или... во целата манипулација со испуштање воздух, и дошол крајот на пумпата ножна...
но... нека провери некој, дали мајсторот ги вратил на место блокаторите на плочките (ако ги има) тоа се нај често железни едни како цевчиња, челични, но не ретко и како метални плочки. имаат улога да ги држат плочките подзалепени до дискот... исто така, и механизмот за рачната...
ај вака... бидејки рече дека се работи за задно тркало. пробај го следново:
забрзај ја колата до 30 на саат. пушти ја во лер да иде без гас. кревај ја рачната еден по еден забец се додека не осетиш дека почнува да кочи. кога ке осетиш дека почнува да кочи, врати ја еден забец поназад и остави ја така, застани во место, надрукај на педалата за кочење и повози малку, да видиш дали ке се врати педалата назад, како што била.. ако е да, тогаш, немаш проблем ни со пумпа, ни со воздух, туку со системот позади што е за да затегнува, т.е. да ги држи плочките залепени за дискот...
ако е не, тогаш, или е воздух или пумпата отишла... знаеш, ке испуштате воздух од сите тркала по 5-6 пати. ке ти треба едно кантиче глицерин дот4 од било кој бренд. ако и после тоа не се реши проблемот, време ти е за нова пумпа...
пробај, види, па пиши што се десило...