Автор Тема: DOWNSIZING  (Прочитано 17586 пати)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #30 на: 22 Март 2012, 11:00:10 am »
Зошто да не издржува турбо? Како што држи онолкав притисок на дизелашине по 500.000 ќе држи и на бензинциве.

затоа што 1.0 атмосверец по дифолт вади околу 50-60кс..... е сега турбото треба да праи притисок за да се извадат 177 кс.

мада дени ко ке размислиш у право си ..... и атмо дизел вади 70кс од 2.0 па со турбо ги прават 170кс

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #31 на: 22 Март 2012, 11:05:02 am »
Веќе дифолтниот бмв е со 183 кс дизел, а топ моделот со 204. Од 2.0. :) Нема голема разлика. Едино што е жално што се користат 4 цилиндри, наместо 3 или 6. Барем за мене. Реден 6так 1.6 турбо дизел, со електромотор како на инсајт. Тоа има да спие... Потрошња 2-3 литри, со штедење 1.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #32 на: 22 Март 2012, 11:07:31 am »
да и форд требало да го напраат 1.0 со 4 цилиндри и ке биде уште подобро

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #33 на: 22 Март 2012, 11:19:29 am »
Напротив.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #34 на: 22 Март 2012, 11:20:03 am »
дај образложи

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #35 на: 22 Март 2012, 11:21:59 am »
http://www.autozine.org/technical_school/engine/smooth1.htm

4 цилиндри е една од најлошите комбинации.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #36 на: 22 Март 2012, 11:43:05 am »
Зошто да не издржува турбо? Како што држи онолкав притисок на дизелашине по 500.000 ќе држи и на бензинциве.
500.000 ама на дизел од 2000 кубика и 300 кила мотор. А истото на 1000 кубика трицилиндричен од 80 кила?

За дизелите школски пишува дека повеќе поминуваат од бензинците бидејќи се overbuilt и полесно се справуваат со теретот и силата на моторот. Нормално е 2000 кубика да биде поиздржлив од 1000 кубика при имање на иста јачина нели?

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #37 на: 22 Март 2012, 12:01:15 pm »
ако се атмосверци тогаш да ....

ако 2.0 е атмо и има 150 кс а 1.0 е турбо и исто има 150кс тогаш нема да има некоја голема разлика

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #38 на: 22 Март 2012, 12:10:24 pm »
Многу нормално.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #39 на: 22 Март 2012, 12:14:57 pm »
Зошто? Оти ќе го направат од појак материјал?

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #40 на: 22 Март 2012, 15:25:25 pm »
Дизел моторите се од други материјали праени затоа се поиздржливи а и потешки...Не е исто со бензинец
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #41 на: 22 Март 2012, 15:59:32 pm »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:28:14 pm zippo »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10950
  • 430i
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #42 на: 22 Март 2012, 18:21:27 pm »
Колку брзини има менувачот на 1.6, а колку на 1.9 ?
Можеби имаат и исто, но различни да се преносните односи.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #43 на: 22 Март 2012, 18:25:47 pm »
Општа констатација е дека старите PD мотори имаат многу поексплозивно ослободување на силата од новите CR мотори, па можеби затоа ти делува така. Голфот забрзува многу полинеарно од Леонот.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10950
  • 430i
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #44 на: 22 Март 2012, 18:31:39 pm »
Кај 1.9PD има баш „удар“ на 1800врт./мин. и моментална промена на звук. CR не сум возел.