Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 477563 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1410 на: 12 Февруари 2016, 21:32:39 pm »
Најлоша вожња од новиве извикани коли без мултилинк има оставија. Според кажувања на членови од форумот. Ја немам пробано јас.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1411 на: 12 Февруари 2016, 23:15:01 pm »
Што е разлика меѓу independant rear suspension и multilink?
Teоретски и во пракса.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1412 на: 12 Февруари 2016, 23:31:24 pm »
Multilink е тип на независна задна суспензија. Има различни изведби на независна суспензија: trailing arms, mcpherson strut, multilink, dual wishbone итн....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1413 на: 12 Февруари 2016, 23:36:27 pm »
Не за друго...и јас сум имал..


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1414 на: 12 Февруари 2016, 23:40:38 pm »
Multilink е тип на независна задна суспензија. Има различни изведби на независна суспензија: trailing arms, mcpherson strut, multilink, dual wishbone итн....

не заборавај и Watts link.



Не за друго...и јас сум имал..
Мора да имаш. 200кс, тамам работа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1415 на: 13 Февруари 2016, 00:06:44 am »
Multilink е тип на независна задна суспензија. Има различни изведби на независна суспензија: trailing arms, mcpherson strut, multilink, dual wishbone итн....

не заборавај и Watts link.



Не за друго...и јас сум имал..
Мора да имаш. 200кс, тамам работа.

Watts е малку помалку независен. Повеќе се применува кај крути и полукрути овеси.

А не мора да има (иако веројатно има ), 200кс и повеќе се ставаат и на полукрута задна, на пример новиот Civic Type R.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1416 на: 13 Февруари 2016, 00:42:10 am »
Хммм..


Though it had a stiffer chassis as a whole (better torsional rigidity in NM/Deg).
The 4WD turbo version of the car, which had independent rear suspension, featured the rear axle of the Opel Omega A with some minor alterations to it.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1417 на: 13 Февруари 2016, 08:38:20 am »
Глеаш, не ти е калибрата само на обиколница на право да ја јачаш, стисни ја во некое кривинче понекад, добро ќе и` дојде ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1418 на: 13 Февруари 2016, 12:11:08 pm »
Во среда одам накај Охрид..држи ми среќа пошто на летни сум.

Иначе да бидам искрен, не сум нешто посебно фасциниран од удобноста или управливоста и покрај независната задна суспензија.
За удобност мислам дека голема улога игра профилот на гумата, а за управливост, тешко дека е на ниво на модерен хеч, пред се заради немање TCS..плус предните амортизери и плочки ми се за мењање на пролет.





Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1419 на: 13 Февруари 2016, 12:19:21 pm »
За малце немало да приметиш. :) :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1420 на: 13 Февруари 2016, 12:26:15 pm »
Не знам ..на Даре Калибрата е 170 КС исто со независна задна суспензија..
Не сум ја  форсирал во кривини, али од аспект на удобност е дупло по мека (како што сакам) само заради тоа што е на 15 ки бандажи и 55 ка профил на гуми.
Истото важи и за службената Инсигнија која ја возикам..таа е на 225/50 R 17.

За управливост, Стража сум ја бркал со мојата Астра ганц нова и со Калибрата.
Астрата е секако поспора и во кривини,за кратките правци нема муабет... но е дааалеку помалку страшна и влева многу повеќе самодоверба.


Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1421 на: 13 Февруари 2016, 16:46:08 pm »
Дали можам сам да ја проверам историјата на сервисирање на една кола (VW) ако го знам бројот на шасија?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1422 на: 13 Февруари 2016, 17:27:17 pm »
Да, во официјален сервис.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1423 на: 13 Февруари 2016, 17:59:19 pm »

Да, во официјален сервис.

Е тоа не ми е јасно, мора у официјален(порше македонија) или може и во друг(ко колевски на пример) ???
No turbo, no fun :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1424 на: 13 Февруари 2016, 22:42:15 pm »
Може само ако си газда.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need