Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 373949 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #45 на: 22 Мај 2011, 10:57:50 am »
@Bicikle ова што го кажуваш ти да речеме е до некаде точно, кај старите системи значи лада карбуратор само со расплинача...  тамо е можно што викаш ти, да троши + 2,3 или 4 литра плин од бензин... а и плус, на тоа, колата приметно да влече помалце...

Кај новиве ситеми, како кај гојдо, кариер и слично... они имаат исталирано плин, со расплинача и плус со дизна систем... и додатен компјутер само за плинот, и уште некое сензорче плус, што би давало за ефикасноста и економичноста на плинот...

И затоа еве резиме

-карбуратор систем троши пример плус од 2 до 4 литри повеке него на бензин, и не иде...
-Инџекшан систем со 4 дизни, троши колку што троши бензин, или ако е наштелувано по спорцки +2 литра повеке, но иде како на бензин со неприметни загуби...

Дури има и случаеви, каде колата на плин иде повеке за 20-30кмч а тоа е, од тоа што компјутерскиот плин нема ограничување на обртаите

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #46 на: 22 Мај 2011, 11:30:15 am »
@Bicikle ова што го кажуваш ти да речеме е до некаде точно, кај старите системи значи лада карбуратор само со расплинача...  тамо е можно што викаш ти, да троши + 2,3 или 4 литра плин од бензин... а и плус, на тоа, колата приметно да влече помалце...

Кај новиве ситеми, како кај гојдо, кариер и слично... они имаат исталирано плин, со расплинача и плус со дизна систем... и додатен компјутер само за плинот, и уште некое сензорче плус, што би давало за ефикасноста и економичноста на плинот...

И затоа еве резиме

-карбуратор систем троши пример плус од 2 до 4 литри повеке него на бензин, и не иде...
-Инџекшан систем со 4 дизни, троши колку што троши бензин, или ако е наштелувано по спорцки +2 литра повеке, но иде како на бензин со неприметни загуби...

Дури има и случаеви, каде колата на плин иде повеке за 20-30кмч а тоа е, од тоа што компјутерскиот плин нема ограничување на обртаите
Компјутерски плин ;D ;D ;D
Мислеше на плински уред со додатен компјутер ???  ;)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #47 на: 22 Мај 2011, 11:44:32 am »
@Bicikle ова што го кажуваш ти да речеме е до некаде точно, кај старите системи значи лада карбуратор само со расплинача...  тамо е можно што викаш ти, да троши + 2,3 или 4 литра плин од бензин... а и плус, на тоа, колата приметно да влече помалце...

Кај новиве ситеми, како кај гојдо, кариер и слично... они имаат исталирано плин, со расплинача и плус со дизна систем... и додатен компјутер само за плинот, и уште некое сензорче плус, што би давало за ефикасноста и економичноста на плинот...

И затоа еве резиме

-карбуратор систем троши пример плус од 2 до 4 литри повеке него на бензин, и не иде...
-Инџекшан систем со 4 дизни, троши колку што троши бензин, или ако е наштелувано по спорцки +2 литра повеке, но иде како на бензин со неприметни загуби...

Дури има и случаеви, каде колата на плин иде повеке за 20-30кмч а тоа е, од тоа што компјутерскиот плин нема ограничување на обртаите

На карбуратор максимум преку сила 2 литри со газење, од мое искуство на јувгово. Додека на секвентот има некоја мала разлика која е под литро. Исто плинот има од 90-110 октани зависи од односот пропан бутан и дури мислам дека ради октанската вредност(кај нас сите знаеме горивото бензинот каков е) колата знае на плин дури и подобро да се однесува од бензин(зборам за секвент уред со ECU каде сите параметри се контролирани)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #48 на: 22 Мај 2011, 12:03:52 pm »
Разликите се мерат релативно, не абсолутно! Значи за кола која троши 20 литри на 100km, 2 литри се +10% потрошувачка, но за кола која троши 5 литри на 100km тоа се +40% потрошувачка!

Што се однесува до модерните системи каков што имам јас, Landi Renzo Omegas, разликата во потрошувачка е од +10% до +20%. Кај мене со мојот стил на возење е некаде +15%. Разликите во снага се незабележителни, според производителот максималната снага е максимум за 2% помала во однос на бензин. Сепак има некои минимални разлики во динамиката на работа. Моја субјективна перцепција е дека на ниски вртежи моторот поубаво прима на плин, т.е. има поголема снага на 1500 до 3000 вртежи. На средни вртежи снагата е тука некаде, а на високи (4500 до 6000) некако послабо прима на плин во однос на бензин.

Како и да е, разликите за кои зборуваме се незначителни и занемарливи во однос на заштедата.

Литар плин е од 36 до 40 денари. Јас полнам кај ТеТо (Скопски Саем), директно донесен од рафинерија, по цена од 36.5 денари за литар. Литар бензин Еуро98 е 78 денари. Математиката е следна:
12 * 78 = 936 денари за 100km со бензин
14 * 36.5 = 511 денари за 100km со плин + 20 денари за уље за ладење за вентили, вкупно 531 денар за 100km

936 / 511 = 1.76, т.е. за истите пари ќе поминам 76% повеќе километри возејќи на плин. А тоа е огромна разлика.

Што се однесува до октанската вредност, секој плин има над 100 октани.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #49 на: 22 Мај 2011, 12:09:15 pm »
Гојдо flashlube има кај тебе ставено? Колку отприлика троши уље

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #50 на: 22 Мај 2011, 14:41:46 pm »
Разликите се мерат релативно, не абсолутно! Значи за кола која троши 20 литри на 100km, 2 литри се +10% потрошувачка, но за кола која троши 5 литри на 100km тоа се +40% потрошувачка!

Како и да е, разликите за кои зборуваме се незначителни и занемарливи во однос на заштедата.

Литар плин е од 36 до 40 денари. Јас полнам кај ТеТо (Скопски Саем), директно донесен од рафинерија, по цена од 36.5 денари за литар. Литар бензин Еуро98 е 78 денари. Математиката е следна:
12 * 78 = 936 денари за 100km со бензин
14 * 36.5 = 511 денари за 100km со плин + 20 денари за уље за ладење за вентили, вкупно 531 денар за 100km

936 / 511 = 1.76, т.е. за истите пари ќе поминам 76% повеќе километри возејќи на плин. А тоа е огромна разлика.

Што се однесува до октанската вредност, секој плин има над 100 октани.

Многу слични есапи ко` моите (веројатно и ко` на сите други со секвент инџекшн уреди), со тоа што ја го есапев најскапиот плин и најскапиот бензин.

Муабетот ми беше дека муабетот на Bicicle  за неисплатливоста не држи. Се додека поминуваш некоја нормална километража годишно (над 10-15.000км) се исплати и тоа како!


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1841
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #51 на: 22 Мај 2011, 14:53:55 pm »
Плинот секако се исплати, ако поминуваш голема километража само побрзо ке ти се исплати плинсиот систен,а ако не ке ти се исплати за две три години, врти сучи секако е поефтино и поисплатливо.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #52 на: 22 Мај 2011, 15:25:24 pm »
Разликите се мерат релативно, не абсолутно! Значи за кола која троши 20 литри на 100km, 2 литри се +10% потрошувачка, но за кола која троши 5 литри на 100km тоа се +40% потрошувачка!

Што се однесува до модерните системи каков што имам јас, Landi Renzo Omegas, разликата во потрошувачка е од +10% до +20%. Кај мене со мојот стил на возење е некаде +15%. Разликите во снага се незабележителни, според производителот максималната снага е максимум за 2% помала во однос на бензин. Сепак има некои минимални разлики во динамиката на работа. Моја субјективна перцепција е дека на ниски вртежи моторот поубаво прима на плин, т.е. има поголема снага на 1500 до 3000 вртежи. На средни вртежи снагата е тука некаде, а на високи (4500 до 6000) некако послабо прима на плин во однос на бензин.

Како и да е, разликите за кои зборуваме се незначителни и занемарливи во однос на заштедата.

Литар плин е од 36 до 40 денари. Јас полнам кај ТеТо (Скопски Саем), директно донесен од рафинерија, по цена од 36.5 денари за литар. Литар бензин Еуро98 е 78 денари. Математиката е следна:
12 * 78 = 936 денари за 100km со бензин
14 * 36.5 = 511 денари за 100km со плин + 20 денари за уље за ладење за вентили, вкупно 531 денар за 100km

936 / 511 = 1.76, т.е. за истите пари ќе поминам 76% повеќе километри возејќи на плин. А тоа е огромна разлика.

Што се однесува до октанската вредност, секој плин има над 100 октани.

KOJA E BENZINSKATA KAJ TETO??? MAKPETROL NA SAEM STO E ILI IMA NEKOJA DRUGA??

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #53 на: 22 Мај 2011, 17:17:55 pm »
marcecvarce, те молам не пишувај со вклучен Caps Lock.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #54 на: 22 Мај 2011, 17:47:48 pm »
@marcecvarce има друга плинара, и се наога пред главниот влез на комуна :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #55 на: 22 Мај 2011, 17:55:00 pm »
@Bicikle ова што го кажуваш ти да речеме е до некаде точно, кај старите системи значи лада карбуратор само со расплинача...  тамо е можно што викаш ти, да троши + 2,3 или 4 литра плин од бензин... а и плус, на тоа, колата приметно да влече помалце...

Кај новиве ситеми, како кај гојдо, кариер и слично... они имаат исталирано плин, со расплинача и плус со дизна систем... и додатен компјутер само за плинот, и уште некое сензорче плус, што би давало за ефикасноста и економичноста на плинот...

И затоа еве резиме

-карбуратор систем троши пример плус од 2 до 4 литри повеке него на бензин, и не иде...
-Инџекшан систем со 4 дизни, троши колку што троши бензин, или ако е наштелувано по спорцки +2 литра повеке, но иде како на бензин со неприметни загуби...

Дури има и случаеви, каде колата на плин иде повеке за 20-30кмч а тоа е, од тоа што компјутерскиот плин нема ограничување на обртаите
Компјутерски плин ;D ;D ;D
Мислеше на плински уред со додатен компјутер ???  ;)

Да да, на плин со компјутер... као на гојдо...

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #56 на: 22 Мај 2011, 18:56:35 pm »
хммм за новите уреди шо зна, зна само дека на корсата кога имав плин ја молев да киниса, испод 3000 обртаи гасеше.... друга работа, барем според мене, моторите не се дизајниранио да одат на плин, ако биле дизајнирани ќе имале плински уред од мајка. ако е за поефтино, земи си дизел- според мене. али шо зна, технологијава оди напред .... Инаку имат уреди кој ја намалуваат потрошњата со електролиза на вода, само не можам да најдам саглам проект, сакам да направам таква работа, покрај тоа се универзални, односнои може и на бензин и на плин и на дизел да се вградат.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #57 на: 22 Мај 2011, 19:15:15 pm »
Tебе ЛП, ти е ептен другар :))))

Значи чим ти гасела под 3000 вртежи, ти си имал ептен цинцарски наштелуван плин... да не речам, си сакал да поминеш со 5 литра плин 100 км....

Епа неможе тоа така другар... се знае, како се штелува плин... и која му е намената... да работи и прима возилото, како што работи и прима на бензин, со тоа што плинот е дупло поефтин од бензинот...

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #58 на: 22 Мај 2011, 19:28:43 pm »
lp...? ok nvz
e sinki ja sum go steluval, taka go naprajle taka teraf... Lameli na sekoe menujv... i ete go kjanrot...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #59 на: 22 Мај 2011, 19:40:35 pm »
Tебе ЛП, ти е ептен другар :))))

Значи чим ти гасела под 3000 вртежи, ти си имал ептен цинцарски наштелуван плин... да не речам, си сакал да поминеш со 5 литра плин 100 км....

Епа неможе тоа така другар... се знае, како се штелува плин... и која му е намената... да работи и прима возилото, како што работи и прима на бензин, со тоа што плинот е дупло поефтин од бензинот...
Го имам ова видено. Ама стварно нема потреба да се цинцари  на плин. И така заштедува, барем наштелувај го како што треба. Многу глуп филинг има така, како да е расипана колата делува постојано. А и ќе заебеш ем нерви ем стартер, акумулатор и што се не. Се се враќа, ама нервните клетки не се регенерираат.
А знам дечки со закон наместен плин, кој троши повеќе - ама не се осеќа дека е на плин. Цинцарењето на крај ќе резултира со повеќе потрошени пари. А асалниот плин ем ќе заштеди, ем ќе си порелаксиран.