Башка ЛП не знам колку разбра од тестот што го постираше дека Антарата е на последното трето место од овие три. Еве ти го и во пишана форма истиот тест: http://www.autobild.de/artikel/opel-antara-mazda-cx-7-mitsubishi-outlander-test-1769596.html
Не го разбрав премногу, но ми се виде како да е второ место. Барав критики за Анатарата, и баш не ги видов.
На трето е, не е на второ..
Јас ќе ти помогнам околу некои од критиките напишани таму:
"Dynamics? Non-existent. The deaf, indirect steering and over-zealous ESP know fun to reliably prevent."
Google translate е, ама се разбира поентата
Сега гледам, во текстов не можам да најдам нешто позитивно, а не негативно..
Еве да помогнам уште малку:
"Really new so does not affect the Antara. And he do not go that way. Any hint of the promised dynamics thwart the deaf, indirect steering and over-zealous ESP, which engages early and rigid. The new suspension set-up so does not increase the agility and reduces the barely swaying in curves, but ruined the suspension comfort. For tired essence of Opel, the new 2.2-liter diesel contributes, the tortures himself when starting out only with difficulty from a deep turbo lag and despite the best acceleration, never feels after 184 hp and 400 Nm. With the weakest brakes, hakelig out and too far translated gearbox and a heavy for a 1.9 ton car with 393 kilos too low payload
remains only the last place for the economical and well-equipped Antara."
И уште:
"Driver and front passenger traveling on uncomfortable padded seats and looking at a dashboard that has been salvaged from the Vectra-C era."
Се надевам помогна да ги видиш критикте во ова што ти пуштив (знам, Google translate e, ама се разбира
)
Дарко
p.s. Мислам дека и тие 15000 еур се премногу пари за Кантарава и мене ми личи дека прав конкурент на Кантарава е можеби Dacia Duster (со тоа што Duster от има подобри review а)