Не ви навлегувам во вашата дискусија но озбилен ли си дека перката е нормално да работи 15-20 минути после гаснење на колата?
Нормално е да работи откако ќе го изгаснете возилото, многу јасно дека не е нормално да работи 17мин и 12сек... Никој не кажа дека е нормално да работи 15-20 мин после гаснење на автомобилот.
Зависи од ситуацијата и условите, плус, дизел е. Во секој случај, одговорот си беше на место - нека отиде, ќе проверат. За тоа е сервис. Неозбилно и некоректно би било официјален сервис да нагаѓа.
Мене ми се случило ноќе, на прилично ладно време, перката да ми се уклучи на Голфот во оние последните 30 секунди додека маневрирам да паркирам. Системите што се користат не работат на „фиксни“ вредности - т.е., принципот не е „ако е повеќе од (измислувам) 90 степени вклучи ја перката.“ 89 степени не топло? Топло е. Комјутерот зема неколку различни фактори во предвид кога одлучува.
Не наоѓаме задоволство нитупак потреба да напаѓаме луѓе по форуми, тоа не ни е целта. Но ако некој неадекватно комуницира и пљука непотребно и без аргумент (беше класичен "flame") на некој што е тука да му помогне повеќе е од јасно дека ќе го браниме својот став - ипак е форум...
Додатно подобро перката да работи подолго него пократко од тоа што му е потребно (сериозен проблем е ако воосшто не се вклучува), чисто поради тоа што дизел моторите развиваат високи температури кои може да наштетат на гумените компоненти од и околу моторот при мирување - во возење термодинамиката е друга поради струењето на воздух. Повторно, не е нормално да работи толку долго; можно е да разладната течност биде во недостаток или да не е со адекватните термодинамички својства, може патеката низ која се разнесува разладната течност да има некоја обструкција, сензорот да е отиден, осигурач да е прегорен, PCM-от да има проблем и тн... затоа постои сервисот.
Нема поента да му кажеме може да биде ова или може да биде она - а на крај да испадне трето. Поради тоа се оградуваме од дефектажи по форум (веб во глобала), не е можно да се изведе со сигурност дека тоа е проблемот.
И замисли, хипотетички - му дадеме дефектажа по форум и не искочи точна??? Па уште врз тоа замисли сам пробал да си го реши проблемот, направил поголем проблем и сега гаранција не важи??? Па Докторот после тоа ќе треба на крст да се обеси ако волку тензија се крева ради тоа што половично ги читаат одговорите.
За крај, ако некој е повреден од нашата комуникација му се извинуваме во име на Мида Гранд Моторс - не беше таа намерата.
Zdravo. Prasanje do MIDA : kolku kosta EGR ventil za ford fiesta 1.6 tdci 90ks od 2005god.
Редовната цена на бараниот дел е 34,950 денари. Слободно додај го Форд Доктор како пријател на FB па ќе направат подобра цена ако си заинтересиран, само ќе треба да му пратиш број на шасија.
Па јас го прашувам докторот дали е озбилен со тврдењето дека било нормално перката да работела и повеќе од 15 минути после гаснење на возилото... Јас мислам ако е озбилен дечкото нека си ја скине дипломата одма, едноставно нема теоретско објаснување зашто би работела перката 15 минути после гаснење на надворешни температури од само 20 степени.
"Здраво,
работата на вентилаторот по гаснење на возилото е нормална работа поготово во овој дел од годината.За да бидеме сигурни во ова што Ви го кажувам предлагам посета на нашиот сервис поради проверка на системот за ладење.
Поздрав, Докторот"
Ова е одговорот ако не го прочита.
На линкот подоле има добар thread за проблеми со системот за разладување каде воедно кажува за неколку причинители за проблемот.
<
http://www.focusfanatics.com/forum/showthread.php?t=297590 >