Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D  (Прочитано 18314 пати)

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #30 на: 13 Март 2014, 20:49:57 pm »
нуди стил, нуди НЕконзервативен дизајн, одлично управување, доста добар фидбек на волан што е многу ретко да се најде во ваква класа на аута моментално ради електричните управувања(незнам и ова дан е електрично ама сите го пофалија на тестојте) и да не ги набројувам другите предности само затоа што е made in Japan. Тој што незнае што сака ќе купи пасат,инсигниа,киа оптима,хјундаи и40,авенсис

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #31 на: 13 Март 2014, 20:51:19 pm »
А и не е премиум. Конкурент е на VW Passat, Ford Mondeo, Opel Insignia...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #32 на: 13 Март 2014, 20:55:13 pm »
Нуди стварно добар мотор кој врти до 5500 вртежи и дига 95 во 2ра. А е дизел.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #33 на: 13 Март 2014, 20:56:19 pm »
и ја не видов нигде да се прогласат сами премиум и 6кава да ја наречат конкурент на германската тројка. Ваљда не се толку луди ко волво што направи со тоа нивното, незнам како се викаше
и Да секако одличната моторизација, не само во дизелите

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #34 на: 13 Март 2014, 20:57:42 pm »
Стил, што знам, некој може да го сака тој „флуиден дизајн“, јас не сум мераклија да имам толку лим над лакот од предното тркало.
Неконзервативен дизајн? Освен Пасат (од споменатите), никој друг не нуди конзервативен дизајн. Сите имаат модерен и солиден дизајн.
Евентуално, ете тие што сакаат „да не им се расипува - пошто Јапонија гарантира...“, може да припаднат во групата „знаат зошто сакаат Мазда“.

А и не е премиум. Конкурент е на VW Passat, Ford Mondeo, Opel Insignia...
Јас мислев цели кон тој сегмент. Ако не, тогаш е (пре)скапа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #35 на: 13 Март 2014, 21:01:25 pm »


Не гледам премногу лим над лакот од предното тркало. Баш низок став има целата кола.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #36 на: 13 Март 2014, 21:03:22 pm »
^




Секоја кола на некоја друга личи.  >:(

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #37 на: 13 Март 2014, 21:06:43 pm »
Лажат сликиве, мамицу им.. Ја па од слики глеам. Не знам што гледав во салон завчера:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #38 на: 13 Март 2014, 21:07:34 pm »
у класава моментално е најспортско ауто заедно со мондео, значи добра алтернатива на 3ка bmw иако е преден погон аутото е ориентирано колку толку спортски, за разлика од други кои не се ни удобни а не се ни спортски ориентирани. Така да си знае што сака да биде и каков купувач да привлече мзгава

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #39 на: 13 Март 2014, 21:10:57 pm »
Лажат сликиве, мамицу им.. Ја па од слики глеам. Не знам што гледав во салон завчера:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Објектив нешто, ваму таму, има нешто улога? И јас ја видов во живо, вака ми изгледаше:





Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #40 на: 13 Март 2014, 21:13:02 pm »
Има врска, „пропагандна фотографија“ и „реална фотографија“ :) Едното е со каиши затегнато подвозје и бандаши и гуми „по мерка“ а другото е што ќе добиеш во салон. Секако, ако ставиш 19-ки и ако ја спуштиш, ќе изгледа ко` на сликиве - сосема ок. Само тоа не го добиваш за беспари.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #41 на: 13 Март 2014, 22:04:41 pm »
Мазда има премиум аспирации, али не се премиум. Свесни се за тоа и соодветно ценовно ги позиционираат колите. Одат малку над мејнстрим (VW, итн) али пониско од вистинскиот премиум (Mercedes, Audi, BMW, Lexus).

Реално, сè додека не понудат RWD (или добра AWD) платформа за голем седан, нема да пркнат кон прав премиум. Од друга страна, кога станува збор за материјали, финална обработка, фит & финиш, итн, добри се, дури одлични. Имаат за пеглање уште некои ситници (али се ептен ситници, особено во 6-ката) и дефинитивно мораат да склопат подобар аутоматски мењач.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #42 на: 13 Март 2014, 22:27:05 pm »
Мазда има премиум аспирации, али не се премиум. Свесни се за тоа и соодветно ценовно ги позиционираат колите. Одат малку над мејнстрим (VW, итн) али пониско од вистинскиот премиум (Mercedes, Audi, BMW, Lexus).

Реално, сè додека не понудат RWD (или добра AWD) платформа за голем седан, нема да пркнат кон прав премиум. Од друга страна, кога станува збор за материјали, финална обработка, фит & финиш, итн, добри се, дури одлични. Имаат за пеглање уште некои ситници (али се ептен ситници, особено во 6-ката) и дефинитивно мораат да склопат подобар аутоматски мењач.

Хахахахаха ДОБАААААР :) И самиот знаеш дека во тој правец во блиска иднина нема да отидат...

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #43 на: 13 Март 2014, 22:27:51 pm »
Никој не ми одговори на прашањето. Каде вие мислите дека треба да биде ценовно поставена Маздава?
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #44 на: 13 Март 2014, 22:32:52 pm »
Седанот почнува од 23 илјадарки и иде нагоре па се до 34. По мене Добра изведба на 6ката треба да чини максимум 25.000 (значи ДОБРА изведба) да речеме дизелче со средно ниво на опрема.
Ако утре Мондеото кога ќе го донесат, стават убава цена уште од старт, 6кава ретко кој ќе ја погледне...мислам дека за да има цена од 32/3 илјадарки треба уште некоја фурничка леб да мавне. Сака да биде премиум а не се одвојува баш па да речеш да ова е премиум ауто.