Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1994951 пати)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3891
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15660 на: 18 Јуни 2015, 18:35:57 pm »
Малце измешале во ГТА списанието, паралелно со одличниот 1.8 ТФСИ мотор кој комбинира директно и индиректно вбризгување и има 170кс и 320нм почна да се става и дизелот од 150кс, но не дека ќе направи некоја разлика толку 7кс :)  Инаку сум го возел тој мотор и е одличен за возење, далеку подобар од дизелашот со 150кс. Но вредностите за потрошувачка при побрзо возење му се даааалеку од декларираните.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15661 на: 18 Јуни 2015, 20:48:35 pm »
Симо вчера купи кола. Направил лош избор?
Симо и Мики директно ги споредија Алфите. Мики, ги признава перформансите на страна на бензинашот.
Јас имав можност да бирам ТБ или ТД. Го избрав првиот. И после 5 години не мислам дека сум направил лош избор, напротив, наредниот може да биде само посилен ТБ.

Батка никогаш не сум ги ни негирал, може да се прочита наназад во темата. Моето Тби избега, јебига не ми било судено. :)
Ти возеше позади мене кога Симо ме претекна, не беше толку мала разлика колку што прикажува графикот на Васил, така?


А инаку влатко.клп ти е ФилипВ у тинејџерски години, убаво пиша ти еднаш споредба спрема ова, другпат спрема она, па технологиите вака, па онака.

Најпрво дечкото почнува да тресе вака, демек стар мотор, стара технологија, од таа кубикажа денес ваделе многу повеќе коњажа дрн дрн, демек од на Симо бензинецот денес не се извадени 240 коњи, а јас сеуште чекам дизел со една турбина кој вади многу повеќе. И пак незнам зашто моторот е застарен и не заслужува споредба.
Tvojata i na Simo moze da se sporeduvaat zosto e ist model... i tolku. Ali ke mi izvinis toj motor 2.4 e prilicno taka staricok, baven i  ne go biva em trosi kao benzin. 2.4 motor so 200 konja. So vakva kubikaza vo denesno vreme lesno se vadat 250 konja bez razlika dali e benzin ili dizel.

Па продожи вака, мислам 100 обртаи човече, СТО ОБРТАИ, ова е бетер од легендарно. Ова обртомер од автобус да сонувам со недели за да го напишам.



Пасат или Ауди сеедно со тој мотор има 400нм од 1900 до 3300 обрати, за разлика од алфата која има исто така 400нм но почнуваат на 2000 обртаи а до колку неможам да најдам податок. Ако имаш, слободно сподели. Значи од старт таа разлика од 100 обртаи во град прават огромна разлика и тоа е она што зборувам. Ти за истото забрзување ќе ставиш еден степен подолу.

И нормално дека значително поголемиот торк не придонесува за подобри перформанси во однос на бензинецот. Работата е друга и сите си знаете, ама ај :)


Потоа имаш обид со проста математиката да му се отворат очите, дека спореден со денешните најмодерни дизели СО ЕДНА трубина,доста "помлади", се носи доста добро, дури одлично за 10-11 години стар мотор според мене. Ама тогаш одеднаш некако извлечени коњи од одредена кубикажа престана да биде репер за добар и современ мотор, вака:

Не, тоа не е мој критериум за застарени мотори. Волвото ете има само 5 коњи повеќе а перформанси мноооооогу подобри од 2.4 јтд. Тоа е самата поента. Технолошки гледано јтд е далеку зад конкуренцијата, не само во перформанси туку и во самата потрошувачка. Волвото како сув возило троши исто така и помалку гориво.

Jас не напишав на форумов прв како 1.75 тби бил супериорен во споредба со 2.4 јтд а тоа вие јадни тука го гледате како некаква тешка победа спрема дизелите. Тоа е патетика особено што не сме деца. Тука има многу повеќе да се дискутира како самиот лош менувач, постара технологија, тежина итн.

Време повторно да искулираш неколку страни и да поднаучиш како да комуницираш и која е самата поента да дискусијава. No hard feelings. 


Тука дечкото според перформансите на одредено возило пресудува за современоста на моторот. Демек само моторот има улога во перформансите.
159-ката во било кој тест кој можеш да го најдеш на нет како забелешка си пишува дека е претешка кола, и тоа и ги убива перформансите. Какви застарени технологии какви бакрачи.

Ова означеното Волво го става и во негови модели,да истиот мењач. Не е последен крик на технологија, но застарен... И повторно ако споредиме ниту на Симо ТБИ-то не вози некој 8-брзински ЗФ.

Технолошки гледано ЈТД бил далеку зад конкуренцијата. Благодарение на ЈТД модерните дизели се тоа што се, знаеме сите како заврши обидот на ВАГ да контрира со 2.0тди на 1.9јтд. Си легнаа и тие на брашното. Грешка огромна што го дадоа патентот на Бош, а со тоа и на др произведувачи.


Ниската потрошувачка на современите автомобили се должи повеќе на зголемување на бројот на преноси отколку на некоја напредната вбризгувачка технологија. Дури и старт-стоп системот процентуално може да влијае дури до 15%.
Така да ниската потрошувачка не е заслуга на моторите, туку на мењачите. Истите тие мотори со мануелни 6 брзинци трошат осетно повеќе. А ние овде во споредбите што ги правиме се трудиме да споредуваме исто, "поисто" од иста кола со иста макс моќност,ист број на преноси, неможе да биде. Дури и омилениот адут на дизелот, Nm, си останува на негова страна.
Само у МК се претекнува во ист пренос со којшто се круза на двосмерни патишта со цел да се заштеди 22,94гр нафта. НИЕДЕН аутоматик било на бензин или дизел нема да те остави у ист пренос со стисната педала за гас со цел да претицаш, само македонски шофер го прави тоа.


Се извинувам на форумџиите што морав вака на пошироко беспотребно да ја разводнувам убавата дискусија од претходно, ама нека биде последен обид за детето да види дека не му зборат за џабе сите уназад. :)



Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55050
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15662 на: 18 Јуни 2015, 21:08:34 pm »
Проблемот со 1.75 ТБи и 2.4 ЈТД е што не се чипувани и не им е извадена вистинската сила, туку само некоја растеретена - за да има простор за топ моделите.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15663 на: 18 Јуни 2015, 21:11:40 pm »
Скоро сите мотори го имаат тој екстра спејс, некој повеќе некој помалце. Немам доволно доверба засега за да се одлучам на такво нешто, не е дека не сакам.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55050
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15664 на: 18 Јуни 2015, 21:12:35 pm »
Ама од 1.75 има појака верзија, дури и фабрички!

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15665 на: 18 Јуни 2015, 21:15:00 pm »
Јес, да имаше порано наследник на 159 или 166 најверојатно ќе имаше и за него,2.4. Инаку појаката верзија на ТБИ не е идентична со оваа, но се слагам.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15666 на: 18 Јуни 2015, 21:23:42 pm »
Куоре, бреееее ама се изнапиша ама ништо конкретно не кажа :) повторно се загуби во беспотребни и некорисни прикаски. Така да како лесно доаѓаш до заклучоци ја покажува твојата неспособност да напишеш нешто во врска со темата, а всушност 90% јадеш трици против мене :). Ајде уште една шанса ти давам, одмори 2 страни ама нареден пат напиши нешто корисно, или иди на фемина и таму жали се од мене.

2.4јтд е неразумен избор на мотор поради 2 причини

1) Голема потрошувачка (боље ке возам 1.75 тби барем знам возам побрз автомобил)
2) Катастрофален автоматски менувач

Доколку беше мануелен менувачот тогаш би рекол изборот е добар. Ова е мое мислење се разбира.


Споредба со 2.0 тди 170кс мануелен менувач или автоматски како сакаш е многу подобар избор од 2.4 (освен звукот).

И друга работа, Волвото (ЏИП) што толку милуваш да го користиш во дискусијава, овој пат нека биде по твое со мануелен менувач забрзува од 0-100 за 8.1 секунда а алфата со мануелен 8.4кг. Алфата е 1600кг а џипот 1900кг. За потрошувачката да не збориме. Значи два мотори имаме со 5 цилиндри, од кој победникот е мнооогу потежок, со мануелни менувачи двата и на крај алфата е побавен во сите сегменти. И сеа шо праиме??  :D Ќе биде до технологијава работава.  

Тоа што јтд е првиот модерен дизел мотор не значи ништо во 2015. Во денешницата има многу подобри дизели мотори, да не набројувам. Повторно, твојата прикаска паѓа во вода.

Ова покажува со каква леснотија од твои сопствени мислења самиот си креираш факти, интересно :)

И срамота е дете да ти укажува како да се дискутира, а ти упорно продолжуваш истите грешки да ги правиш.

Претекнување со дизел во ист степен на пренос е нормално затоа што торкот е на ниски обртаи. Ниската потрошувачка пред се, се должи на турбо и самата тежина на моторот. Новата инсигнија има мотори со 190кс (дизел) а перформанси како 2.0 тди 150кс во Пасат. Зошто? Затоа што е тежок автомобил. А потоа може менувачи и други технологии итн. Можеби 159-ка е тешка кола но во 1.8тби има мнооооогу добри перформанси иако е веќе е постар модел. Заради ова, сите твои претпоставки или како што ти си ги нарекуваш заклучоци паѓаат во вода.





Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15667 на: 18 Јуни 2015, 21:50:51 pm »
Сега ми е појасно зашто запна за тие СТО обртаи. :) :) :)
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15668 на: 19 Јуни 2015, 01:32:30 am »
поздрав до сите дизелоглави...

ве молам, се што ке ви кажат бензиноглавите, да не ги слушате... напротив, колку повеке ве убедуваат и ви објаснуваат дека бензинците се по супериорни, толку повеќе инат да водите...

а ова го велам од проста причина: ако (недај боже) го смените мислењето и од утре почнете бензинци да возите, ке нема кој нафтата да ја троши, па ке поскапи и бензинот и плинот... тогаш ке биде голема штета за нас “вистинските“ возачи на автомобил, велам вистински бидејки секој дизел е трактор, без оглед што го стишале и му туриле по некоја турбина у меѓувреме...

и дај боже да има такви дизелоглави како вас се поише и поише, ама да не возите онаму јас кај што живеам.. идете загадувајте негде на друго место...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15669 на: 19 Јуни 2015, 07:49:40 am »
Сега ми е појасно зашто запна за тие СТО обртаи. :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :)

Онак легендо, жив пример за тоа како уништуваш тема и делиш луѓе помеѓу вистински возачи и тие што возат дизел зошто бил трактор. Да напише дете ова разбирам ама ти?

Никој не треба да убедува дека бензинец или дизел е супериорен. Самата ваква поделба е погрешна а резултатите еве ги 1000 и кусур страни од дискусии кои што се без никаква цел освен кој на кого му е поголем. Никаква корист од оваа тема.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15670 на: 19 Јуни 2015, 09:17:30 am »
Цитат
Симо направил лош избор? Ако некој е стиснат или па нема пари за гориво да, изборот е лош.

Најверојатно си ги помешал брзините или не си напишал како што си мислел.

Цитат
Јас ги гледам нм на шкодата и на аудито и без да ги гледам напишав во врска со современите турбо бензинци. Разликата во нм е многу мала во корист на дизелот е тоа е многу добро.

Токму ова е проблемот на дизелхедите (аналогно на петролхед де), што без разлика кој и што ќе посочи како аргумент, тие не читаат, они и без да видат знаат, го знаат и она што не е така.

Цитат
Споредбата на дарт најискрено ти кажувам и се надевам дека ќе се согласиш со мене, не е на место зошто овој 1.8 тфси е нов.Тогаш најнормално е да го споредиме со 2.0 тди со новиот мотор од 190 коња. Или спореди голф 7 1.6тди 110кс вс 1.4тси 122кс. Тоа е тоа.

Ајде да пробам да се согласам со тебе:

1. Заради недостаток на опција Голф 7 125 кс, земав Голф 6 122 тси споредено со Голф 6 1.6 тди 105.
 Ќе ги земам цените од Голф 7, пошто иста беше разликата и претходно и земам средно ниво на опременост, Комфортлајн:




Примети разлика во перформанси и тоа дизелот е со DSG:



ПОвторно 200Nm>250Nm

2. Еве ти споредба и Голф 7 со 2 150 коњски мотори:




Еве ги перформансите:



Значи 250Nm=320Nm пошто очигледно е дека перформансите им се речеиси идентични


Знам дека стигна до ТУКА без да прочиташ што сум постирал погоре, ама ќе те замолам да одговориш само едно едноставно прашање:

 - Ако ја занемариш потрошувачката, која е причината заради која би избрал Голф дизел од горе понудените?

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15672 на: 19 Јуни 2015, 11:17:45 am »
Да ја затворевме темата мислам. Две години по ред пуздер....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15673 на: 19 Јуни 2015, 11:49:54 am »
Чек малку, да не се мачат овие од Тапаток:



Цитат
Панел од 65 автомобилски новинари од 31 земја ги избра овогодинешните победници на Мотор на Годината – а победниците се…


Веќе четврти пат, 1-литарскиот EcoBoost зема награда на изборот, овој пат во категоријата за мотори со капацитет помал од 1 литар. Во категоријата 1 до 1.4- литри, победата ја однесе 1.2-литарскиот три-цилиндерски турбо-бензинец на PSA, кој се вградува во многу модели на Peugeot и Citroen.

Во категоријата од 1.8 до 2 литри, победата му припадна на 4-цилиндерскиот турбо-бензинец со зафатнина од 2 литри на Mercedes AMG, кој се вградува во A45 AMG, CLA 45 AMG и GLA45 AMG.

Audi и нивниот 2.5-литарски турбо бензинец ја однесоа победата во категоријата од 2 до 2.5 литри, а во категоријата од 2.5 до 3 литри, победата му припадна на 3-литарскиот турбо-бензинец од M3 и M4.

McLaren и нивниот 3.8-литарски V8 ја земаа победата во категоријата од 3 до 4 литри, а во категоријата над 4 литри победата ја зема 4.5-литарскиот атмосферски V8 на Audi. Посебно признание за Performance Engine зема истиот мотор. Tesla ја зема наградата за најеколошки мотор.

Секако, мора да биде избран и мотор на годината, а овој пат таа титула му припадна на BMW за нивниот 1.5-литарски мотор со хибридна компонента кој се вградува во i8.

8/8

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15674 на: 19 Јуни 2015, 11:56:26 am »
Мојата хиерархија за everyday мотор е: Турбо-бензин > Турбодизел > Атмо-бензин.

Уште да можев да си дозволам турбобензинец каков што сакам..