Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 477516 пати)

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1395 на: 10 Февруари 2016, 21:53:36 pm »
1.4 моторот е одличен начин од голф 5 да направиш крш кола.  Ни ти, ни никој друг нема да ја сака таа кола.
Од аспект на здодевност на моторот или квалитет? :D Инаку моментално разгледувам 1.6 102кс 8в и некако повеќе тежнеам кон него сно 1.4ката ми е во разгледување како опција.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1396 на: 10 Февруари 2016, 22:12:25 pm »
Моторот е пола кола. А тој мотор за ништо не го бидува.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1397 на: 10 Февруари 2016, 23:57:24 pm »
Што има да бидува од 1.4 косилица жити се?! Тоа е тоа, 80кс ако не ти сметаат ондак е ОДЛИЧЕН!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1398 на: 10 Февруари 2016, 23:58:42 pm »
Во '61ва бил одличен.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1399 на: 11 Февруари 2016, 00:02:17 am »
ајде експерте просветли не со негативни искуства и информации за 1.4 VW :)
TDI 4EVER!!!!

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1480
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1400 на: 11 Февруари 2016, 00:22:34 am »
Моторот е многу солиден , е сеа што е тром..ако можеш да живееш со тоа , ќе ти биде одличен избор.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1401 на: 11 Февруари 2016, 08:08:57 am »
Многу добро работи на плин. Затоа нечини.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1402 на: 11 Февруари 2016, 08:48:42 am »

ЗАУСТАВИТЕ  1.9 TDI,  SILAZIM!!!

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1403 на: 12 Февруари 2016, 19:22:57 pm »
Дали секојдневен возач можи да осети голема разлика помеѓу обична и мулти-линк оска кај автомобил од околу 120-150 кс? Кои се придобивките доколку автомобилот ја има мулти-линк оската? Очекувам одговор и од Лоши Патишта оти гледам и во потпис му е тоа напишано (доколку не е различно  torsion beam од мулти линк :) ).

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1404 на: 12 Февруари 2016, 19:29:18 pm »
Неможе. Со 100% сигурност.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1405 на: 12 Февруари 2016, 19:45:24 pm »
Дали вистински прашуваш или провоцираш не знам. Но многупати беше кажано, има голема разлика во во секој аспект од возењето, за човек што се разбира. АКо вози мајка ти или дедо ти, сеедно е.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1406 на: 12 Февруари 2016, 19:49:20 pm »
Секој може да осети. Работата е дали ќе му пречи у животот или не.  Мултилинк задната осовина (за предната претпоставуваме дека е иста-мекферсон), многу подобро ги впива нерамнините од патот и многу помалку ги пренесува вибрациите во кабината. Со тоа возењето е поудобно, а и стабилноста на патишта со нерамномерни површини е поголема. На мазен и прав асфалт нема разлика. Ама тогаш и без суспензија ќе поминеш добро. Јачината на моторот нема врска во прикаската. Во прикаскта на VW  голф, јачината на моторот е врзана со типот на задна суспензија за да се вметне чуството дека со појаките мотори ти нудат „премиум“ ефект.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1407 на: 12 Февруари 2016, 19:56:45 pm »
Дали вистински прашуваш или провоцираш не знам. Но многупати беше кажано, има голема разлика во во секој аспект од возењето, за човек што се разбира. АКо вози мајка ти или дедо ти, сеедно е.
Не не провоцирам воопшто. Навистина ме интересира разликата. Сега возам кола која има мултилинк (опел вектра), а не ми текнува да сум се возел или да сум возел сега брзо кола која нема. Па чисто ме интересира што да очекувам во таква кола без мултилинк. Симо еве пиша некои предности, па ти како најголем поборник пиши уште нешто. Значи не провоцирам туку сакам да знам нешто повеќе за тоа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1408 на: 12 Февруари 2016, 20:03:58 pm »
Поголем комфор, поголема стабилност, подобра управливост, поголема сигурност. Со независна суспензија многу подобро лежи на патот и секој аспект од возењето е подобрен.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1409 на: 12 Февруари 2016, 21:29:05 pm »
Дали вистински прашуваш или провоцираш не знам. Но многупати беше кажано, има голема разлика во во секој аспект од возењето, за човек што се разбира. АКо вози мајка ти или дедо ти, сеедно е.
Не не провоцирам воопшто. Навистина ме интересира разликата. Сега возам кола која има мултилинк (опел вектра), а не ми текнува да сум се возел или да сум возел сега брзо кола која нема. Па чисто ме интересира што да очекувам во таква кола без мултилинк. Симо еве пиша некои предности, па ти како најголем поборник пиши уште нешто. Значи не провоцирам туку сакам да знам нешто повеќе за тоа.
Најубаво да седнеш да повозиш некоја, оди по салониве прошетај најди некоја таман викенд е. Кога се работи за осет, најубаво е да си осетиш сам. :)