Автор Тема: што е правилно? временски менување на уље или по број на изминати км?  (Прочитано 41542 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore

Неколку пати до сега сум рекол, и ќе повторам пак - долготрајноста на возилото е резултат исклучиво на правилно одржување - тоа значи редовен сервис, квалитетно масло, квалитетни филтри. Ова е првиот предуслов. Да ставам поефтино масло, филтри или што и да е, и да заштедам 1500 денари годишно, а да ризикувам посериозни оштетувања на мојот автомобил кои можат да ме коштаат иљадници евра? Никогаш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3720
У принцип, не ја гледам потребата/оправданоста сервисен интервал да е толку голем. Сервис еднаш годишно или на 10.000 километри (што и да е се случи прво, нели) ми е сосем оправдан и реален интервал, особено тука во Македонија, каде што потрошниот материјал страда ради лошо гориво, нечист воздух, итн итн итн.

Никогаш не ги разбрав луѓето што „шпараат“ на сервис, кој што и онака е ефтин (ако го правите надвор од официјален сервис). Особено не ги разбирам оние што на дизел моторите не менуваат филтер за гориво на секој сервис, а се жалат после тоа дека им рикнале дизни, дека имаат проблеми, итн. Филтерот за дизел гориво нека кошта 2500 денари. Што се 2500 денари еднаш годишно? А не кошта ни толку, ако бидеме искрени.

Од друга страна, не ми се јасни ни оние што гледаат сервисот да го направат што поефтино. За да заштедат 500 денари на сервис од 5000 денари (ја земам оваа бројка, пошто толку ме коштаа мене маслото и филтрите на последниот сервис), ќе земат најефтини, кинески/турски/штознамкакви делови, а после тоа се жалат на нивниот неквалитет, и очекуваат возилото да им биде долготрајно.

Неколку пати до сега сум рекол, и ќе повторам пак - долготрајноста на возилото е резултат исклучиво на правилно одржување - тоа значи редовен сервис, квалитетно масло, квалитетни филтри. Ова е првиот предуслов. Да ставам поефтино масло, филтри или што и да е, и да заштедам 1500 денари годишно, а да ризикувам посериозни оштетувања на мојот автомобил кои можат да ме коштаат иљадници евра? Никогаш.

Ако компанија која поседува 1000 службени возила прави нивен сервис на 10.000км па ѓи замени за нови чии сервис е на 30.000 тогаш заштедата е доста голема.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore

Ако компанија која поседува 1000 службени возила прави нивен сервис на 10.000км и на 30.000 тогаш заштедата е доста голема.

Вкалкулирано е во трошокот на поседување на службеното возило. Running costs...  додуша, затоа ги измислија промени на 30.000км, ама тие коли се после расходани, и кога ќе ги отпишат од фирма, стигнуваат во мк и им се враќа километражата назад  па ние си ги возиме како супер ауто со наводни 160.000км и со „сервисна книшка“ :)

Инаку муабетот го правиме за нашите миленичиња, а за големи корпорации, си има пропишан сервисен интервал, кон кој тие се придржуваат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Ако компанија поседува 1000 службени возила, ќе си има договори за одржување со импортерите кои им ги продале возилата, и ќе имаат пониски цени за нивно сервисирање и одржување.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3720
Ако компанија поседува 1000 службени возила, ќе си има договори за одржување со импортерите кои им ги продале возилата, и ќе имаат пониски цени за нивно сервисирање и одржување.

Така де место 3 сервиси за 30.000 км тие ќе направат еден. Место да потрошат 300 евра по кола тие ќе потрошат по 100. Ги возат дур имаат гаранција најчесто 150.000км и после во Македонија.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Ако компанија поседува 1000 службени возила, ќе си има договори за одржување со импортерите кои им ги продале возилата, и ќе имаат пониски цени за нивно сервисирање и одржување.

Така де место 3 сервиси за 30.000 км тие ќе направат еден. Место да потрошат 300 евра по кола тие ќе потрошат по 100. Ги возат дур имаат гаранција најчесто 150.000км и после во Македонија.

епа ако наместо 3 сервиси на 30к направат еден отиде гаранцијата ;D

имаме тојоти на работа и нормално се носат ан сервис по пропис 15к или една година, е сеа овие одат на сервис 3 пати во година ама тоа е тоа затоа поминаа по 160к и си тераат мука нема

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3720
^Марче

Depending on running
conditions and the driver’s style of motoring, oil service intervals will be
approximately 30,000 km or 20,000 miles. The spark plugs and air filter, in
turn, only have to be exchanged approximately every 60,000 km or 
40,000 miles.

За бензиските мотори на БМВ и ПСА.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
^Марче

Depending on running
conditions and the driver’s style of motoring, oil service intervals will be
approximately 30,000 km or 20,000 miles. The spark plugs and air filter, in
turn, only have to be exchanged approximately every 60,000 km or 
40,000 miles.

За бензиските мотори на БМВ и ПСА.

има и BMW баш ке прашам утре како го сервисираат, ама вака сигурно не Лонглајф не е препорачлив за МК

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3720
Сеа ние сме вукојебина и то е то. Се шо иди кај нас е втора или трета класа.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Сеа ние сме вукојебина и то е то. Се шо иди кај нас е втора или трета класа.

муабетов тие безвеза, мислиш во Западна европа не им се расипуваат колите, абе ај.

Чисто знам еден пример за Мерцедес GL купен од Франција со француски таблици што дреме во сервис овде секои 2 месеци.

посебно не BMW

Отсутен Vlado

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Знае некој колку на колку км се менува тотал 9000 10-40. користам такво ми рекоа на 10 000 а на паковањето ништо не пишува. :)

Од 9000-10 000 км :)

јас користев такво, во пежото и го сменив на 7000 некако многу го оцрни за брзо време, или можеби... го изгорев, дека цело време го возев на пуна...
кварц 9000 или 7000? ако е quarz 9000 тогаш не е 10w-40 (веројатно е 5w-40), ако е 7000 тогаш е 10w-40, во секој случај, двете се добри за барем 15.000, едното е полусинтетско другото е фул синтетика.
А Рики, вероатно си го „загорел“, а ако поцрнело од мака - добро е :) Ако ја цепаш машината нон-стоп, тогаш и ред е порано да го мењаш маслото - нели :)


Да да тотал 7000 го утнав :S, го менувам помеѓу 9500-10500 км.
Сузуки Свифт 1.3

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
абе мајсторе што има Лук оил да ми препорачува си има производителот препораки

..pa idi na web sajtot,a i na benzinska , i Luk pravi masla.. e sega kolkava im e reputacijata drugo e...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Никогаш не ги разбрав луѓето што „шпараат“ на сервис ( . . . ) не ми се јасни ни оние што гледаат сервисот да го направат што поефтино.

Се согласувам. Штедењето на одржување се судира со концептот за штедење - на крај искача поскапо.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Никогаш не ги разбрав луѓето што „шпараат“ на сервис ( . . . ) не ми се јасни ни оние што гледаат сервисот да го направат што поефтино.

Се согласувам. Штедењето на одржување се судира со концептот за штедење - на крај искача поскапо.

Zavisi... na pazar koga ke ja prodavaš kolata gleda godište i nadvorešen izgled i da e peren motorot ...  drugo i cenite na kolite pađaat... duri i nova kola posle garancija osven službeni retko koj nosi vo ovlasten servis... derat, a i ne možeš da gledaš što se prai... i dali se prai... službenite pominuvaat  mnogu kilometrio , drugo e kaj niv...

..Baška i ovlastenite, dodeka ni beše kolata pod garancija, ti bae za originalno maslo, veke vtoriot pat drugo stavi i taka natamu... a na haubata ima nalepnica što preporačuva firmata... pa veke ovlasteniot ako menja zošto jas sam da ne si stavam po svoe

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
леле перен мотор несакам да видам кога купувам кола на старо, одма сумљам дека нешо му е