Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D  (Прочитано 18312 пати)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #60 на: 13 Март 2014, 23:59:25 pm »
Да да CX5 ката го носеше автоматикот, нека пренесе директно Зеро искуство, меѓутоа така лошо синхронизиран менувач не смее да си дозволи Мазда да се вградува во нивни автомобил.

Истото мислење го имам и за CVT-то во Лексусот.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #61 на: 14 Март 2014, 00:00:43 am »
Претходна генерација е.

Јас повеќе би рекол дека можеби треба навикнување за растеретено возење со автоматикот. А воедно ти крати 30% од силата тој вид на автоматик. Мене искрено не ми пречи.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #62 на: 14 Март 2014, 00:03:43 am »
Немам никакво искуство со таков менувач, па затоа си прашав..ЦВТ-то тоа ни под разно..
Дени, ако ми крати 30 % од силата и те како би ми пречело..

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #63 на: 14 Март 2014, 00:09:41 am »
Јас не би сакал да имам полу-функционален менувач во кола чии перформанси се драстично полоши од мануелниот и за сето тоа да треба да платам доста повеќе. Среќа 6 кава си беше на место.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #64 на: 14 Март 2014, 00:10:58 am »
Ако е автоматик мора да е DCT. Ако не...рачен.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #65 на: 14 Март 2014, 01:44:08 am »
Не би рекол баш дека е толку лошо опремена за со фул опрема да биде на ниво на основна опрема кај премиум. Ако сакаш да го поткрепиш со некакви факти ова?

Се мислеше на ценовно, големото трио во оваа класа мислам кај нас дека почињаат од 30.000 нагоре. Или грешка сум?
Маздата со плафон опрема допира 34.000, а кај џерман трио се знае како скока цена со секоја додадена ситница.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #66 на: 14 Март 2014, 01:51:15 am »
Грешно сум разбрал јас тогаш :) Јас мислев си пишал најопремената Мазда 6 има опрема колку најниско опремените од триото. За ценовно нема збор иако сепак Мазда секогаш била поскапа од конкуренцијата. :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #67 на: 14 Март 2014, 01:57:09 am »
Го памтите муабетот на Кларксон за Астра ОПЦ? Кога ќе спомнеш дека возиш Астра? Епа истото е и со Маздава.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #68 на: 14 Март 2014, 01:59:42 am »
Не знајв како да се изразам. :)
Убаво напиша Зеро пред некоја страна, блиску се до премиум, но не се премиум, и го знаат тоа, па затоа и цената не е во премиум сегментот. Според мене, оправдана е цената, и за тоа што се нуди е океј.

Го памтите муабетот на Кларксон за Астра ОПЦ? Кога ќе спомнеш дека возиш Астра? Епа истото е и со Маздава.

Ама затоа кога ќе ја видиш Маздата... :)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #69 на: 14 Март 2014, 02:02:52 am »
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #70 на: 14 Март 2014, 06:54:39 am »
Не знам како никој не го спомна вистинскиот конкурент на Mazda-ва.
Спортски имиџ? Јапонски квалитет? Прво на ум Мазда ќе ви текне или друг бренд?





« Последно менување: 14 Март 2014, 07:04:48 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #71 на: 14 Март 2014, 07:51:51 am »
Ако гледаме строго во апсолутни вредности и не земаме цена во обзир, Маздата е дефинитивно подоброто возило во моментов од Акордот.

Ама ако се земе дека многу опремен Акорд со 2.0 бензин и со ниво на опрема што носи Xenon, Кожа/Алкантара и еден куп друга опрема чини 21999 ЕУР во моментов (а можно е да се купи и поевтино ако се има среќа и упорност), не сум сигурен колку е оправдано да се даде разликата во цена.

http://honda.makpetrol.com.mk/accordpricing.asp

Пред неколку месеци имав добра понуда за CR-V то (колку што го купив), и одма отрчав во Мазда салонот за да видам за CX5 (кој за мене е најдобар SUV во класата, па дури подобар и од некои од премиум класата).

Кога ми излезе доплата од 10000  - 12000 еур, за мене лично не беше оправдано. Маздата е подобра, ама не е 10000-12000 еур подобра

Тогаш за момент ја погледав и Мазда 6, ама доплатата не ми беше оправдана. Исто ми зафали и Алкантара моментот (за мене најпријатен материјал за седишта во кола).



Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #72 на: 14 Март 2014, 07:55:44 am »
Претходна генерација е.

Јас повеќе би рекол дека можеби треба навикнување за растеретено возење со автоматикот. А воедно ти крати 30% од силата тој вид на автоматик. Мене искрено не ми пречи.

А и многу е битно каде сто го возеле аутоматикот во CX5 , односно дали во Бензин варијанта или во дизел.

Од моето искуство сo CX5 автоматскиот менувач во него е далеку подобар од Автоматикот кај Honda CR-V (ако сакаш стварно, ама стварно лош аутоматик пробај го во Honda CR-V . Ако баш сакаш да ти се расипе денот, пробај го во Honda CR-V бензин).

Доплата од мануал до автоматик за Хонда кај нас беше 1000 еур. Фер би било, ако те осудат да треба да го возиш да ти платат отштета барем 1000 еур на годишно ниво

Да се вратам на автоматикот во CX5. Во бензинската варијанта и мене не ми се допадна многу. Мада го има мануелниот мод, што ја вади работата колку толку. Кај дизелските варијанти не го осетив дека е толку лош (кај бензинецот менува на повисоки вртежи, кај дизелот на пониски).


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #73 на: 14 Март 2014, 08:20:41 am »
Не си го осетил дека е лош пошто си навикнат на Ичторк Proprietary Honda Technology (TM).

Мене не ми е јасно како можеле да пуштат таков аутоматик во сериско производство. Дури го рекламираат као Skyactiv аутоматик. Ок, мирно и глатко мења брзини, све то ок. Арно ама Мазда 6 со 150-коњскиот дизел и мануелен мењач иде до 100 за 9.1 секунда. Со аутоматик иде за 9.9. Вака не делува многу, ама има забележлива разлика во начинот на повлекување. Со аутоматикот цело време колата дава некое чувство на Се-Дерам-А-Не-Идам.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #74 на: 14 Март 2014, 08:29:53 am »
Не си го осетил дека е лош пошто си навикнат на Ичторк Proprietary Honda Technology (TM).

Мене не ми е јасно како можеле да пуштат таков аутоматик во сериско производство. Дури го рекламираат као Skyactiv аутоматик. Ок, мирно и глатко мења брзини, све то ок. Арно ама Мазда 6 со 150-коњскиот дизел и мануелен мењач иде до 100 за 9.1 секунда. Со аутоматик иде за 9.9. Вака не делува многу, ама има забележлива разлика во начинот на повлекување. Со аутоматикот цело време колата дава некое чувство на Се-Дерам-А-Не-Идам.

Ех.. Дефинитивно нема торк на Honda како кај Outlanderot, ама во права брзина и на прав вртеж се јавува :) (и не е до толку лошо, само бара навикнување кога да менуваш и во која брзина ако сакаш колку толку торк).

Чуството што го опишуваш го осетив на бензинецот CX5. На дизелските варијанти (ги возев и 150 и 175), не ми беше до толку лош. Поготово што кога сакам да возам побрзо со аутоматик, го префрлам во мануелен мод. Во автоматскиот мод за релаксирано накај брзо возење ми беше тамам.

Инаку го возев на автопат Ниш-Белград, и на некој кривулест пат (за да осетам како е по кривини ) околу Ниш.

Дури мене лично автоматикот кај CX5 дизел ми се бендиса повеќе од автоматкиот кај Volvo XC60 што го возев неколку дена пред тоа. Можеби ќе беше фер споредбата ако ги возев и двете на исти пат, и во исти услови, ама за да XC60 та ја возам како треба по Стража, морав да префрлам во мануелен мод.

Не сум пробал DSG , а велат дека е одличен (можда си ти навикнат на тоа).

 Па можеби и немам доволно критериум за споредба.

Ама сум возел аутоматик во BMW. Се на се, мене лично и не ми беше така лош аутоматикот во дизел CX5.

Ама ако имам прилика да возам пак, ќе обратам повеќе внимание околу тоа, па можда и го ревидирам мислењето што го имам сега.