тој ден, башка надвор 3-4-5°.