Автор Тема: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback  (Прочитано 30716 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6366
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #135 на: 14 Август 2024, 07:13:37 am »
Ме бендисува со брзите спојки тоа за аирбагот. На колку км менуваш масло, гледам доста чисто?

Не заебавај какво чисто, црно е целото, ама така треба мислам, еднаш годишно го менувам колку шо ќе направам, 10-12.000км.


Он топик: мораше ментешка да смениш?
Не се решаваше крцкањето со некој лубрикант?

Ништо не мора, усвен да умриме.  ;D
Телото не се отвора лесно, мора да се искасапи капачката, а и нешто се трошело/ јадело внатре не знам како прочитав, и мора нова,
а кога ја извадив старата имаше луфта на раце, така да со подмачкување тоа не се решава.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6366
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Renault Megane II 1.5 dCi (82KС) - 2003 Hatchback
« Одговори #136 на: денес во 07:57:37 »
Пред нецел месец купив еден буфер за лев аморитзер, пошто ми клапнуваше нешто на пренос на тежина лево/десно, или ќе се разлупаше нешто на нерамен асфалт во кривина, низ град.
Па еве по 1000км, таков звук нема јавено повеќе, си велам не дадов пари џабе.

2840ден буферот со лагер SNR, и 500ден раб. рака за промена на истиот.
Сам си го извадив амортизерот и со точакот во најблискиот сервис за 2мин ми го сменаа, пошто немам компресор за спирали.



Штета што поправката се направе од 1 сат работа во 3 дена заради скинат штраф.
Па најдов по железариите нов со 10.9 цврстина, ама мораше на дребонг да се дорежи навој и да се одземи од вратот 1мм.
Ставив маст на голиот метал да не запечи одма, немав време за фарбање, па ако/кога најдам оригинал штраф ќе го заменам овој.



Буферот стар не беше нешто оштетен во лагерите ама изгледа имаше некоја луфта на рака шо не се осеќа.
Очекував нешто повеќе од лагери за точак ама ете тие доволни биле за 400-500кг тежина.  ;D




Друга работа што се сработе по некој ден беше промена на глицерин, сам со помош на ChrisFix методот.
Малку ја утнав постапката оти од грешното задно почнав ама нема гајле, по 2 тркала работев со запалена кола,
и користев наместо DOT 4, DOT 5.1 оти ми требаше таков за точакот 50мл, и да не давам 1000ка за два глицерини го искористив едниот од 620ден од Валволин за 1Л.
Мора да се мисли и за околината, и пак ми останаа 100-200мл.
Ќе ви кажам на технички ако не кочи како шо треба, за брзо е за регистрација колата.  ;D








Дури бев тука, ми падна еден лизгач од плочките напред уште пролетта, па го имав порачано сетов од аутодок за 5евра уште тогаш,
само денес дојде денот да му ставам едно ламаринче каде што фалеше.



Се гледаме за голем сервис.  :)
« Последно менување: денес во 12:57:32 Power to the people »