Автор Тема: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback  (Прочитано 14858 пати)

Отсутен lovdemord

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #135 на: 17 Октомври 2023, 12:09:15 pm »
Искрено незнам после зошто ги форсира толку Јапонскиве возила ко сите троша масло. Кај мене Реното че речиш Рено 1.2 16в на автопат цело време на 4000обртаи работи со масло од 5w30, не троши воопшто со 140000км поминати барем кај мене можи и да се вратени.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #136 на: 17 Октомври 2023, 12:11:24 pm »
Далеку е од јапонско ова. Форд мотор вози. Во фамилија имаме хонда џез грам масло не троши.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #137 на: 17 Октомври 2023, 12:58:42 pm »
Од Јапонски само мазда дизел не ја бива, бензинците се одлични.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1075
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #138 на: 17 Октомври 2023, 21:50:52 pm »
Од Јапонски само мазда дизел не ја бива, бензинците се одлични.
Не би рекол, колега мој тојота рав 4 2.2 136кс мислам беше крајо не можеше да му го најди притисок набиваја цревата и вода му фрлаше за на крајот да му пукни блокот. Половен мотор смена 1300 евра по 3 месеци истиот проблем со цревата и го мана по уши му се одмили.

Отсутен lovdemord

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #139 на: 18 Октомври 2023, 00:39:09 am »
Од Јапонски само мазда дизел не ја бива, бензинците се одлични.
Не би рекол, колега мој тојота рав 4 2.2 136кс мислам беше крајо не можеше да му го најди притисок набиваја цревата и вода му фрлаше за на крајот да му пукни блокот. Половен мотор смена 1300 евра по 3 месеци истиот проблем со цревата и го мана по уши му се одмили.

И кај нас имаме Рав4 2.2 136 далеку подобра од ВАГ се погоди да речам единствено шо ме нервира е нема луксузност во смисла долги брзини, така да иако е дизел кога тргнуваш само со кумплуг да тргнуваш ко голф 3 ка е исто ко да нема варијабилен замаец а можи да нема хаха

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #140 на: 18 Октомври 2023, 11:22:18 am »
Се зависи од мотор до мотор.
Башка Мазда колку што знам немаат нивни дизел мотори - земаа(т) од PSA.
Маде да речеме, кај Волво не сум слушнал со истите мотори да имаат проблем како што сум слушал кај Мазда и Пежо.
Знам дека тие мислам и самите си ги произведуваа моторите во Шведска, можда завршната обработка е битна :)

Отсутен lovdemord

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #141 на: 19 Октомври 2023, 09:22:36 am »
Се зависи од мотор до мотор.
Башка Мазда колку што знам немаат нивни дизел мотори - земаа(т) од PSA.
Маде да речеме, кај Волво не сум слушнал со истите мотори да имаат проблем како што сум слушал кај Мазда и Пежо.
Знам дека тие мислам и самите си ги произведуваа моторите во Шведска, можда завршната обработка е битна :)

Можеби си во право.
Исто како што викаат за А класата од Мерцедес демек да од Рено зема мотори ама само блоко останатото демек тие го препработуваат за нивните потреби колку е вистина незнам.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #142 на: 15 Декември 2023, 12:16:18 pm »
Чисто за евиденција.
Денес на 214.187 км  купени и монтирани зимски гуми.
2 недели ги чекав немаа на залиха 4 гуми. Па dot 3623 се две, dot 4723
Моделот е Petlas snowmaster 2
205 60 16
Купени од РедАуто Битола
Цена 16.000 денари со монтажа и балансирање вклучено.

Останва да видиме како ќе се покажат. Утре има најава за снег.



Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #143 на: 15 Декември 2023, 20:03:48 pm »
Се зависи од мотор до мотор.
Башка Мазда колку што знам немаат нивни дизел мотори - земаа(т) од PSA.
Маде да речеме, кај Волво не сум слушнал со истите мотори да имаат проблем како што сум слушал кај Мазда и Пежо.
Знам дека тие мислам и самите си ги произведуваа моторите во Шведска, можда завршната обработка е битна :)

Можеби си во право.
Исто како што викаат за А класата од Мерцедес демек да од Рено зема мотори ама само блоко останатото демек тие го препработуваат за нивните потреби колку е вистина незнам.
Дизел моторот од Рено на Мерцедес e 100% производ на Рено и се произведува во Бурса, Турција и Валовид, Шпанија.

Кај Мазда со Форд беше поинаку. Мазда си имаше свои инжинери кои ги проектираа моторите, само што деловите и компонентите беа набавувани од ист филтер на добавувачи за Форд и затоа и на од Мазда пишува FoMoCo, кај мене на држачот од моторот и други делови си го пишува тоа, па дури и на кочниците. Мазда го користеше само подвозјето и менувачите од Форд, и дизел моторите заедно ги проектираа иако се водеа под MZR. А мислам дека и бензинските и дизел агрегатите се лиени во ливници на Форд. Како и да е, бензинците се водат како Мазда мотори не битно кај се лиени, зошто проектирани се од нивни инжињери, ама другово од подвозје до менувач и ситници е Форд се. На другава Мазда кај мене на 626ката е исто Форд менувач, 30години има и 350 000км колава, менувачот милиметар луфта нема, ко нов. А Мазда па му црташе мотори на Форд, затоа тие бензинците на Форд старите ги биваше.

Иначе коа сме кај гумиве, некој да не знај кај можам да најдам бандажи челични 15-16ки со четири штрафа за Мазда 2?

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #144 на: 15 Декември 2023, 20:24:22 pm »
16ки тешко челични да се најдат.
Кај 2ката е 4х100 размахо. Види пробај кај Бојан +389 72 240 852 од Зелениково е. Добро снабден е има се за Мазди.

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #145 на: 15 Декември 2023, 20:39:38 pm »
16ки тешко челични да се најдат.
Кај 2ката е 4х100 размахо. Види пробај кај Бојан +389 72 240 852 од Зелениково е. Добро снабден е има се за Мазди.
Нема Бојан, алуминиунски имаше ама и тие му се даени мислам. На 17ки ја возам сега ама нее тоа тоа за нашиве калдрми.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2205
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #146 на: 16 Декември 2023, 11:15:01 am »
Се зависи од мотор до мотор.
Башка Мазда колку што знам немаат нивни дизел мотори - земаа(т) од PSA.
Маде да речеме, кај Волво не сум слушнал со истите мотори да имаат проблем како што сум слушал кај Мазда и Пежо.
Знам дека тие мислам и самите си ги произведуваа моторите во Шведска, можда завршната обработка е битна :)

Можеби си во право.
Исто како што викаат за А класата од Мерцедес демек да од Рено зема мотори ама само блоко останатото демек тие го препработуваат за нивните потреби колку е вистина незнам.
Дизел моторот од Рено на Мерцедес e 100% производ на Рено и се произведува во Бурса, Турција и Валовид, Шпанија.

Кај Мазда со Форд беше поинаку. Мазда си имаше свои инжинери кои ги проектираа моторите, само што деловите и компонентите беа набавувани од ист филтер на добавувачи за Форд и затоа и на од Мазда пишува FoMoCo, кај мене на држачот од моторот и други делови си го пишува тоа, па дури и на кочниците. Мазда го користеше само подвозјето и менувачите од Форд, и дизел моторите заедно ги проектираа иако се водеа под MZR. А мислам дека и бензинските и дизел агрегатите се лиени во ливници на Форд. Како и да е, бензинците се водат како Мазда мотори не битно кај се лиени, зошто проектирани се од нивни инжињери, ама другово од подвозје до менувач и ситници е Форд се. На другава Мазда кај мене на 626ката е исто Форд менувач, 30години има и 350 000км колава, менувачот милиметар луфта нема, ко нов. А Мазда па му црташе мотори на Форд, затоа тие бензинците на Форд старите ги биваше.

Иначе коа сме кај гумиве, некој да не знај кај можам да најдам бандажи челични 15-16ки со четири штрафа за Мазда 2?

Јурај вика поинаку во однос на тоа што и како околу моторите на рено во мерцедес.
1:33


Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #147 на: 16 Декември 2023, 12:03:29 pm »
Се зависи од мотор до мотор.
Башка Мазда колку што знам немаат нивни дизел мотори - земаа(т) од PSA.
Маде да речеме, кај Волво не сум слушнал со истите мотори да имаат проблем како што сум слушал кај Мазда и Пежо.
Знам дека тие мислам и самите си ги произведуваа моторите во Шведска, можда завршната обработка е битна :)

Можеби си во право.
Исто како што викаат за А класата од Мерцедес демек да од Рено зема мотори ама само блоко останатото демек тие го препработуваат за нивните потреби колку е вистина незнам.
Дизел моторот од Рено на Мерцедес e 100% производ на Рено и се произведува во Бурса, Турција и Валовид, Шпанија.

Кај Мазда со Форд беше поинаку. Мазда си имаше свои инжинери кои ги проектираа моторите, само што деловите и компонентите беа набавувани од ист филтер на добавувачи за Форд и затоа и на од Мазда пишува FoMoCo, кај мене на држачот од моторот и други делови си го пишува тоа, па дури и на кочниците. Мазда го користеше само подвозјето и менувачите од Форд, и дизел моторите заедно ги проектираа иако се водеа под MZR. А мислам дека и бензинските и дизел агрегатите се лиени во ливници на Форд. Како и да е, бензинците се водат како Мазда мотори не битно кај се лиени, зошто проектирани се од нивни инжињери, ама другово од подвозје до менувач и ситници е Форд се. На другава Мазда кај мене на 626ката е исто Форд менувач, 30години има и 350 000км колава, менувачот милиметар луфта нема, ко нов. А Мазда па му црташе мотори на Форд, затоа тие бензинците на Форд старите ги биваше.

Иначе коа сме кај гумиве, некој да не знај кај можам да најдам бандажи челични 15-16ки со четири штрафа за Мазда 2?

Јурај вика поинаку во однос на тоа што и како околу моторите на рено во мерцедес.
1:33

Па убаво си кажа и Јура, радилица, замаец, струја, брегаста  осовина е различна од Рено бидејќи моторот во делови (1.5 дци) доаѓа во Бремен (не склопен) и во Германија се преработува и доработува по стандардите на Мерцедес и се вградува во моделите. А само блокот му останува не преправен.

Фактички, Рено го произведува во Шпанија >> го испраќаат расклопен во Бремен во делови >> сите овие делови Мерцедес ги преправа и доработува по негови стандарди >> само блокот го оставаат ист не преправен.

Го преправаат моторот зошто го прилагодуваат за нивните потреби од целокупен аспект за моделот, за самата каросерија, моќноста, стандардите итн.

А 99% е на цртан и проектиран од Рено. А тој 1% е за Мерцедес зошто го доработуваат за нивни потреби.
« Последно менување: 16 Декември 2023, 12:10:23 pm was »

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5546
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #148 на: 16 Декември 2023, 12:19:01 pm »
Во тој 1% е цел ќар оти 1.5 дци е лош мотор :D, кога ќе ти отиде брегаста, радилица, замаец, ради некој микронски промени во лежишта да не може да ставиш реноова за некоја нормалца цена, наместо тоа ќе ти брцнат во џепот до петагата за скоро иста ама со мерц знак и цена барем х4.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #149 на: 16 Декември 2023, 13:00:18 pm »
Во тој 1% е цел ќар оти 1.5 дци е лош мотор :D, кога ќе ти отиде брегаста, радилица, замаец, ради некој микронски промени во лежишта да не може да ставиш реноова за некоја нормалца цена, наместо тоа ќе ти брцнат во џепот до петагата за скоро иста ама со мерц знак и цена барем х4.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Тоа тие Капитализам Про Макс