Не си го осетил дека е лош пошто си навикнат на Ичторк Proprietary Honda Technology (TM).
Мене не ми е јасно како можеле да пуштат таков аутоматик во сериско производство. Дури го рекламираат као Skyactiv аутоматик. Ок, мирно и глатко мења брзини, све то ок. Арно ама Мазда 6 со 150-коњскиот дизел и мануелен мењач иде до 100 за 9.1 секунда. Со аутоматик иде за 9.9. Вака не делува многу, ама има забележлива разлика во начинот на повлекување. Со аутоматикот цело време колата дава некое чувство на Се-Дерам-А-Не-Идам.
Ех.. Дефинитивно нема торк на Honda како кај Outlanderot, ама во права брзина и на прав вртеж се јавува
(и не е до толку лошо, само бара навикнување кога да менуваш и во која брзина ако сакаш колку толку торк).
Чуството што го опишуваш го осетив на бензинецот CX5. На дизелските варијанти (ги возев и 150 и 175), не ми беше до толку лош. Поготово што кога сакам да возам побрзо со аутоматик, го префрлам во мануелен мод. Во автоматскиот мод за релаксирано накај брзо возење ми беше тамам.
Инаку го возев на автопат Ниш-Белград, и на некој кривулест пат (за да осетам како е по кривини ) околу Ниш.
Дури мене лично автоматикот кај CX5 дизел ми се бендиса повеќе од автоматкиот кај Volvo XC60 што го возев неколку дена пред тоа. Можеби ќе беше фер споредбата ако ги возев и двете на исти пат, и во исти услови, ама за да XC60 та ја возам како треба по Стража, морав да префрлам во мануелен мод.
Не сум пробал DSG , а велат дека е одличен (можда си ти навикнат на тоа).
Па можеби и немам доволно критериум за споредба.
Ама сум возел аутоматик во BMW. Се на се, мене лично и не ми беше така лош аутоматикот во дизел CX5.
Ама ако имам прилика да возам пак, ќе обратам повеќе внимание околу тоа, па можда и го ревидирам мислењето што го имам сега.