Пишав на ФБ, па ај да закачам еден пост и овде, да не викате после дека се кријам нешто или се плашам, да си знаете дека и послаб во „коњажа“ не ви се плашам каде сакате освен на право! (мала шала)
Пред се поминавме интересен, не на патека, но сепак доста адреналински викенд во Автотек Електроник и си ги тестиравме миленичињата на како за нив така и за нас нова DYNO машина во Македонија. Очекувањата кај некои беа задоволителни, кај некои разочарувачки, а имаше и такви што беа изненадени, но сепак на крај сите си заминавме со вистината на папир и од тоа нема бегање, можеме само да си плачеме ако не ни одговара, што всушност и најдобро го знаеме, ако не сите барем овие тркачиве на право со по 400кс добиени од филтер и аусплух, што секако не се ни појавија...
Ај можеби наредниот пат, останува да се надеваме, можеби друг ден, кога „магарињата“ ќе стивнат...
Извинете за доза тролање, едноставно морав!
Ваквиот одличен викенд секако ни го овозможија професионалците од Автотек и одличните организатори CarClub до кои сакам да изразам огромна благодарност и почит, вакви дела и дружења ни се потребни почесто и се за пример и поздрав, кога веќе нема трки на патека, барем да се тркаме на DYNO...
Едноставно мирисот на согорен бензин беше неизбежен и го повиши адреналинот до максимум, можеби за последен пад годинава пред да ги зауздаме коњите и да си ги заклучиме милениците во зимскиот сон...
Сакам да им препорачам задолжително мерење на сите тјунери и лица чии коли ги тјунираат било кои од тјунерските „куќи“ во Македонија и пошироко, а кои не поседуваат DYNO машина, чисто колку за едниве да знаат до каде се со измишљотините, а другите да знаат што плаќаат, па да не плачат кога ќе им биде касно.
Секоја чест и голема благодарност до газда Горан за неговата отворена поддршка и желба за развиток и придонес во авто спортот во Македонија. Само професионалци и вистински ентузијасти работат на тој начин и се пример за останатите. Квалитетот кај нив сам по себе ќе си го донесе квантитетот!
Па да не должам, во прилог се моите резултати од мерењата на двете коли, со мало објаснување, како и извадоци од збунетото DYNO кога се уплаши од бучното чумур Југо!
Па здравје боже на пролет обнова на колите, па и на резултатите, нема плачење, нема зошто DYNO-то да го кривиме, едноставно колку побрзо сватиме дека километрите ни ги умираат „коњите“, толку побрзо можеби ќе успееме да ги оживееме!
1. Renault Clio RS 172 Ph1 on K-Tec remap, polish and ported head, BMC-CDA cold air induction kit, 182 exhaust manifold, DeDevil De-cat, Prima racing exaust, Walbro Racing fuel pump and more... - JC5 087 gearbox - 100RON Makpetrol & Sonax Octan Power additive, Motul 300v Power 5w-40 - Total kilometers: 61.500km
ЕДИТ: Предходно е измерено во Грција со нивни бензин ~185кс, од тогаш има поминато ~30.000км и сменети се (улје, филтри редовно) само свеќици, менувач и бензиска пумпа, каде умреле останатите останува да си ги барам и најдам!
2. Yugo 1.2 Gr.H with polished and ported head, 40/35 lightened valves, 23.2cm3 per chamber, Alquati 15 camshaft, Weber DCNF 42/32 carbs, lowered block, lightened flywheel and more... - Short ratio gearbox without LSD - 100RON Makpetrol, Selenia Racing 10w-60 - (second cylinder problem, low compression 4,5bar)
Bonus:
Збунетото мерило на крајот од денот и него му дојде преку глава веќе изгледа или пак безпотребно се уплаши од звукот...
Комплетните резултати можете да ги погледнете на следниов
линк.
П.С.: На Баган машината не е раштелувана, туку имаше купено поевтин софтвер за возила до 300кс, го преправаа, го пореметија, потоа си го врати стариот, машината комплетно е обновена и репарирана, па сега е на продажба, единствениот „проблем“ кај таа машина е што мери без отпор на ваљаците и не пресметува отпор на воздухот, не знам на кој принцип работи оваа во Автотек, но воглавно споредбата на моторна снага би требало да е иста...
Спортки поздрав!