Автор Тема: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..  (Прочитано 53570 пати)

Отсутен VladeFF

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #180 на: 06 Јануари 2015, 18:58:59 pm »
Незнаев во која тема да пишам па ајде тука.. значи вака предните пакни се океј не се истрошени ич, задните гуртни не сум ги проверил ама би требало да се добри не се мн возени.. е сеа кога ќе закочим папучата ја притискам до доле се осеќа дека допира до дното и не кочи убаво... глицерин не фали до макс е е сеа дали има примено ваздух ? можно е до тоа да е?

Зависи за што кола се работи, јас имав таков сличен проблем и испадна дека е проблем со ABS пумпата. Со промена на ABS пумпата се реши и проблемот. Не ми светеше ниту ABS-от ниту пак сијаличката за кочницата. Треба да се провери и глицеринот во која состојба е, ако е многу стар, може и тоа да ти прави проблем.
Најдобро е на сервис да се провери.

Присутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3059
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #181 на: 10 Јануари 2015, 13:30:21 pm »
За Форестерот треба да купувам кочници - да земам Ferodo Premier или Kashiyama (во една фирма ми рекоа демек овие се уградувале од фабрика)?

Цената е иста.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20632
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #182 на: 11 Јануари 2015, 00:23:55 am »
Мислам дека не би утнал со било кои. Чинам и кај мене фабричките дека се Кашијама.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3059
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #183 на: 11 Јануари 2015, 21:46:14 pm »
Се консултирав со колега субарџија, он вика Феродо така да тоа и ќе биде. Фала за советот!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #184 на: 10 Февруари 2015, 09:25:25 am »
Што мислите, ако го испразнам резерварчето за глицерин со шприц и му ставам нов - може ли постапкава да се смета за замена, незнам, освежување или нема врска дури може и воздух да влезе во системот?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #185 на: 10 Февруари 2015, 15:17:27 pm »
глицеринот во казанчето е нај чистиот и нај не оштетениот дел од целиот глицерин во цела инсталација.... нај прљавото од глицеринот е во самите кличиња т.е. шепи на тркалата... тука е целиот талог и сета прљавштина, а воедно тука е изложен глицерионот на нај високи температури...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #186 на: 10 Февруари 2015, 15:21:42 pm »
Мислев дека се меша, а и пологично ми е да впива повеќе влага од резерварчето. Инаку се согласувам, ама ако на секои две години ги одвртуваш „цицките“ ќе ти останат некад у рука :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #187 на: 10 Февруари 2015, 17:41:59 pm »

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7054
  • хаУс мајстор
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #188 на: 10 Февруари 2015, 18:09:11 pm »
Одлично видео djidji.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2701
  • Слобода или смрт
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #189 на: 10 Февруари 2015, 18:20:34 pm »
Мислев дека се меша, а и пологично ми е да впива повеќе влага од резерварчето. Инаку се согласувам, ама ако на секои две години ги одвртуваш „цицките“ ќе ти останат некад у рука :)

На корсата помина година и нешто пред да и извадиме тркало за прв пат.. и тоа само едно другите сеуште не се чачкани.
На кадетот се случувало и неколку години да не се вадат тркалата.
Колку повеќе чачкаш во нешто толку повеќе се расипува. Однеси на мајстор да ти сменат еден обичен термостат за температура ќе си ја земеш колата со 10 пати повеќе проблеми.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #190 на: 11 Февруари 2015, 20:06:49 pm »
Така е, терај додека иде. Кога ќе се расипе тогаш се мења нешто, права македонска.

Бугар ќе се гордее со постов. :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #191 на: 11 Февруари 2015, 20:46:48 pm »
Je suis Bugar! #occupycarclub #freebugar #поздравбугари

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
  • .
Дечки ве молам за помош,
Завчера  ми се изблокира задното тркало, и отидов на мајстор да видам шо е, он ја извади шапата и го преработи клипот малце оти имаше талог, р'ѓа и сл, и  повторно ја врати назад и тркалото се вртеше без проблеми, нормално испушти воздух едни 5 пати, но сега се појави друг проблем : Педалата е мека и оди скроз до доле, и не ми изгледа нормално кочењето, па денес пак кај еден друг мајстор бев, пак ми испушти воздух, дотурив глицерин  валволин дот4, и пак ништо мамето, што може да биде,  дали пак има воздух? или дали влегувал воздух кај пумпата на абс-от па не излегува или да го повлечам мојот пост погере и да го сменам целиот глицерин ?
« Последно менување: 01 Март 2015, 22:45:49 pm Leon-cist »
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Штом пропага педалата, воздух имаш во системот. Од двете задни тркала треба да се испушти, не само од едното.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
или... во целата манипулација со испуштање воздух, и дошол крајот на пумпата ножна...

но... нека провери некој, дали мајсторот ги вратил на место блокаторите на плочките (ако ги има) тоа се нај често железни едни како цевчиња, челични, но не ретко и како метални плочки. имаат улога да ги држат плочките подзалепени до дискот... исто така, и механизмот за рачната...


ај вака... бидејки рече дека се работи за задно тркало. пробај го следново:

забрзај ја колата до 30 на саат. пушти ја во лер да иде без гас. кревај ја рачната еден по еден забец се додека не осетиш дека почнува да кочи. кога ке осетиш дека почнува да кочи, врати ја еден забец поназад и остави ја така, застани во место, надрукај на педалата за кочење и повози малку, да видиш дали ке се врати педалата назад, како што била.. ако е да, тогаш, немаш проблем ни со пумпа, ни со воздух, туку со системот позади што е за да затегнува, т.е. да ги држи плочките залепени за дискот...

ако е не, тогаш, или е воздух или пумпата отишла... знаеш, ке испуштате воздух од сите тркала по 5-6 пати. ке ти треба едно кантиче глицерин дот4 од било кој бренд. ако и после тоа не се реши проблемот, време ти е за нова пумпа...

пробај, види, па пиши што се десило...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време