Секако дека треба да зборуваме за ганц нови коли. Или што е можно поблиску до нови. Не повеќе од 3 години стари, да речеме. Поентата е да се обнови возниот парк, не да се зголеми со подеднакво-утепан крш или да се замени со нијанса понов крш.
Плус, сето тоа треба да биде поддржано и со финансиски институции. Подобри услови за кредитирање на нови возила. Уште подобри услови за кредитирање на нови почисти возила (хибриди, ПХЕВ, електрични). Па посебни услови за правни лица со цела флота на возила, итн, итн.
Повторно ќе напоменам, просечната старост на возилата во Македонија е 20 години. Замислете како изгледа 20 години старо возило. Е сега замислете дека половината (хиперболизирам, секако) се постари од тоа.
Не постојат веќе нови возила. Тоа време помина. Толку беше. Таква мерка за нови ништо нема да придонесе зошот продажбата на такви е микронска. Од друга страна еуро 4-5-6 да има помали давачки би натерало некој за да купи поново А4, наместо постара А6. Или да земе понова бмњ 5, наместо постара бмњ 7. Така да тоа е целта на ова. Инаку - ДА, не требало можеби за сите еуро да е исто 4-5-6, туку за еуро 4 да се 15, за еуро 5 да е 10, и за еуро 6 да е 5%. Затоа што уште повеќе би се стимулирала продабата на скоро нови возила од 5-6 години стари - што е и единствен РЕАЛЕН потег.
Секако дека постојат нови возила. Само се станати скапи, а давачките ги прават уште поскапи. Замисли да се цените на нови возила грубо околу 30% пониски. Голф место 30.000 да е 21.000 Евра. Дастер место 19.000 да е 14.000 Евра. Итн.