Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 380053 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #60 на: 22 Мај 2011, 19:54:35 pm »
porano pred 6-7 god bese toa uste se ucea da mestat plin.... so zna sega ne bi namestil iako kako sto velite se dobri radi mirisot najmnogu... a i ne vozam mnogu cesto, taa da mene licno ne mi se isplaka...
Inace ostaj so ne ojse i trosese bagi, a da ne prajme muabet cela kola so ja raskopaa, epten selski go namestija.inace pojma nema ni kaj se stelujse ni so e ni kako e... Ja ne bi narel plin, barem za sega. Moze tng nekoj si gas, ama seljacive ovde go zabranija- mal e odlivot kon drzavniot budzet... inaku e 10-20 denari litro a od nafta  epokaloricen 1,5 pati, odnosno vo litar tng ima ista energija kolku vo 1,5 litri nafta.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #61 на: 22 Мај 2011, 20:01:17 pm »
Bicikle po tvoite postovi zaklucuvam deka ne ja poznavas dovolno problematikata. TNG(tecen naften gas) e isto sto i plin odnosno propan butan. TNG e ponekaloricno gorivo od benzinot!!!
Ako mislis na metan odnosno zemjen gas, CNG on e poslab i od plinot.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #62 на: 22 Мај 2011, 20:32:26 pm »
Tебе ЛП, ти е ептен другар :))))

Значи чим ти гасела под 3000 вртежи, ти си имал ептен цинцарски наштелуван плин... да не речам, си сакал да поминеш со 5 литра плин 100 км....

Епа неможе тоа така другар... се знае, како се штелува плин... и која му е намената... да работи и прима возилото, како што работи и прима на бензин, со тоа што плинот е дупло поефтин од бензинот...
Го имам ова видено. Ама стварно нема потреба да се цинцари  на плин. И така заштедува, барем наштелувај го како што треба. Многу глуп филинг има така, како да е расипана колата делува постојано. А и ќе заебеш ем нерви ем стартер, акумулатор и што се не. Се се враќа, ама нервните клетки не се регенерираат.
А знам дечки со закон наместен плин, кој троши повеќе - ама не се осеќа дека е на плин. Цинцарењето на крај ќе резултира со повеќе потрошени пари. А асалниот плин ем ќе заштеди, ем ќе си порелаксиран.

Така е Дени, во право си... од тоа трокирање, ке искрши и држачи и предници ке однесе... и ке биде работата више рада него масла

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #63 на: 22 Мај 2011, 21:10:59 pm »
Toa Komuna bese kaj A1 nakaj Kvantaski daleku mi e taa, ovaa kaj TETO mi e ok pominuvam od tamu samo ne sum videl benzinska vo toj del osven taa na Makpetrol.
Da ne se odi tuka posle SANOS fabrikata pa levo natamu negde??

Inace kaj stavate plin kaj e pokvaliteten Makpetrol Lukoil ili nekoe treto mesto?

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #64 на: 22 Мај 2011, 21:22:32 pm »
Toa Komuna bese kaj A1 nakaj Kvantaski daleku mi e taa, ovaa kaj TETO mi e ok pominuvam od tamu samo ne sum videl benzinska vo toj del osven taa na Makpetrol.
Da ne se odi tuka posle SANOS fabrikata pa levo natamu negde??

Inace kaj stavate plin kaj e pokvaliteten Makpetrol Lukoil ili nekoe treto mesto?

Да да, пред фас вртиш десно, па до крај идеш па после лево, и ке ја видиш... неможеш да ја промашиш...

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #65 на: 22 Мај 2011, 21:31:04 pm »
OK fala, da go dopraznam ova so go imam pa ke stavam tamu sigurno da vidam, 36,5 e stvarno dobra cena valjda e ok plinot

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #66 на: 22 Мај 2011, 22:11:29 pm »
Нит сецка, нит трокира. Напротив поубаво некако си работи на ниски обртаи...Не знам дали е затоа што ми е поместено палењето или нешто друго е во прашање. Но како и да е, ако има некакви разлики со возење на бензин тие се занемарливи.

Што се однесува до префрлањето, тоа е автоматско. Може да потрае еден минут додека да префрли само доколку времето надвор е многу ладно и колата не е возена. Летово на ладна кола префрлањето е најмногу за две-три секунди, но најчесто веднаш штом го запалам моторот. Фактички како да ја палам колата на плин.

Со други зборови, јас сум многу задоволен од инсталацијата на плинскиот систем и искрено се каам што не го направив тоа уште првиот ден кога ја купив колата. Ги охрабрувам сите скептици, меѓу кои бев и јас до скоро пред да ги проучам новитетите на ова поле. Не му ја мислете, ставете плин, нема што да изгубите, а ќе заштедите пристојна сума на пари. Во мојот случај и со овие цени на бензинот и плинот заштедата е околу 800 евра годишно.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #67 на: 23 Мај 2011, 00:16:01 am »
Гојдо зборуваме ако го наштелуваш Плинот да штеди повеќе се јавуваат проблеми. Имам директно искуство на темата... Кај тебе е ваљда супер наместено (како што и треба да биде) и затоа нема проблеми. Тоа го прават луѓе за демек помалку да им троши, а уствари заебуваат многу работи. Глупотс тешка.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #68 на: 23 Мај 2011, 01:28:56 am »
Сакаш да кажеш некој мисли дека е помудар од инжињерите кои го дизајнирале плинскиот систем?

Јас колку што знам штеловањето на односите гориво / кислород е автоматско. Се врзуваат плинскиот и бензинскиот компјутер на PC и со помош на соодветен софтвер се одчитуваат мапите од бенизнскиот компјутер и се запишуваат како корегирани мапи на плинскиот компјутер. Во секој случај постои можност за менување на параметрите и еден куп други можности како комбинирано возење на плин и бензин, сетирање на истото и слично.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #69 на: 23 Мај 2011, 03:04:50 am »
 абе и бензин мојт да се напрајт помалку да трошит, батем кај карбураорите, ама горат диктони пукаат карики и ред други последици,,,кај постарите плиној мисла немаше компјутери и други чуда...

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #70 на: 23 Мај 2011, 03:10:22 am »
абе и бензин мојт да се напрајт помалку да трошит, батем кај карбураорите, ама горат диктони пукаат карики и ред други последици,,,кај постарите плиној мисла немаше компјутери и други чуда...

Друже џабе да не се трудиш...

Плин имам скоро година, за гориво трошам трипати помалку, за градска вожња и онака не ти треба некоја голема снага, поготово во гужва. БАшка на сето тоа поинтересно е кога имаш плин, една фунција повеќе во возилото која на моменти може да биде многу интересна. Се исплати од сите страни.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #71 на: 23 Мај 2011, 04:04:39 am »
moguce e. Ja imav loso iskustvo so plinot. sega e novo vreme, novi marifeti, moze da si e ok. Mada na saem koga prasaav za redenje plin, mi vika kolata tvoja ima mnogu pominato(450.000) ne moze plin da stajme, nema da ojt, ne stavame na stari koli nemale neznam ti shto...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #72 на: 23 Мај 2011, 04:06:59 am »
Која кола дизајнирана во последниве 20 години има карбуратор?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #73 на: 23 Мај 2011, 04:19:12 am »
korsine so karburator se , samo namesto ona cevseno dizna imat  i to e se drugoto sve e isto

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #74 на: 23 Мај 2011, 10:45:25 am »
korsine so karburator se , samo namesto ona cevseno dizna imat  i to e se drugoto sve e isto

Жити очи, дај барем малку од малку информирај се пред да пишуваш глупости. Единствени Корси во историјата кои имале мотор со карбуратор се најпрвите Корси, т.е. Корса А од 1982 година кои имаат мотор од Кадет Ц, дизајниран пред повеќе од 50 години и во употреба од 1962 година. По три години, т.е. во 1985, кај Корса А се исфрлаат старите мотори со карбуратор од Кадет Ц и се заменуваат со понови инџекшн мотори од втора генерација на Џенерал Моторс. Од 1986 па понатаму се додека се поризведува до 1993, Корса А носи само инџкешн мотори. Сите останати Корси, т.е. Корса Б, Корса Ц и Корса Д се исклучиво со инџекшн.

Чисто информативно, инџекшн како технологија се користи повеќе од 50 години. Првите југовци со електроник фјуел инџекшн се произведени во 1989 година.
« Последно менување: 23 Мај 2011, 10:56:37 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!