Автор Тема: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service  (Прочитано 104676 пати)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #90 на: 29 Октомври 2013, 17:03:23 pm »
кај баган дајното е расштелувано мислам,така да најубаво да споредите со некое мерење во странство

Отсутен Darko-HPG

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 204
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #91 на: 29 Октомври 2013, 17:36:17 pm »
Јоце, значи стварно си будала! :D
Одлучи се више, до dyno-то или до ремапот е, што покажува помалку кс.?

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #92 на: 29 Октомври 2013, 23:59:36 pm »
Пишав на ФБ, па ај да закачам еден пост и овде, да не викате после дека се кријам нешто или се плашам, да си знаете дека и послаб во „коњажа“ не ви се плашам каде сакате освен на право! (мала шала) ;D

Пред се поминавме интересен, не на патека, но сепак доста адреналински викенд во Автотек Електроник и си ги тестиравме миленичињата на како за нив така и за нас нова DYNO машина во Македонија. Очекувањата кај некои беа задоволителни, кај некои разочарувачки, а имаше и такви што беа изненадени, но сепак на крај сите си заминавме со вистината на папир и од тоа нема бегање, можеме само да си плачеме ако не ни одговара, што всушност и најдобро го знаеме, ако не сите барем овие тркачиве на право со по 400кс добиени од филтер и аусплух, што секако не се ни појавија... ;) Ај можеби наредниот пат, останува да се надеваме, можеби друг ден, кога „магарињата“ ќе стивнат... :) Извинете за доза тролање, едноставно морав! :D

Ваквиот одличен викенд секако ни го овозможија професионалците од Автотек и одличните организатори CarClub до кои сакам да изразам огромна благодарност и почит, вакви дела и дружења ни се потребни почесто и се за пример и поздрав, кога веќе нема трки на патека, барем да се тркаме на DYNO... ::) Едноставно мирисот на согорен бензин беше неизбежен и го повиши адреналинот до максимум, можеби за последен пад годинава пред да ги зауздаме коњите и да си ги заклучиме милениците во зимскиот сон...

Сакам да им препорачам задолжително мерење на сите тјунери и лица чии коли ги тјунираат било кои од тјунерските „куќи“ во Македонија и пошироко, а кои не поседуваат DYNO машина, чисто колку за едниве да знаат до каде се со измишљотините, а другите да знаат што плаќаат, па да не плачат кога ќе им биде касно.

Секоја чест и голема благодарност до газда Горан за неговата отворена поддршка и желба за развиток и придонес во авто спортот во Македонија. Само професионалци и вистински ентузијасти работат на тој начин и се пример за останатите. Квалитетот кај нив сам по себе ќе си го донесе квантитетот! :)

Па да не должам, во прилог се моите резултати од мерењата на двете коли, со мало објаснување, како и извадоци од збунетото DYNO кога се уплаши од бучното чумур Југо! ;D Па здравје боже на пролет обнова на колите, па и на резултатите, нема плачење, нема зошто DYNO-то да го кривиме, едноставно колку побрзо сватиме дека километрите ни ги умираат „коњите“, толку побрзо можеби ќе успееме да ги оживееме! :P


1. Renault Clio RS 172 Ph1 on K-Tec remap, polish and ported head, BMC-CDA cold air induction kit, 182 exhaust manifold, DeDevil De-cat, Prima racing exaust, Walbro Racing fuel pump and more... - JC5 087 gearbox - 100RON Makpetrol & Sonax Octan Power additive, Motul 300v Power 5w-40 - Total kilometers: 61.500km

ЕДИТ: Предходно е измерено во Грција со нивни бензин ~185кс, од тогаш има поминато ~30.000км и сменети се (улје, филтри редовно) само свеќици, менувач и бензиска пумпа, каде умреле останатите останува да си ги барам и најдам! ;D



2. Yugo 1.2 Gr.H with polished and ported head, 40/35 lightened valves, 23.2cm3 per chamber, Alquati 15 camshaft, Weber DCNF 42/32 carbs, lowered block, lightened flywheel and more... - Short ratio gearbox without LSD - 100RON Makpetrol, Selenia Racing 10w-60 - (second cylinder problem, low compression 4,5bar)




Bonus:

Збунетото мерило на крајот од денот и него му дојде преку глава веќе изгледа или пак безпотребно се уплаши од звукот... ;D



Комплетните резултати можете да ги погледнете на следниов линк.

П.С.: На Баган машината не е раштелувана, туку имаше купено поевтин софтвер за возила до 300кс, го преправаа, го пореметија, потоа си го врати стариот, машината комплетно е обновена и репарирана, па сега е на продажба, единствениот „проблем“ кај таа машина е што мери без отпор на ваљаците и не пресметува отпор на воздухот, не знам на кој принцип работи оваа во Автотек, но воглавно споредбата на моторна снага би требало да е иста... :)


Спортки поздрав! :)
« Последно менување: 30 Октомври 2013, 00:25:42 am Bad-Gamer »
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #93 на: 30 Октомври 2013, 00:31:04 am »
Браво за постот!


Една идеа, би било интересно да се спореди мерење на горива од различна пумпа на едно исто возило (Лукоил 98 вс Макпетрол 100)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #94 на: 30 Октомври 2013, 00:36:42 am »
Ете го муабетот што се чекаше.Браво Џукле за реалниот муабет наместо плачење и докажување.

Секоја чест за Автотек!Многу ни фалеше фирма од овој калибар.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #95 на: 30 Октомври 2013, 06:41:13 am »
Апдејт на резултатите:

1. Yarre (Audi A6 2.0 TDI 170KS)    
2. Sashe07 (VW Golf 4 GTI 2xxKS) 206KS
3. Simo - Carrier166 (Alfa Romeo 166 FL, 2.0 Twin Spark 150KS)
4. Bu$aV MeGaNe (Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line) 112KS и 261NM(131КС по прописен ремап)
5. Chlink (Alfa Romeo 156 Twin Spark 1.8 ) (несигурен)
6. Marjanot (Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift 125HP) 132KS 210Nm Stock
7. Banzai  (Mini Cooper S 180KS) 185KS
8. онак (volvo v70 140KS)  118KS Stock (Некомплетно мерење, аутоматикот малце ја буни работата)
9. -Darko- (Seat Leon Cupra 240KS) 280KS
10. Comang (Alfa Romeo 145QV 2.0 150KS)
11. Bad-Gamer (Renault Clio RS 172 169ks 185) 167КС
12. Bad-Gamer (Yugo 1.2 Gr. H)   75КС

Не ги пишувам модификациите, пошто не ги знам сите што модификации имаат по колите. Ова оди и во првиот пост од темава, за прегледност

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #96 на: 30 Октомври 2013, 09:37:30 am »
Busav i Marjan. Дизел и бензинец со по 131кс. Може ли една споредба направите на забрзувања и меѓузабрзувања.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #97 на: 30 Октомври 2013, 10:00:07 am »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #98 на: 30 Октомври 2013, 11:50:23 am »
Busav i Marjan. Дизел и бензинец со по 131кс. Може ли една споредба направите на забрзувања и меѓузабрзувања.

Кај мене во гаража ги има забрзувањата.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #99 на: 02 Ноември 2013, 14:08:24 pm »
Апдејт на резултатите:

1. Yarre (Audi A6 2.0 TDI 170KS)   
2. Sashe07 (VW Golf 4 GTI 2xxKS) 206KS
3. Simo - Carrier166 (Alfa Romeo 166 FL, 2.0 Twin Spark 150KS)  130KS 160NM
4. Bu$aV MeGaNe (Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line) 112KS и 261NM(131КС по прописен ремап)
5. Chlink (Alfa Romeo 156 Twin Spark 1.8 ) (несигурен)
6. Marjanot (Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift 125HP) 132KS 210Nm Stock
7. Banzai  (Mini Cooper S 180KS) 185KS
8. онак (volvo v70 140KS)  118KS Stock (Некомплетно мерење, аутоматикот малце ја буни работата)
9. -Darko- (Seat Leon Cupra 240KS) 280KS
10. Comang (Alfa Romeo 145QV 2.0 150KS)
11. Bad-Gamer (Renault Clio RS 172 169ks 185) 167КС
12. Bad-Gamer (Yugo 1.2 Gr. H)   75КС

Не ги пишувам модификациите, пошто не ги знам сите што модификации имаат по колите. Ова оди и во првиот пост од темава, за прегледност

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #100 на: 02 Ноември 2013, 14:28:02 pm »
Фалат Nm, Фалат KS. Има нешто труло под хауби италијанској. Нешто што ја прави кривата на снага целата таласеста. Како и да е, очигледно има некое ситно проблемче, кое треба да се реши. Момците од автотек си ја знаат работа. Веднаш рекоа дека „ова вака не треба да биде“. Ќе се спроведе детална истрада да видиме што е маката.





Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #101 на: 02 Ноември 2013, 14:32:48 pm »
А зошто југото толку малце коњи ? Само 75.. Многу повеќе очекував..

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #102 на: 02 Ноември 2013, 14:41:07 pm »
Симо, ова на бензин или на плин?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #103 на: 02 Ноември 2013, 14:41:44 pm »
Бензин. На плин не мерев.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SimulatoR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 242
  • Let's see you? :)
    • https://www.facebook.com/SimulatoR.M3
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #104 на: 02 Ноември 2013, 14:42:09 pm »
Абе задушница е денеска кај се работи срамота !!!
Try Not to become a Man of Success, but Rather
Try to become a Man of Value