Автор Тема: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..  (Прочитано 53540 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Ако мене ме прашуваш, глицерин испуштам прво од едната предна шепа, дур не се испразни садот, ама само садот. Потоа, во садот дотурам чист глицерин до врв (преку макс), и испуштам од истото тркало се` дур не протече чист глицерин. Потоа испуштам од другата предна шепа, и секогаш внимавам да не се испразни садот со глицерин, за да не ми влезе воздух.
Истото го повторувам и за задните кочници. На крај, испуштам и од квачилото.
Со овој принцип, сигурен сум дека нема да влезе воздух во системот, кој е посебно тежок да се итурка, поготово од ABS пумпата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Мартин користи ја оваа техника,убаво се гледа низ цревото кога ќе престане да излегуваат меури,и нека ти проверува некој цело време да не ти отиде под минимум глицеринот во казанчето,иди тркало по тркало,можеш ако ти е нов глицеринот да го враќаш тој од шишенцето пак во казанчето коа ќе мењаш страна.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Ааа, да, секако, Обавезно проѕирно цревце :) Ем да видиш стариот глоцерин кога ќе престане, ем да гледаш за меурчиња.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17443
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниц
« Одговори #168 на: 25 Мај 2014, 17:50:14 pm »
Што знам, не ги гледав како работат и кои техники користат, имаме доверба и ја оставаме колата таму.
Туку, сеа пак чепкав, и забележав нешто. Пумпата изгледа вака, и си има метални црева поставени на сите четири страни. Од горната страна влегуваат две гумени црева кои се меки на допир (ваљда вакум или нешто), но се мрдаат, т.е. не се snug fit како на оваа слика (пумпа од 166). Треба airtight спој да имаат или е битно да се тука само?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Па тие се цревата за довод на глицерин,не смее да бидат лабави ич.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3058
Кој вид и марка глицерин за кочници за Пежо 307 да купам (DOT 4 по каталог)?

За дополнување ми треба.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Motul.

 ;D

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3058
Motul.

 ;D

Кога ќе имам 300 коња под хауба можда :P

После гуглање дојдов до одговорот - Total HBF 4


Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 273
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #173 на: 03 Октомври 2014, 16:43:05 pm »
Незнаев во која тема да пишам па ајде тука.. значи вака предните пакни се океј не се истрошени ич, задните гуртни не сум ги проверил ама би требало да се добри не се мн возени.. е сеа кога ќе закочим папучата ја притискам до доле се осеќа дека допира до дното и не кочи убаво... глицерин не фали до макс е е сеа дали има примено ваздух ? можно е до тоа да е?

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #174 на: 03 Октомври 2014, 17:17:30 pm »
пумпата е одитена, поточно гумичките во пумпата, мпже да помини само со менување гумички ако не е јаден клипот или цилиндарот.

исто провери да не пушта глицерин на шепите и на клипчината назад(поверојатно)

воздух ке мораш да испушташ во секој случај ако отвориш црево

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 273
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #175 на: 03 Октомври 2014, 17:56:23 pm »
пумпата е одитена, поточно гумичките во пумпата, мпже да помини само со менување гумички ако не е јаден клипот или цилиндарот.

исто провери да не пушта глицерин на шепите и на клипчината назад(поверојатно)

воздух ке мораш да испушташ во секој случај ако отвориш црево
Колку пари е пумпата ако знаеш ?

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3058
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #176 на: 25 Декември 2014, 11:39:32 am »
Можно е на минусни температури глицеринот да зеза и колата да јавува грешка во системот за кочење?

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #177 на: 25 Декември 2014, 14:25:36 pm »
Не е глицеринот, некое сензорче е. Ако е тазе и соодветен, нормално.
« Последно менување: 26 Декември 2014, 10:45:53 am ARMEX »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #178 на: 26 Декември 2014, 02:02:52 am »
Можно е на минусни температури глицеринот да зеза и колата да јавува грешка во системот за кочење?

глицерионот, како и сите течности и материјали на ладно се собира и згуснува. така, ако во резервоарчето ти било на граница нивото, сега на поладно автоматски е подоле... пробај дополни глицерин и види дали ке се изгаси. ако не, тогаш провери си ги плочките на тркалата да не ти се при крај.. ако и тие се ок, тогаш (незнам што кола возиш) но можно е рачната кочница, прекидачот на рачката да е зезнат.. е сега, тука шансите се пола пола.. на половина возилата рачната кочница-сијаличето е врзано со овие претходниве, на другата половина (понови модели) си има свое сијаличе за нејзе...

значи, ако си од овие вториве, тогаш ке си ја однесеш на дијагностика колата и ке ти кажат кој сензор, каде и зашто се пали.

не заборавај.. глицеринот шот го тураш да биде како што е пропишан за возилото.. DOT ?? бројче има тука место прашалникот. нај често на самото капаче од глицеринот пишува кој треба да биде...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3058
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #179 на: 26 Декември 2014, 21:07:45 pm »
Релативно нова кола (Subaru Forester) е и глицерин не е дополнуван до сега, таман количина има.

Сијаличето за рачна и останати делови на системот за кочење е исто. На дијагностика (мојот bluetooth OBD читач) не јави ништо, а сијаличката се јавува само кога е околу 0 степени надворешната температура.

Јас типувам на истрошеност кочниците, ќе се иде следнава недела во сервис и ќе се види.