Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1994996 пати)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15630 на: 17 Јуни 2015, 10:18:19 am »
Симо ти со твојот бензинец возиш 60км/ч во 3 брзина. Јас со дизел 2.0 184 коња исто така. Стискам педала за гас до крај и во самиот старт дефинитивно те поминувам. Тоа е тоа, супериорноста во такви услови нема што да се дискутира. Дизелот како дизел има повеќе моќност на ниски обрати.  Нормално ти можеш да ставиш во втора и да се правиме сите тркачи ама филип мислам збори за реални услови.

Duel : Alfa Romeo 159 1750 TBI vs BMW 120 dA (F20)
Дури 16 коња помалку а разликите како да кажам....повеќе од очигледни.

За да е очигледно треба вака :)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

извор:
http://f20.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=929481&stc=1&d=1382288579
http://vtech.pl/katalog/logo/Alfa_Romeo_Brera_1.75TBi_200CV_Chip_manual_2009r.jpg

edit: Да не ви ги обележев графите, гарант ќе речевте дека тој што ја намалува предноста на високи вртежи е бензинецот :)

Ова твоево е одлична споредба на двата мотори. За (негова)среќа, vlatko.klp има дуал клач 8степен аутоматик менувач, кој може да го искористи подобро потенцијалот на моторот во однос на 6 степен мануелен менувач. Нема збор, неговото возило е со супериорни перформанси, но тие доаѓаат пред се` од менувачот. На таа кола, 3та брзина врска си нема со 3тата брзина на мојата кола.



Сори за дабл пост. Ама за да биде појасно, подобро да стои вака.
Симо конкретно не зборував за 3 брзина и тој менувач од бмв. Се извинувам ако дошло до некаква забуна. Дај да не се правиме наивни. Значи ти си со твојот автомобил мануелен 6 степен менувач возиш 50км/ч во 3 брзина во град. Сакаш веднаш да претекнеш некој во најбрзо можно време и стигнеш до 75км/ч на пример. Јас со 2.0 тди 190кс во ауди а4 го правам тоа 102.5% побрзо од тебе односно за пократко време сум го престигнал автомобилот/автомобилите пред мене. Ти за да го имаш истото или подобро забрзување треба да ставиш на пример во 2 брзина. Знам дека тебе не ти е проблем тоа да ставиш во 2 брзина, но тоа не е поентата на разговорот. Барем никој тоа не го оспорува.

Друга работа, сега автоматиков на бмв пу пу неважи а од уста не го извадивте автоматикот кај алфата 2.4 и го споредувате цело време со твојот автомобил.  :)
Симо убаво си кажав јас дечкото не размислува што и како пишува, а ти тргна да му објаснуваш за спец. снага и стара и нова технологија. :)
Каде со вакви ќе тераш озбилна дискусија на форум, троловите си се приклучија еден на друг игнорирајќи ја најреалната споредба која можеше да се најде во која ќе бидат споредени само и САМО моторите.

Јас пак очекував дека некој од стручњациве кои паѓаат у несвест на Нм ќе ми разјасни зашто е тоа така како што е, ете и ќе тестираме заедно ако сакате, и на вага ќе одиме, се што сакате. Ептен ме интересира каде е проблемот, односно разликата.
Ти пак почна да пишуваш  :D Не издржа 2 страни и повторно почна да пишуваш прикаски. Читај и учи си. Твојата и на многумина тука слепост да воочат дека не се разговара кој агрегат е подобар побрз или незнам што, туку дека дизелот на пониски обртаи сакал неќел има повеќе торк. Затоа шлеперите и автобусите не се бензинци. Алергија ве фаќа па употребувате зборови како паѓаме во несвест на нм (торк) и такви некои глупости. Колку страни се испишаа на темава и пак неможе една цивилизирана дискусија да се направи од арогантни ликови како тебе. Затоа уште еднаш за твое добро воздржи се од пишување и научи како да комуницираш на едно повисоко ниво.


Оди пиши таму во тестовите за последново Волво, па можеш дури и за Кајенот дека моторите им се застарени и дека од таа кубикажа се вадат многу повеќе коњи.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15631 на: 17 Јуни 2015, 10:32:11 am »
Што кажа сега и самиот се закопа.

Тој мотор во Волво неможеш да го споредиш со на твојата алфа. Иста кубикажа слична коњажа ама во скоро 2 тонска изведба е побрз од 0-100 од твојот мотор. Факт.

Друга работа, истиот мотор во Волво С60 автоматик има забрзување следно:
Acceleration 0-62 Mph (0-100 kph)  7.6 s

420 Nm @ 1500-3250 RPM

Самиот знаеш што значат овие бројки.

Ни тби, нити јтд не помага.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15632 на: 17 Јуни 2015, 10:37:22 am »
Гледај ги само зелената и сината линија. Замисли дека двајцата се наоѓаат во пренос што ги носи на редлајн до 180km/h.

На Симо алфата има огромна предност до 86 км/ч. Во тој момент се изедначуваат и понатаму Мики има многу мала предност додека да стигнат до 140 км/ч, за потоа пак Симо да добие мала предност.

Обртаи си се обртаи, кај дизелот ќе експлодира и опаѓа. И да се испегла линијата мислам дека нема којзнае што да добијам. Само уште една Карклуб лепенка му е мајката, ништо друго :).
 
Прва прилика, се надевам доста брзо, ќе направиме подетални споредби.

Симо со 80Нм плус и двајца плус кај тебе во кола мислам дека тежината е последно нешто за кое треба да зборуваме.

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15633 на: 17 Јуни 2015, 10:50:27 am »
Што кажа сега и самиот се закопа.

Тој мотор во Волво неможеш да го споредиш со на твојата алфа. Иста кубикажа слична коњажа ама во скоро 2 тонска изведба е побрз од 0-100 од твојот мотор. Факт.

Друга работа, истиот мотор во Волво С60 автоматик има забрзување следно:
Acceleration 0-62 Mph (0-100 kph)  7.6 s

420 Nm @ 1500-3250 RPM

Самиот знаеш што значат овие бројки.

Ни тби, нити јтд не помага.
Незнаеш кај тераш веќе, не споредувам перформанси на возила, споредувам коњажа од кубикажа, твојот критериум за застареност на мотори, ти текна?

Колку коња вади тоа Волво од 2.4 во 2015- 215(5 коња повеќе), колку коња вади 3.0 во Кајен па и Панамера 245(81/лит- 88/лит кај Алфата). Да не барам и други мотори кај доста понови и поскапи автомобили од Алфата(Јагуари,Рејнџовци,А8-ци, Текартовци и слични).
Ако овие два мотори се достојни и современи за коли кои се 2 дури и 3 и повеќе пати поскапи од мојот 10 години стар модел на Алфа тогаш јас сум презадоволен.
По твојата (не е веќе ни детска логика) и на Симо моторот е стар бидејќи во Џулиета денес вади 240 коњи, така да и од овој аспект аргументот ти е Латашки. Односно и двата наши мотори во споредбата се застарени и може слободно да се споредуваат.

И тука мислам дека е време да престанеш да пишуваш вакви глупости.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15634 на: 17 Јуни 2015, 10:56:47 am »
Не, тоа не е мој критериум за застарени мотори. Волвото ете има само 5 коњи повеќе а перформанси мноооооогу подобри од 2.4 јтд. Тоа е самата поента. Технолошки гледано јтд е далеку зад конкуренцијата, не само во перформанси туку и во самата потрошувачка. Волвото како сув возило троши исто така и помалку гориво.

Jас не напишав на форумов прв како 1.75 тби бил супериорен во споредба со 2.4 јтд а тоа вие јадни тука го гледате како некаква тешка победа спрема дизелите. Тоа е патетика особено што не сме деца. Тука има многу повеќе да се дискутира како самиот лош менувач, постара технологија, тежина итн.

Време повторно да искулираш неколку страни и да поднаучиш како да комуницираш и која е самата поента да дискусијава. No hard feelings. 


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15635 на: 18 Јуни 2015, 12:15:55 pm »
Абе темава активна била  ???

Идеме:

Ауди А4:





Имаат иста цена (гледајте ја цената од нашиот огласник, не францускиот).
ИМаат иста тежина.
Имаат ист торк.

Ама истиот торк е очигледно поист кај бензинецот судејќи според графикот.

Во оваа споредба би ве замолил да не ја споредувате потрошувачката, пошто од првата страна сме се согласиле дека е предност на дизелашот (единствена м.з.  :P )

Бензинецот го мачка на леб дизелашот и во исто време е повозачко ауто и повеќе ќе те прави среќен и повеќе ќе уживаш во истото

 8)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15636 на: 18 Јуни 2015, 12:19:56 pm »
Па, па, па :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15637 на: 18 Јуни 2015, 12:22:53 pm »
Делот кој ја покажува "секојдневната употреба", вика дека дизелот е подобар?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15638 на: 18 Јуни 2015, 12:23:04 pm »
Отприлика исто е и кај Алфа,

http://www.zeperfs.com/en/duel3074-3031.htm

Иста цена, мачкање на лепче.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15639 на: 18 Јуни 2015, 12:37:00 pm »
Подобра споредба со А4.

http://www.zeperfs.com/en/duel5276-3254.htm


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15640 на: 18 Јуни 2015, 12:43:57 pm »
Тука 320 Nm е „повеќе“ од 350 Nm.
И претпоставувам дека цената кај Д ќе отиде некоја иљадарка нагоре.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15641 на: 18 Јуни 2015, 12:47:34 pm »
Идеме:

Wow, 12 иљади евра поскапа кола има нешто подобри тркачки перформанси од поевтината. Па кој би рекол?! Какво изненадување!

Ама истиот торк е очигледно поист кај бензинецот судејќи според графикот.

Toркот како бројка сама за себе е ирелевантна, бидејќи колите имаат менувач. Она што е важно е комплетот информации AB, при што А = макс торк и B = позицијата во вртежите. Само тој комплет од податоци има значение за секодневните (не тркачки!) перформанси.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15642 на: 18 Јуни 2015, 12:52:17 pm »
Многу ме нервира кога некој ќе се убаци со коментар на недочитан пост.


Имаат иста цена (гледајте ја цената од нашиот огласник, не францускиот).
ИМаат иста тежина.
Имаат ист торк.

 8)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15643 на: 18 Јуни 2015, 12:54:24 pm »
Многу ме нервира кога некој ќе се убаци со коментар на недочитан пост.

И мене.

А4 TDI од 2004 има иста цена како А4 ТSI од 2012??

Што е следно? Ќе споредуваме перформанси на дизел мерцедес кој во 1985 чинел 50.000 евра со перформанси на бензинец кој 2015 чини 50.000 евра?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15644 на: 18 Јуни 2015, 12:55:46 pm »
А4 TDI од 2004 има иста цена како А4 ТSI од 2012??

Читаш не дочитуваш :(

Затоа имам ставено цена сликана од ценовник. Не измислена или ми кажа комшијата.

Ценовникот е од последниот број на ГТА списанието за актуелни модели.