Автор Тема: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service  (Прочитано 104658 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #75 на: 29 Октомври 2013, 11:54:19 am »
6100 де, колку што го плати. :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #76 на: 29 Октомври 2013, 11:55:22 am »
Ма не сум ни јас потресен, само чудно ми е :)

Не планирам ништо посебно да превземам, така да се гледа дека многу многу папирот не ме потресе. Чисто само да не имам некој проблем, ако е се во ред, макар и покажало 150кс јас сум презадоволен од тоа како се движи колата.

Денес прв пат седнав на компјутер, па можам да споредам колку НМ имам, колку би требало да добијам, дека ја свртеле до 5500 само итн.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #77 на: 29 Октомври 2013, 11:58:50 am »
Здравје напролет ваљда и ја ќе мерам... Чисто онака, ме интересира колку од тие декларирани 109 КС се стварно таму :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #78 на: 29 Октомври 2013, 12:35:26 pm »
Напролет повеќе снага ќе има? :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #79 на: 29 Октомври 2013, 12:56:03 pm »
Јап.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #80 на: 29 Октомври 2013, 12:59:26 pm »
  Веле за максимални перформанси причекај температурите да паднат под нулата, што подоле подобро.  8)


  Гарант се вадат +10 коња ;D

Отсутен joco225

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #81 на: 29 Октомври 2013, 13:06:41 pm »
Даре, не се напнувај, знаеш дека се шалам! ;)
И не сакам да кажам дека се малце коњи!
Меѓутоа морам да искоментирам, бидејќи скоро сите тјунинг компании како Рево тврдат и обеќаваат едно а во пракса е друго.
Како прво Леонот има добиено убави 40кс врз оние фабрички 240, и доста има добиено Њутн метри, кои според мене се најбитни.
Ама никој нема да ме убеди дека само со chip tuning или remap и никаква друга модификација ќе добиеш на кола со 4 цилиндри и 2000 кубици, 60 коњски сили!!!
Заради тоа малце сакав да те буцнам да видам што ќе кажеш :)

Абе Јоце... Знаеш дека не се напнувам, кој што рекол за мене и за моите возила, туку неможам да го разберам однесувањево твое. Ти напишав на Facebook што се чепкаш сега и овде? Се понашаш како кумашинот твој, тврдоглав, пишуваш, дебатираш, а не ни беше присутен таму, па да знаеш што точно се случувало и кој колку и како измерил, а ако те интересираше нешто подетално, знаеш каде требаше да се јавиш или да дојдеш.

Колку за твоја информација, првото мерење беше со нулта сетинг и измерени 227кс. има dyno chart и од тоа, така да со REVO веќе се добиени 53кс. до 5500 обртаи, за нагоре не зборам, затоа што не е ни измерено. Како и да е, возилото ќе се премери во поинакви услови.



Даре морав малце да те буцнам зошто и ти буцкаш. :)

И не си терам инает со тебе, тука сакав да се надоврзам на еден наш муабет од одамна кога ја тврдев дека нема шанси само со чип да се добиат повеќе од 60коњи и така и испадна.

И покрај тоа што колата има добиено многу (53кс), пак нема 65 како што тврди Рево!

А мене нешто ми е многу сумњиво ова дино.

Немам нисшто против никој, и не сум бил да го видам или да мерам моја кола, а планирам, ама скоро сите коли извадија многу помалце коњи од очекуваното па дури и од фабричкото.

И скоро сите криви што ги видов се многу испеглани, на Рево веб страната кривите не се толку испеглани.

И сите со чип имаат многу Њутни добиено а малце коњи, според мене резултативе се чудни.
« Последно менување: 29 Октомври 2013, 13:28:16 pm joco225 »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #82 на: 29 Октомври 2013, 13:26:50 pm »
Не е чудно, баш е позастапено.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #83 на: 29 Октомври 2013, 13:29:53 pm »
@joco225

^ Не сакам да ви се мешам во муабетот, пошто вие си го имате :).
Ама мислам дека со „англиско“ гориво и ова мерење ќе беше различно. Претпоставувам нормално.
И башка имаше пишано дека мапата е со кастм сетингс. Е сега што тоа значи си знаат -Darko- и 2f4y :)

Ниедна понова кола не покажа помалку коњи. Или колку што треба, или нешто повеќе. (кај мене се 7 повеќе, а на англискиот форум имаат измерено 10 повеќе, истата кола, стандард се’).
Ситните осцилации кај кривата претпоставувам дека ја „пегла“ софтверот.

А чип мислам дека само -Darko- имаше. Другите беа со RaceChip, plug&play. На него тоа му е работата, да се осети забрзување, не толку коњски сили таму некаде горе.
Кај сите понови коли при било каква промена ECU-то пробува да се прилагоди да ги врати првобитните „коњи“. Зборам за RaceChip-от.
Затоа и тие што имаа требаше да вадат, па да возат еден период, па адаптација, калибрација...Баш заради тоа еден од мерените автомобили со изваден RaceChip имаше пониски вредности отколку во фабрика, бар на 2 дена. Потоа се беше како што треба :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #84 на: 29 Октомври 2013, 13:30:43 pm »
Даре, не се напнувај, знаеш дека се шалам! ;)
И не сакам да кажам дека се малце коњи!
Меѓутоа морам да искоментирам, бидејќи скоро сите тјунинг компании како Рево тврдат и обеќаваат едно а во пракса е друго.
Како прво Леонот има добиено убави 40кс врз оние фабрички 240, и доста има добиено Њутн метри, кои според мене се најбитни.
Ама никој нема да ме убеди дека само со chip tuning или remap и никаква друга модификација ќе добиеш на кола со 4 цилиндри и 2000 кубици, 60 коњски сили!!!
Заради тоа малце сакав да те буцнам да видам што ќе кажеш :)

Абе Јоце... Знаеш дека не се напнувам, кој што рекол за мене и за моите возила, туку неможам да го разберам однесувањево твое. Ти напишав на Facebook што се чепкаш сега и овде? Се понашаш како кумашинот твој, тврдоглав, пишуваш, дебатираш, а не ни беше присутен таму, па да знаеш што точно се случувало и кој колку и како измерил, а ако те интересираше нешто подетално, знаеш каде требаше да се јавиш или да дојдеш.

Колку за твоја информација, првото мерење беше со нулта сетинг и измерени 227кс. има dyno chart и од тоа, така да со REVO веќе се добиени 53кс. до 5500 обртаи, за нагоре не зборам, затоа што не е ни измерено. Како и да е, возилото ќе се премери во поинакви услови.



Даре морав малце да те буцнам зошто и ти буцкаш. :)

И не си терам инает со тебе, тука сакав да се надоврзам на еден наш муабет од одамна кога ја тврдев дека нема шанси само со чип да се добиат повеќе од 60коњи и така и испадна.

И покрај тоа што колата има добиено многу (53кс), пак нема 65 како што тврди Рево!

А мене нешто ми е многу сумњиво ова дино.

Немам нисшто против никој, и не сум бил да го видам или да мерам моја кола, а планирам, ама скоро сите коли извадија многу помалце коњи од очекуваното па дури и од фабричкото.

И скоро сите криви што ги видов се многу испеглани, на Рево веб страната кривите не се толку испеглани.

И сите со чип имаат многу Њутни добиено а малце коњи, според мене резултативе се чудни.
Wait what?

Отсутен joco225

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #85 на: 29 Октомври 2013, 13:42:22 pm »
Не зборам само за овие мерења од Dyno day, туку и за други коли што мереле предходно.

Ама нема везе, тука завршувам да коментирам се додека не отидам и да ја измерам мојата.

Па тогаш ќе споредам со предходното мерење што го направив кај Баган на дино.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #86 на: 29 Октомври 2013, 13:43:45 pm »
Ма не сум ни јас потресен, само чудно ми е :)

Не планирам ништо посебно да превземам, така да се гледа дека многу многу папирот не ме потресе. Чисто само да не имам некој проблем, ако е се во ред, макар и покажало 150кс јас сум презадоволен од тоа како се движи колата.

Денес прв пат седнав на компјутер, па можам да споредам колку НМ имам, колку би требало да добијам, дека ја свртеле до 5500 само итн.

Види, максималните Nm ги добиваш при 2900рпм, и имаш 290. Таму имаш најголема добивка на обртниот момент. Понатаму, како растат вртежите, паѓа обртниот момент. Но ништо чудно да опаѓа и процентуално добивката. На пример на 2900 вртежи да имаш 10% добивка во вртежниот момент, а на 5500 вртежи да имаш минимална добивка во вртежниот момент (1-2%). Од таму и поголемата добивка во максималниот вртежен момент во однос на добивката во снага.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #87 на: 29 Октомври 2013, 13:49:47 pm »
Чекам одговор зашто е мерено и кај мене и кај Дарко до 5500рпм, баш ме интересира.

А ова со НМ вс КС, ми нема логика да имам 20% добивка во НМ, а 3% во КС.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #88 на: 29 Октомври 2013, 13:59:25 pm »
Чекам одговор зашто е мерено и кај мене и кај Дарко до 5500рпм, баш ме интересира.

А ова со НМ вс КС, ми нема логика да имам 20% добивка во НМ, а 3% во КС.

Еве зошто треба да се мери до лимитер:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен joco225

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #89 на: 29 Октомври 2013, 14:00:05 pm »
Банзаи, кога има голема разлика на турбо кола помеѓу НМ и КС, најчесто е до чипот.

Треба да измериш и боост паралелно со останатите податаци, па ќе биде појасно.

Сигурно има доста бост, па затоа и доста НМ, и затоа колата први ќеиф, ама бустот рано опаѓа, па затоа peak power не ти е голема, односно само 5КС.

Обавезно ќе го мерам Мегането, бидејќи предходно извадив 258КС со првиот чип, а сега возам друг чип со кој колата би требало да биде скоро исто во коњажа, зошто има исто буст, ама снагата сега ми е малку на повисоки обртаи.

Само да извадам коњажа пониска од фабричката :)))