Автор Тема: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service  (Прочитано 104656 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #120 на: 02 Ноември 2013, 20:21:01 pm »
Комшо обавезно чипување!!!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #121 на: 02 Ноември 2013, 20:35:17 pm »
Зошто?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #122 на: 02 Ноември 2013, 20:42:32 pm »
Да ја израмните кривава.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #123 на: 02 Ноември 2013, 20:51:43 pm »
Не знам со кого правев муабет дека Алфата на Симо идела многу убаво, али кои и да сте вие, спремете се да осетите што е тоа убаво идење. Чичо Симо е спремен да забае под хауба! :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #124 на: 02 Ноември 2013, 21:17:58 pm »
Да ја израмните кривава.
Оваа крива не се рамни со ремап. Оваа крива се рамни со отклонување дефект ;) Да стигнеме ние до 140-145кс, па после ќе се размишља за други пари :) Кога ќе се опраи работата ќе биде повторно тестирана.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #125 на: 02 Ноември 2013, 21:34:36 pm »
Не би го нарекол дефект, повеќе редовно одржување :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #126 на: 03 Ноември 2013, 00:00:34 am »
Варијаторче ?
Тоа да не дупи?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #127 на: 03 Ноември 2013, 00:13:29 am »
според кривава и јас мислам исто како симо

свеќица,кабел или бомбина

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #128 на: 03 Ноември 2013, 00:16:56 am »
100че на варијаторот
I’m so mean, I make medicine sick

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #129 на: 03 Ноември 2013, 00:28:27 am »
Дека варира кривата, па варијатор или? :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #130 на: 03 Ноември 2013, 00:49:07 am »
Константно се зголемува снагата се до граничникот, варијаторот е всушност Phase Variator, односно ја варира фазата на брегастата на усисната страна до 25 степени, така што при ниски обртаи би се добил поголем торк, а при високи повеќе коњи. Се случува да затајува, да не-до отвора и тако даље.

Свеќица, кабел или бомбина ќе се манифестира со поголеми дупки, не ситни како овие. Мое видување, можеби грешам, можеби не
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #131 на: 03 Ноември 2013, 01:15:02 am »
според кривава дефинитивно си има проблем околу палењето,како да го поместува цело време,провери си го нок сензорот

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #132 на: 03 Ноември 2013, 07:34:34 am »
Варијаторче ?
Тоа да не дупи?
100че на варијаторот
Не е варијатор. За варијаторот да не работи - треба да не стига уље до него. Тропкањето на варијаторот е само „ремет за уши“ не е нефункционален варијатор.
Дека варира кривата, па варијатор или? :)
Така де ... ;D Варијаторот е исклучен (затворен) пред 1500 вртежи, се отвора до 5500, и потоа повторно се затвора до крај. Затворен (исклучен) варијатор има на максимални вртежи така да не може да влијае на максималната снага. Кога не би работел, може само да влијае на кривата на торк, но и таа максимумот го постига кај што треба, така да, не е вариајтор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #133 на: 03 Ноември 2013, 08:57:38 am »
И уште нешто (сори за даблпост), пошто прашаа луѓе за загубите во трансмисија. Кај мене загубите се измерени на 7400 вртежи, Ако го погледнете графикот на марјанот или на банза, ќе видите дека нивните загуби во трансмисија на 6000 и 6500 вртежи се поклопуваат со моите при истите вртежи. Така да, не се секирајте нема проблем со менувачот :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #134 на: 03 Ноември 2013, 09:37:07 am »
Како што пишал Влатко, закачи на тестер и на обиколница да се видат параметри на нок сензор, после тоа ако има на колку степени е палењето, да не го игра многу рание па после нагло да го тера во доцна ако има мисфајер :)