Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 380054 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #30 на: 20 Мај 2011, 11:43:53 am »
Јас денес земав плинско за на работа. Доста го чекав решото да се загрева пола саат. Вака запали и стави кафе за 5 мин. Чиста работа...

Јас и домасум на плин другар, за кафе мафе да не се замарам, екстра брзо.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #31 на: 20 Мај 2011, 11:43:59 am »
@marcecvarce

jas te mislam videa snimas, ti uste si na forumov.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #32 на: 20 Мај 2011, 11:47:07 am »
ke probam vikendov :) i nekoe klipce da snimam

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #33 на: 20 Мај 2011, 11:48:15 am »
Dobro a trip computerot znae nekoj dali pokazuva tocno sega ili jok???

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #34 на: 20 Мај 2011, 11:49:20 am »
Za ednno kilo poveke ke ti trosi, taka site go stelovaat...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #35 на: 21 Мај 2011, 10:33:52 am »
Dobro a trip computerot znae nekoj dali pokazuva tocno sega ili jok???
Za ednno kilo poveke ke ti trosi, taka site go stelovaat...

Новиве системи се така натокмени, заради разликата во енергетската вредност на плинот во однос на бензинот. Ако побарате по нет дино мерења(јас најдов една Алфа 166 со v6 3.0 мотор на хрватскиот алфсти форум) ќе видите дека снагата се намалува за, за мене, занемарливи 2-3% кои ни на мерење на меѓузабрзувања нема да ги приметите.

Јас мерев меѓу забрзувања на Алфата моја, се задржав на секунди, не одев до десетинки, и можам да ви кажам (на мое изненадување) дека нема разлика . Lovato EasyFast, кој легна у 166-ката ко` шамар на будала, местен од екипата што работеше во техногас.

Мислам дека е најбитно системот да знае да „разговара“ со еку-то од моторот ко` што треба за добра работа. Другото е екипата што ти го мести системот да знае што праи со штелањето на истиот, пошто ќе напраи беља...

Друга работа што е исто интересна, ако напраиш чип-тјунинг на машината, исто има покачување на снагата и на плин и на бензин. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #36 на: 21 Мај 2011, 16:12:33 pm »
Denes malce se piknav pod kola da vidam kako go mestele, ne sum expert pa nemozam da kazam mi izgleda normalno.

Imam edna zabeleska sto neznam dali e taka kaj site ili ne sto imaat rezervoar na mestoto na gumata odnosno im ovor niz koj pominuva cevkive/creva za dovod i odvod na plin.

E sega otvorov neznam dali treba da bide ubavo zatvoren i samo crevata da pominuvaat ili vaka. Voda moze da vleze sigurno pri perenje koga prskaat so toa WAP-ot??

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #37 на: 21 Мај 2011, 16:21:04 pm »
Denes malce se piknav pod kola da vidam kako go mestele, ne sum expert pa nemozam da kazam mi izgleda normalno.

Imam edna zabeleska sto neznam dali e taka kaj site ili ne sto imaat rezervoar na mestoto na gumata odnosno im ovor niz koj pominuva cevkive/creva za dovod i odvod na plin.

E sega otvorov neznam dali treba da bide ubavo zatvoren i samo crevata da pominuvaat ili vaka. Voda moze da vleze sigurno pri perenje koga prskaat so toa WAP-ot??


Ѕирни овде да видиш дали има нешто слично и спореди ...
http://www.plimont.com/galery4/index.php?/category/17

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #38 на: 21 Мај 2011, 16:28:31 pm »
GI imam gledano slikive nigde nema slika od pod kola kako odi instalacijata eve sea pak  ke zirnam

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #39 на: 21 Мај 2011, 16:38:01 pm »
GI imam gledano slikive nigde nema slika od pod kola kako odi instalacijata eve sea pak  ke zirnam
Прашај го gOJDO на ПП и нека ти пушти некое сликиче, ако не го мрзи :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #40 на: 21 Мај 2011, 17:57:52 pm »
Профи е наместен уредот. Нема делче да стрчи. Расплињачата е сместена под доводот за воздух и едноставно не се гледа. Секоја чест на екипата од Плимот!
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #41 на: 21 Мај 2011, 19:48:05 pm »
Ni kaj mene ne strci nisto kaj motorot ok e se.

Me interesira kaj rezervoarot ako ti e onoj torusniot vo rezervna guma na delot kade sto e dovodot za polnenje i odvod koj odi do motorot. Mi izgleda nekako premnogu sirok samo za 2 creva sto pominuvaat niz nego, odnosno ne e celosno zatvoren

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #42 на: 22 Мај 2011, 06:20:50 am »
да не ги лита сите постови, мое мислење е не, плинот е поскапен , не е повеќе 25 денари, губиш 20% од сила и 20% повече троши, тоа се 40% посто загуби, удри есап па че видиш дека е се исплаќа. Ако го птелниш да не губи сила, тогаш ептен повеќе ќе троши. За некоја машина 3-4000 либици може се исшлаќа зама за 1,4 литарски мотор не.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #43 на: 22 Мај 2011, 09:31:04 am »
да не ги лита сите постови, мое мислење е не, плинот е поскапен , не е повеќе 25 денари, губиш 20% од сила и 20% повече троши, тоа се 40% посто загуби, удри есап па че видиш дека е се исплаќа. Ако го птелниш да не губи сила, тогаш ептен повеќе ќе троши. За некоја машина 3-4000 либици може се исшлаќа зама за 1,4 литарски мотор не.

Удирам есап:
Алфа 166 на бензин: 78ден х 12л=9,36ден за 1км на бензин.
Алфа 166 на плин: 40ден х 14л=5,60ден за 1км на плин.
Стило на бензин (нема плин): 78 х 8,5= 6,63ден за 1км
Победникот е очигледен!
Есапот е направен после 2.000км на бензин во град и околу 2.500км на плин во град.

Ако тебе не ти се исплати, мене со 20.000км поминати во просек годишно, од кои 85% ми се градска вожња, тоа ми е разлика од 75200 денари.
Приказните за 20% губење на сила се ептен неточни со новиве системи. Со старите со фланша имаше 10-15% загуба и 20% поголема потрошувачка.

Доказ: http://alfisti.hr/forum/index.php/topic,7711.msg287815.html#msg287815


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #44 на: 22 Мај 2011, 10:55:48 am »
На уреди со мешач односно првиот тип на уреди загубата на снага е 10-20%, со тоа што и на бензин се губи дел од снагата поради тоа што мешачот е израчунат да го пригуши усисот за 20-30% со цел плинот полесно да биде извлекуван од самиот мешач. Кај секвент уредите разликата во снага е МИНИМАЛНА. Додека сега на пазарот се појавија нов тип на уреди кој плинот со помош на високопритисна пумпа го вбризгуваат низ бризгалки во течна фаза. Се користи исто ECU за плин и бензин и исти бризгалки. Еве ви едно мерење на кола со секвент уред
http://www.youtube.com/watch?v=D7oxnEXt1no&feature=related