Автор Тема: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback  (Прочитано 14854 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #150 на: 16 Декември 2023, 13:28:44 pm »
Се зависи од мотор до мотор.
Башка Мазда колку што знам немаат нивни дизел мотори - земаа(т) од PSA.
Маде да речеме, кај Волво не сум слушнал со истите мотори да имаат проблем како што сум слушал кај Мазда и Пежо.
Знам дека тие мислам и самите си ги произведуваа моторите во Шведска, можда завршната обработка е битна :)

Можеби си во право.
Исто како што викаат за А класата од Мерцедес демек да од Рено зема мотори ама само блоко останатото демек тие го препработуваат за нивните потреби колку е вистина незнам.
Дизел моторот од Рено на Мерцедес e 100% производ на Рено и се произведува во Бурса, Турција и Валовид, Шпанија.

Кај Мазда со Форд беше поинаку. Мазда си имаше свои инжинери кои ги проектираа моторите, само што деловите и компонентите беа набавувани од ист филтер на добавувачи за Форд и затоа и на од Мазда пишува FoMoCo, кај мене на држачот од моторот и други делови си го пишува тоа, па дури и на кочниците. Мазда го користеше само подвозјето и менувачите од Форд, и дизел моторите заедно ги проектираа иако се водеа под MZR. А мислам дека и бензинските и дизел агрегатите се лиени во ливници на Форд. Како и да е, бензинците се водат како Мазда мотори не битно кај се лиени, зошто проектирани се од нивни инжињери, ама другово од подвозје до менувач и ситници е Форд се. На другава Мазда кај мене на 626ката е исто Форд менувач, 30години има и 350 000км колава, менувачот милиметар луфта нема, ко нов. А Мазда па му црташе мотори на Форд, затоа тие бензинците на Форд старите ги биваше.

Иначе коа сме кај гумиве, некој да не знај кај можам да најдам бандажи челични 15-16ки со четири штрафа за Мазда 2?

Јурај вика поинаку во однос на тоа што и како околу моторите на рено во мерцедес.
1:33

Па убаво си кажа и Јура, радилица, замаец, струја, брегаста  осовина е различна од Рено бидејќи моторот во делови (1.5 дци) доаѓа во Бремен (не склопен) и во Германија се преработува и доработува по стандардите на Мерцедес и се вградува во моделите. А само блокот му останува не преправен.

Фактички, Рено го произведува во Шпанија >> го испраќаат расклопен во Бремен во делови >> сите овие делови Мерцедес ги преправа и доработува по негови стандарди >> само блокот го оставаат ист не преправен.

Го преправаат моторот зошто го прилагодуваат за нивните потреби од целокупен аспект за моделот, за самата каросерија, моќноста, стандардите итн.

А 99% е на цртан и проектиран од Рено. А тој 1% е за Мерцедес зошто го доработуваат за нивни потреби.
Пак по твое си вртиш.Доаѓа само блокот како сировина,после тоа се доработува и се склопува со сите делови,делови кои доаѓаат од најразлични добавувачи.
Тоа што ти мислиш дека Рено или било кој друг(бмв,форд,опел итн.итн.)  ги произведува си голема грешка.
V8 блокови за мотор од Германија(Мешеде)товарам за Астон Мартин(Варвик) Англија.
Радилици,клипови,штрафови,брегасти доаѓаат од други добавувачи,и во Астон Мартин само се склопува.
На ист начин работат и другите.
Брегасти осовини босев во Оксфорд и Колешил во фабриките на Мини.
Изолација во Бентли и Ролс Ројс.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #151 на: 16 Декември 2023, 13:44:19 pm »
Се зависи од мотор до мотор.
Башка Мазда колку што знам немаат нивни дизел мотори - земаа(т) од PSA.
Маде да речеме, кај Волво не сум слушнал со истите мотори да имаат проблем како што сум слушал кај Мазда и Пежо.
Знам дека тие мислам и самите си ги произведуваа моторите во Шведска, можда завршната обработка е битна :)

Можеби си во право.
Исто како што викаат за А класата од Мерцедес демек да од Рено зема мотори ама само блоко останатото демек тие го препработуваат за нивните потреби колку е вистина незнам.
Дизел моторот од Рено на Мерцедес e 100% производ на Рено и се произведува во Бурса, Турција и Валовид, Шпанија.

Кај Мазда со Форд беше поинаку. Мазда си имаше свои инжинери кои ги проектираа моторите, само што деловите и компонентите беа набавувани од ист филтер на добавувачи за Форд и затоа и на од Мазда пишува FoMoCo, кај мене на држачот од моторот и други делови си го пишува тоа, па дури и на кочниците. Мазда го користеше само подвозјето и менувачите од Форд, и дизел моторите заедно ги проектираа иако се водеа под MZR. А мислам дека и бензинските и дизел агрегатите се лиени во ливници на Форд. Како и да е, бензинците се водат како Мазда мотори не битно кај се лиени, зошто проектирани се од нивни инжињери, ама другово од подвозје до менувач и ситници е Форд се. На другава Мазда кај мене на 626ката е исто Форд менувач, 30години има и 350 000км колава, менувачот милиметар луфта нема, ко нов. А Мазда па му црташе мотори на Форд, затоа тие бензинците на Форд старите ги биваше.

Иначе коа сме кај гумиве, некој да не знај кај можам да најдам бандажи челични 15-16ки со четири штрафа за Мазда 2?

Јурај вика поинаку во однос на тоа што и како околу моторите на рено во мерцедес.
1:33

Па убаво си кажа и Јура, радилица, замаец, струја, брегаста  осовина е различна од Рено бидејќи моторот во делови (1.5 дци) доаѓа во Бремен (не склопен) и во Германија се преработува и доработува по стандардите на Мерцедес и се вградува во моделите. А само блокот му останува не преправен.

Фактички, Рено го произведува во Шпанија >> го испраќаат расклопен во Бремен во делови >> сите овие делови Мерцедес ги преправа и доработува по негови стандарди >> само блокот го оставаат ист не преправен.

Го преправаат моторот зошто го прилагодуваат за нивните потреби од целокупен аспект за моделот, за самата каросерија, моќноста, стандардите итн.

А 99% е на цртан и проектиран од Рено. А тој 1% е за Мерцедес зошто го доработуваат за нивни потреби.
Пак по твое си вртиш.Доаѓа само блокот како сировина,после тоа се доработува и се склопува со сите делови,делови кои доаѓаат од најразлични добавувачи.
Тоа што ти мислиш дека Рено или било кој друг(бмв,форд,опел итн.итн.)  ги произведува си голема грешка.
V8 блокови за мотор од Германија(Мешеде)товарам за Астон Мартин(Варвик) Англија.
Радилици,клипови,штрафови,брегасти доаѓаат од други добавувачи,и во Астон Мартин само се склопува.
На ист начин работат и другите.
Брегасти осовини босев во Оксфорд и Колешил во фабриките на Мини.
Изолација во Бентли и Ролс Ројс.
Не зборувам за добавувачи на компоненти и производители на делови. Зошто компоненти стигаат од цел свет во производствените погони. И кај нас се прават делови и инсталации за сите па во Германија само ги монтираат.

Овде е сосема различно и нема врска со тоа што ти го кажуваш, филтер на добавувачи и испорака на делови и компоненти е едно а проектирање на мотор е друго.
1.5 дци е проект на Рено, нацртан и инжињерски математички основан од Рено, го продаваат на Мерцедес,  Мерцедес си го прилагодува за свои потреби.

А тоа дали Рено или Мерцедес ќе ставаг на агрегатот радилица или брегаста произведена во Аргентина или Казахстан, е нивно, филтерот кој работи да им достави компоненти е нивна работа и тие одлучуваат кој ќе им доставува компоненти во Валовид или Бремен или на друго место кај што го склопуваат.

Ние го толкуваме потеклото и проектот на моторот или народски кажано, од кого е или чив е.

Моторот (проектот) е на Рено, Мерцедес си го преправа по свое. Тоа е исто ко да речиш црнецот е германец а он нема допирна точка со правата германска раса, да и тој германец е ама натурализран. Или пак се раѓа мулаткиња или мулат, и сеа ако 99% од феноменот на кожата е црна и 1% бела, не можиш да кажиш дека припаѓа на белата раса кога 99% е црн/цркиња и 1% белец. Така и со моторов. 99% проектот е на Рено, и тој 1% е на Мерцедес што го си го прилагодуваат по нивен стандард, фактички натурализиран Мерцедес мотор ОМ607 а всушност 99% е К9К Рено 
« Последно менување: 16 Декември 2023, 13:53:37 pm was »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #152 на: 16 Декември 2023, 20:04:57 pm »
Прво викаш стига со се делови,после викаш друго,тљка да одлучи се.
Инаку да,на Рено е проект моторот,а колку % од целиот тој проект користи Мерцедес воопшѕо не ми е гајле. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #153 на: 16 Декември 2023, 20:16:45 pm »
Прво викаш стига со се делови,после викаш друго,тљка да одлучи се.
Инаку да,на Рено е проект моторот,а колку % од целиот тој проект користи Мерцедес воопшѕо не ми е гајле. ;D
Јас не викам.
 Цитирам тоа што го има кажано Јура во клипов што го постираа. А ти како си го протолкувал обратно, не знам тоа е само твое.
Цитирам:
Рено го испраќаат моторот во делови (расклопен) во Бремен на доработка и прилагодување по стандарди на Мерцедес. А тоа Рено од кои добавувачи ги нарачал компонентите за моторот е нивна работа. Рено му го испраќа како што они го замислиле и ги нарачале компонентите, па овие во Мерцедес ако сакаат нека го монтираат како што веќе им е испратен или како во случајов менуваат и доработуваат по нивно, со други компоненти од други добавувачи. Нивно е како ќе одлучат, дали ќе биде како што им го испратиле или ќе преправат нешто да се разликува. 

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #154 на: 16 Декември 2023, 21:57:48 pm »
Ако гледате така сеа кој го концепирал блокот, на Алфа 156/147 и 159 се сите GM блокови и дизели и бензинци


3.2 кај 159 е Holden австралиски 😄

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #155 на: 16 Декември 2023, 22:05:50 pm »
А шо е појќе Мерцедес од Рено, голем ташак кој го склопвал, ако не се работи за АМГ сериите. Секоја 3та кола е Рено во Германија

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5896
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #156 на: 16 Декември 2023, 22:09:29 pm »
Ако гледате така сеа кој го концепирал блокот, на Алфа 156/147 и 159 се сите GM блокови и дизели и бензинци


3.2 кај 159 е Holden австралиски 😄
Кај колку коли сум видел GM делови...

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1000
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #157 на: 16 Декември 2023, 23:19:24 pm »
Ако гледате така сеа кој го концепирал блокот, на Алфа 156/147 и 159 се сите GM блокови и дизели и бензинци


3.2 кај 159 е Holden австралиски 😄

2.4 петцилиндрашот дизел е строго Алфа/Фиат. Иначе баш затоа што 3.2ката во 159 и Брера е ГМ, а не Алфа, затоа е таков каков што е моторот 😂😂

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #158 на: 17 Декември 2023, 00:44:09 am »
Прво викаш стига со се делови,после викаш друго,тљка да одлучи се.
Инаку да,на Рено е проект моторот,а колку % од целиот тој проект користи Мерцедес воопшѕо не ми е гајле. ;D
Јас не викам.
 Цитирам тоа што го има кажано Јура во клипов што го постираа. А ти како си го протолкувал обратно, не знам тоа е само твое.
Цитирам:
Рено го испраќаат моторот во делови (расклопен) во Бремен на доработка и прилагодување по стандарди на Мерцедес. А тоа Рено од кои добавувачи ги нарачал компонентите за моторот е нивна работа. Рено му го испраќа како што они го замислиле и ги нарачале компонентите, па овие во Мерцедес ако сакаат нека го монтираат како што веќе им е испратен или како во случајов менуваат и доработуваат по нивно, со други компоненти од други добавувачи. Нивно е како ќе одлучат, дали ќе биде како што им го испратиле или ќе преправат нешто да се разликува. 

Јура кажува дека само блокот и уште некои делови се испраќаат,ама небитно е веќе.
 @ andrejbaumivski Инаку 2.4јтд мислам беше на ВМ мотори или грешам?v6 дизелот на Масерати е од ВМ,ама се ми се врти во глава и за 2 4 на Алфа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #159 на: 17 Декември 2023, 07:10:39 am »
Ако гледате така сеа кој го концепирал блокот, на Алфа 156/147 и 159 се сите GM блокови и дизели и бензинци


3.2 кај 159 е Holden австралиски 😄

2.4 петцилиндрашот дизел е строго Алфа/Фиат. Иначе баш затоа што 3.2ката во 159 и Брера е ГМ, а не Алфа, затоа е таков каков што е моторот 😂😂

1.9jtd е GM-ов колку што е  1.9јts, 2.2jts и 3.2jts се алфини мотор :) Да не речам, ич

FIAT ги конципира и 1.9 и 2.4 моторите речиси во исто време, (затоа и делат многу сличности двата). GM само поседува право на користење и производсво поради договорот за спојување и договорот за растурање после кратко време.

„ Ownership of some Fiat Multijet designs is shared with General Motors as part of a settlement of the failed merger between the two auto conglomerates. The GM Powertrain Torino group in Turin, Italy, manages its interest in these engines“

Во договорот за „развод“, GM добива право на мотори и технологија, FIAT добива огромна количина кеш. 

Првата верзија на 1.9 jtd, онаа од 105 коњи od 1997 и вградена во 156-ка,  кога уште не се ни помислувало на спојување меѓу FIAT i GM, има речиси ист блок како 2.0jtd од последните генерации на истиот мотор. Надградуван соодветно, и менувам соодветно со развој на EURO стандардите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #160 на: 17 Декември 2023, 16:31:39 pm »
Ако гледате така сеа кој го концепирал блокот, на Алфа 156/147 и 159 се сите GM блокови и дизели и бензинци


3.2 кај 159 е Holden австралиски 😄

2.4 петцилиндрашот дизел е строго Алфа/Фиат. Иначе баш затоа што 3.2ката во 159 и Брера е ГМ, а не Алфа, затоа е таков каков што е моторот 😂😂

А бусото на Алфа каде им е?

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1000
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #161 на: 17 Декември 2023, 16:34:23 pm »
Ако гледате така сеа кој го концепирал блокот, на Алфа 156/147 и 159 се сите GM блокови и дизели и бензинци


3.2 кај 159 е Holden австралиски 😄

2.4 петцилиндрашот дизел е строго Алфа/Фиат. Иначе баш затоа што 3.2ката во 159 и Брера е ГМ, а не Алфа, затоа е таков каков што е моторот 😂😂

А бусото на Алфа каде им е?


Политика + проблем со емисии.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #162 на: 17 Декември 2023, 17:50:59 pm »
Ако гледате така сеа кој го концепирал блокот, на Алфа 156/147 и 159 се сите GM блокови и дизели и бензинци


3.2 кај 159 е Holden австралиски 😄

2.4 петцилиндрашот дизел е строго Алфа/Фиат. Иначе баш затоа што 3.2ката во 159 и Брера е ГМ, а не Алфа, затоа е таков каков што е моторот 😂😂

А бусото на Алфа каде им е?
Умре заедно со Џузепе Бусо.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #163 на: 29 Декември 2023, 09:33:12 am »
За крај на 2023та си побара уште пари колата.

Почна на ладното да зуе лагер, чудно ми падна со летните гуми немаше таков звук, се милсев да не е до зимските сепак се побучни тие.
Ама по детална проверка се слушна дека е преден лев лагер.
Порачан и наместен во РедАуто Битола.  Цена: 3.100 денари

Имав масло земено од кај Прчо веќе некое време стоеше па ете вчера сменато. Со старото сум поминал скоро 10.000 км, испи од него 1.7литри.
Овај пат одам со 5w40 elf evolution 900 nf, и манн филтер за масло. 

Рикна една лед сијалица NIKEN PRO SERIES H11 после 8 месеци користење па заменета под гаранција. 

Скоро славиме годишнина и поминати преку 17.000км, јас сум генерално задоволен од колата како вози и се понаша на пат, сум заборавил колку е мека со 16ките, 205-60-16.
Најниска потрошувачка ми била 8л плин возена на отворено, највисока 11.5л низ град цело време. За голема кола и само 120коња овие се бројките. На отворено му фали 6та брзина
и звучна изолација. 

Планови за во иднина да се направи хемиско, и на звучната изолација да поработам.
Дали сам да лепам панели или се мислам во Vox Centar Skopje Car audio гледам се рекламираат по фејсбук со монтажа на MTX звучници лепат и некоја изолација. 
И да ако начекам мала резервна 16ка за разумна цена би купил да не возам 18ка резервна.




Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #164 на: 23 Март 2024, 16:15:41 pm »
Денес на 217,311км сменат зимскот сет со летниот. Сум поминал само 3,124 км.
3 пати снег само сезонава.
Немам забелешки, без проблем до Магарево ме качија.

Сум заборавил колку добро изгледа со 18ките. И одма осетна разлика во тишина.