Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 380377 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #300 на: 05 Декември 2013, 11:28:48 am »
Нема логика да се вози на бензин..

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #301 на: 05 Декември 2013, 11:29:28 am »
Јас само на плин, не гледам кое е фајдето од бензин, ама баш никакво. Нема губиток на сила, дури сум приметил дека поубаво работи моторот на плин.

Многу паметна инвестиција во секој случај, годишно се поминува 15-20 000 така да не ми е исплатливо да возам на бензин. Да не зборам колку е поисплатливо за отворен пат - Белград, Солун, Софија.

Зависи за која кола...

И секако зависи од километражата што ја проаѓаш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29674
    • CARclub.mk
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #302 на: 05 Декември 2013, 11:37:15 am »
Повеќе второто него првото.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #303 на: 05 Декември 2013, 12:02:29 pm »
И јас би рекол дека киломтражата е пресудна. Дури и без пари да е плински уред со местење, ако не поминувам доволно километри, не би ја „касапел“ колата без потреба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #304 на: 05 Декември 2013, 12:04:37 pm »
И јас би рекол дека киломтражата е пресудна. Дури и без пари да е плински уред со местење, ако не поминувам доволно километри, не би ја „касапел“ колата без потреба.

Јап.

Што се однесува до првото, кога еден од главните фаци на тоа поле ти праи „кисела фаца“ кога ќе му спомнеш турање плин на некое возило, јасно ти е дека нешто не е баш најсјајно у целата работа :)

Не е дека не може да се тури, туку дека не е баш нај нај :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #305 на: 05 Декември 2013, 20:14:51 pm »

Што се однесува до првото, кога еден од главните фаци на тоа поле ти праи „кисела фаца“ кога ќе му спомнеш турање плин на некое возило, јасно ти е дека нешто не е баш најсјајно у целата работа :)

Не е дека не може да се тури, туку дека не е баш нај нај :)

Зашто?

Отсутен JR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 965
    • nobrain.dk
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #306 на: 08 Декември 2013, 01:54:18 am »
математика пресметана со 7500км поминати на плин ја враќаш инвестицијата за ставањето и после си се во ќар, па сега ти види дали ке возиш на бензин или плин :)
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #307 на: 08 Декември 2013, 02:18:28 am »
Секој со својата математика.


Што се однесува до првото, кога еден од главните фаци на тоа поле ти праи „кисела фаца“ кога ќе му спомнеш турање плин на некое возило, јасно ти е дека нешто не е баш најсјајно у целата работа :)

Не е дека не може да се тури, туку дека не е баш нај нај :)

Зашто?

Не е препорачливо конверзија на моторот да работи на плин. Премногу е осетлив, и потенцијално може да кошта многу повеќе од заштедата од возење на плин. Башка ја стварно не правам некоја голема километража, за да ми се исплати инвестицијата во плински уред.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #308 на: 08 Декември 2013, 08:00:46 am »

Што се однесува до првото, кога еден од главните фаци на тоа поле ти праи „кисела фаца“ кога ќе му спомнеш турање плин на некое возило, јасно ти е дека нешто не е баш најсјајно у целата работа :)

Не е дека не може да се тури, туку дека не е баш нај нај :)

Зашто?

Веројатно има доста од новите бензиски мотори што имаат потенцијални проблеми со вградувањето на плински уред, без оглед кој е тој.

Конкретно за Субару Форестер, читав во некое од хрватските списанија (можда и го имам некаде по дома), тест на половен Форестер со пројдени 100 000 км. Нивна препорака беше дека ако нема вграден плин е одлична куповина, и дека нема што да се расипе. И да се бега од верзија со вграден плин, бидејќи не помагаат дури ни подмачкувањето на вентили на тој мотор, и дека има проблеми после некоја километража.

Еве еден хрватски форум на истата тема:

http://www.forum.hr/showthread.php?t=550929


Еве еден извадок од таму што горе доле се слага и со тој тест во тоа списание :

"plinska vijest, vezana na subaru: sada kaže da sa plinom , na aktualnom benzincu 2.0 može napraviti i više od 100tkm bez problema, ali da mora bitijako dobro podešen. flash lube i sl. podmazivanja ventila ne igraju ulogu, dakle nisu potrebna. štelanje ventila , ako je potrebno , je oko tisuću eura ako se vadi motor van ali možda je dovoljan i neki manji zahvat (ako ih se ne mora vaditi, ovo ga nisam u potpunosti shvatio..) koji košta oko 2t kn"

Исто кога купував сега втора кола, се размислував за бензинец пак и да го конвертирам на плин. Едно од возилата во игра беше Suzuki Swift. Бидејќи добро се знам со еден од сервисерите, дискутирав на таа тема. Негова сугестија беше дека Сузуки и Плин не одат, и дека нивно искуство било со некоја авто школа сто направиле таква конверзија на своите Сузуки возила, и сите имале проблеми после некоја километража со вентилите, односно заштедата отишла во сервисирање.

Од друга страна, криво ми е што Honda -та HR-V не ја конвертирав на плин. Тој 1.6 мотор совршено добро трпи плин.

Сега гледам за Honda -ва CR-V и изгледа дека овој 2.0 I-VTEC мотор не е баш најпогоден за конверзија. Најдов еден хрват што ја има конвертирано, ама со PRINS уред и нема проблем, а еден куп други со разни други ЛПГ уреди што имаат проблеми, па јас не се осудувам на конверзија (затоа купив второ градско дизел ауто што малку троши).

Така да останува да конверзија на плин вреди само ако се проаѓа голема километража, а претходно добро да се изанализира дали одреден мотор е погоден за тоа или не (изгледа дека поновите мотори се помалку соодветни),  и ако се прави тоа на сервис каде што точно знаат што прават и кои потенцијални проблеми се за соодветниот мотор.

 И уште еден извадок исто за Субару Форестер (истово горе доле го читам и за мојот Honda CR-V 2.0)

"znači samo Prins i sl. danas sam nešto opet bio kod frenda koji ugrađuje plin i opet mi je ponovio da ne stavljam plin u taj auto, zna za podešavanje ventila i kaže da nema problema ako se redovito podešavaju ventili.....ali na Subaruu je to toliko zahebano da košta ko svetog petra kajgana. Mora se mijenjati i set brtvi, za svaku stranu posebno, pa kad se uzme da to treba raditi svakih 15kkm onda je stvarno upitna isplativost zahvata. Nazvati Lonca i pitati koliko košta podešavanje ventila pa to ukalkulirati u troškove."



поздрав

Дарко



« Последно менување: 08 Декември 2013, 08:24:15 am krell »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #309 на: 08 Декември 2013, 10:11:34 am »
математика пресметана со 7500км поминати на плин ја враќаш инвестицијата за ставањето и после си се во ќар, па сега ти види дали ке возиш на бензин или плин :)

Не знам ја ти е таа математика, ај тури ја на хартија, мене некако ми „смрди“.

Ако трошам еве 10л (за полесно рачунање) на 100км бензин, за 7.500 км ќе потрошам 750литри гориво. По цена од 78 денари тоа се 950 евра (округло). За истото растојание ќе потрошам во најштедлива варијанта 12л плин (апроксимирам, пошто трошиш и бензин во меѓувреме) по цена од 45 денари, а тоа ми испаѓа 900л плин или поточно 650 евра. Кај коли што трошат помалку, исплатливоста е уште подискутабилна. Баш ме занима, кој ти мести квалтиерен плински уред за 300евра со сите атести и документи?

Како и да е, ако возам 7500 км годишно, тоа се, како што реков, под 1000е за гориво, или помалку од 100е месечно. Ако тоа не можам да си го дозволам, нема потреба кола да поседувам. Ќе се возам со автобус, бидејќи одржувањето на возило годишно, со регистрации и редовни сервиси и останати тракатанци, чини сигурно барем 1/2 од цената на горивото.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен JR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 965
    • nobrain.dk
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #310 на: 08 Декември 2013, 11:20:47 am »
@simo еве ја мојата математика што ја направив кога решив да ставам плин..значи не се курчам него кога се факто во прашање нем појак од мене :) хаха инсталацијата со атест чинење околи 480еур монтирано на мотор 1.2 65 кс со просек потрошувачка 8л бензик. Јас последниов период возам мн на отворено и генерачно годишно завршувам со 20к поминати. проста математика 8 л на 100 бензин е 640 ден а плин да земеме дека ке троши литро два повеке 10плин т.е. 450 денари за 100 км поминати. значи комбинирано на отворено ми пага под 5 а низ град над 7 секако пресметано преку борд и со наточување на екстра плин/бензин. Значи на 7500 км доага 750л плин и 950л бензин т.е 33400 денари за плин и 75000 ден за бензин (заштеда 41.600 денари) што пак се исплати и да возиш 10к годишно за одприлика 9-10 месеци ја враќаш инвестицијата. Дури и помалите возила вреди да се конвертираат бидејки живееме во време во кое сите гледаат како повеке да заштедат пари на секој начин да не набројувам  8)
« Последно менување: 08 Декември 2013, 11:40:49 am lucky »
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #311 на: 08 Декември 2013, 11:23:23 am »
448.000 се 7000 литри бензин а не 7000км

Отсутен JR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 965
    • nobrain.dk
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #312 на: 08 Декември 2013, 11:29:04 am »
од тел направив брза пресметка ке ја корегирам сега :))
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #313 на: 08 Декември 2013, 11:31:16 am »
ааа брат многу нули ти се сакааат :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #314 на: 08 Декември 2013, 11:31:46 am »
@simo еве ја мојата математика што ја направив кога решив да ставам плин..значи не се курчам него кога се факто во прашање нем појак од мене :)

Значи на 7000 км доага 448000 vs 315000 денари, заштеда над 113000 денари што ја потврдува мојата теорија дека се исплаќа економски гледано монтирање на квалитетен плински уред а и имам приметено мн мирно ми работи моторот) и секако имам прашање за сите Хејтери и скептици на плинот, Зашто скоро сите нови возила на Опел, фиат, сеат, вв, доагаат со опција на веќе вграден  плински уред под гаранција??

Ама ја потврди.... ;D ;D BTW, јас си го знам есапот, јас поминувам преку 20.000км претежно градска со автомобил кој троши 15л плин. Муабетот е за некој што троши 5-6.000км годишно со кола што троши 7л плин. За таквите, поарно да не ставаат плин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.