Хронолошки,
зимата купив нови амортизери на багажник пошто старите на ладното многу слабо држеа, и сега со новиве екстра вежба за грбот правам за да го затворам багажникот.
Монро 1630ден двата.
Следно заприметив ко ги менував зимските со летните гуми, мрсно потркилото на едно место, а и моторот ми беше така помрсен во последно,
ама овој пат ја прели капачката и почна да капи посериозно, однапред ок беше до некој степен, ама од назад „жива вода“. На шипка не се осеќаше,
50-100мм кај ќе се осетат... По мое, од капачка за вентили/ брегаста доби наповеќе поени за вина.
Па купен нов дихтунг/ гумица 450ден и Victor Reinzosil 550ден.
Фабрички кога ја извадов капачката, имаше некој лепак на четирите ќошеви, а по упатство од колата и упатство од VictorReinz
викаа на тоа место да се стави лепак (жолти кругови). Имаше и дупло поефтини лепаци за оваа намена ама пошто само од VictorReinz
имаа најкомплетно упатство за употреба и карактеристики, не заштедив 250ден.
Исчистено и монтирано со килажен клуч (позајмен од другар), штрафови стегнати по упатство на 13Nm и после 4 месеци се е ОК, никаде не пушта.
Следно го решив за трајно постојаното исклучување на воздушното перниче кај совозачот, машките пинови во женските повеќе не држеа добар контакт
и на вибрации постојано на табла сервис и воздушното сијаличе ми се пуштаа. Ставив брзи спојки за да можи да се вади седиштето во иднина ако треба.
И последно најскоро беше ментешката од вратата шо крцкаше, и сега не крцка, за 1680ден од Англија од ибеј.
Стара надвор, нова внатре.