Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: filipv на 30 Април 2014, 14:11:07 pmЦитат: onak на 30 Април 2014, 12:40:18 pmтие што имаат желба за објаснување и инатење ппишуваат.. вистинските кои возеле брзо и се согласуваат со мене молчат и не коментираат... Значи, ако некој не ти коментира - мисли дека си во право?И јас сакам да го знам одговорот на ова прашање. Еве, јас не се согласувам со ништо од горе кажаното, па не дискутирам. Моторите успорија порад бампи роуд (си пишува и на видеото). Момците си се издуваа, се надевам на германски автопат без ограничување. Другото кој кого можел да му кидне - детски муабети.
Цитат: onak на 30 Април 2014, 12:40:18 pmтие што имаат желба за објаснување и инатење ппишуваат.. вистинските кои возеле брзо и се согласуваат со мене молчат и не коментираат... Значи, ако некој не ти коментира - мисли дека си во право?
тие што имаат желба за објаснување и инатење ппишуваат.. вистинските кои возеле брзо и се согласуваат со мене молчат и не коментираат...
Ваљда лаже 5-10% како кај сите други коли. 5% на 280 е 14 а 10% е 28. Или кај суперспортските возила не лаже?
Most speedometers have tolerances of some ±10%, mainly due to variations in tire diameter. Sources of error due to tire diameter variations are wear, temperature, pressure, vehicle load, and nominal tire size.Vehicle manufacturers usually calibrate speedometers to read high by an amount equal to the average error, to ensure that their speedometers never indicate a lower speed than the actual speed of the vehicle, to ensure they are not liable for drivers violating speed limits.