Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 715531 пати)

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1545 на: 25 Декември 2013, 22:00:54 pm »
Затоа што ова е Македонија и може да помине и да има еден милион фабрички грешки,а додека во Германија не смее ништо да крча ако сака да просперира на пазарот.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1546 на: 25 Декември 2013, 22:01:22 pm »
Инаку, друг муабет за Антарата.. Искрено мислам дека ова тука што го праќаат е бљувотина од кола. У Германија иде од 29.000 па нагоре, а кај нас ја даваат за 19.000..мора да има некоја финта зашто, само не сум се позамарал зашто?

OPEL DAS AUTO :)



Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1547 на: 25 Декември 2013, 22:02:29 pm »
Затоа што ова е Македонија и може да помине и да има еден милион фабрички грешки,а додека во Германија не смее ништо да крча ако сака да просперира на пазарот.

Истото имам впечаток дека се случува и со други брендови на нашиот пазар. Веќе го спомнав примерот со Citroen C3 1.6 HDI od 75 ps што се нуди исклучиво во МКД како верзија.. НИКОГАШ НЕ БИ КУПИЛ нешто што го има само на наш пазар



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1548 на: 25 Декември 2013, 22:05:10 pm »
Затоа што ова е Македонија и може да помине и да има еден милион фабрички грешки,а додека во Германија не смее ништо да крча ако сака да просперира на пазарот.

Истото имам впечаток дека се случува и со други брендови на нашиот пазар. Веќе го спомнав примерот со Citroen C3 1.6 HDI od 75 ps што се нуди исклучиво во МКД како верзија.. НИКОГАШ НЕ БИ КУПИЛ нешто што го има само на наш пазар



Enough experiments on jews.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1549 на: 25 Декември 2013, 22:14:55 pm »
Башка ЛП не знам колку разбра од тестот што го постираше дека Антарата е на последното трето место од овие три. Еве ти го и во пишана форма истиот тест: http://www.autobild.de/artikel/opel-antara-mazda-cx-7-mitsubishi-outlander-test-1769596.html

Не го разбрав премногу, но ми се виде како да е второ место. Барав критики за Анатарата, и баш не ги видов.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1550 на: 25 Декември 2013, 22:17:43 pm »
Znaci pak ke kazam i pak ke povtoram, ne hejtam Opel, pocituvam germanski i japonski vozila ama koga od covek sto cel zivot vozi Opel (i seuste vozi Opel i o. I zena mu) slusnav za Antarata takvi kritiki (Opel Lajnara na bugarski) jasno mi bese se.

Veruvajte eden los zbor za Opel da kazes ke te izbombardira so dva i pol miliona kontra argumenti, no ne i za Antarata.

Vsusnost toa ne e ni Opel, samo znakot go nosi.

Negovite frustracii bea vo nasoka na: na 120 veke pocnuva da ne se trpi vnatre, trosi kako Lada, kvalitet na entirier kako vo Dacia, drzenje na pat kako arabadziska kola, motor sterilen.

Momentalno on vozi Insignia dizel a zenatamu Corsa dizel.

Tolku!

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1551 на: 25 Декември 2013, 22:20:46 pm »
Башка ЛП не знам колку разбра од тестот што го постираше дека Антарата е на последното трето место од овие три. Еве ти го и во пишана форма истиот тест: http://www.autobild.de/artikel/opel-antara-mazda-cx-7-mitsubishi-outlander-test-1769596.html

Не го разбрав премногу, но ми се виде како да е второ место. Барав критики за Анатарата, и баш не ги видов.


На трето е, не е на второ..

Јас ќе ти помогнам околу некои од критиките напишани таму:


"Dynamics? Non-existent. The deaf, indirect steering and over-zealous ESP know fun to reliably prevent."


Google translate е, ама се разбира поентата :)

Сега гледам, во текстов не можам да најдам нешто позитивно, а не негативно..

Еве да помогнам уште малку:

"Really new so does not affect the Antara. And he do not go that way. Any hint of the promised dynamics thwart the deaf, indirect steering and over-zealous ESP, which engages early and rigid. The new suspension set-up so does not increase the agility and reduces the barely swaying in curves, but ruined the suspension comfort. For tired essence of Opel, the new 2.2-liter diesel contributes, the tortures himself when starting out only with difficulty from a deep turbo lag and despite the best acceleration, never feels after 184 hp and 400 Nm. With the weakest brakes, hakelig out and too far translated gearbox and a heavy for a 1.9 ton car with 393 kilos too low payload remains only the last place for the economical and well-equipped Antara."

И уште:

"Driver and front passenger traveling on uncomfortable padded seats and looking at a dashboard that has been salvaged from the Vectra-C era."

Се надевам помогна да ги видиш критикте во ова што ти пуштив (знам, Google translate e, ама се разбира :) )

Дарко


p.s. Мислам дека и тие 15000 еур се премногу пари за Кантарава и мене ми личи дека прав конкурент на Кантарава е можеби Dacia Duster (со тоа што Duster от има подобри review а)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1552 на: 25 Декември 2013, 22:22:30 pm »
Башка ЛП не знам колку разбра од тестот што го постираше дека Антарата е на последното трето место од овие три. Еве ти го и во пишана форма истиот тест: http://www.autobild.de/artikel/opel-antara-mazda-cx-7-mitsubishi-outlander-test-1769596.html

Не го разбрав премногу, но ми се виде како да е второ место. Барав критики за Анатарата, и баш не ги видов.

Еве ги:

Цитат
Zum müden Wesen des Opel trägt der neue 2,2-Liter-Diesel bei, der sich beim Anfahren nur mit Mühe aus einem tiefen Turboloch herausquält und sich trotz der besten Beschleunigungswerte nie nach 184 PS und 400 Nm anfühlt. Mit den schwächsten Bremsen, dem hakelig geführten und zu weit übersetzten Getriebe sowie einer für ein 1,9 Tonnen schweres Auto mit 393 Kilo viel zu niedrigen Zuladung bleibt für den sparsamen und gut ausgestatteten Antara lediglich der letzte Platz.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1553 на: 25 Декември 2013, 23:20:22 pm »
За мене една маичка големина М на која под Carclub сакам да пишува: Антарата е срање :)







Za mene dve.
Edna L i edna XL za koga ke se nabildam poveke.

Inace od "dzipovi" ja bi vaka nesto..a vie slobodno sminkajte se vo nov CRV, Tiguan i slicno...


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1554 на: 26 Декември 2013, 00:41:21 am »
Богами, стварно, Isuzu направија одличен теренец. Со задоволство и јас би го пентрал по планини!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1555 на: 26 Декември 2013, 09:01:50 am »
Tri maici...

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1556 на: 26 Декември 2013, 09:15:31 am »
За мене една маичка големина М на која под Carclub сакам да пишува: Антарата е срање :)







Za mene dve.
Edna L i edna XL za koga ke se nabildam poveke.

Inace od "dzipovi" ja bi vaka nesto..a vie slobodno sminkajte se vo nov CRV, Tiguan i slicno...



Кога ми требаа Off Road способности возев Сузуки Витара од 92 година, со мануелно заклучување на главините.


Другар ми во тоа време имаше Опел Фронтера.. Што мислиш , кој имаше подобри Off Road способности, и што мислиш кој имаше помалку проблеми општо во текот на поседувањето на возилото? :)

Со истата таа Витара отидов до Задар и назад, и добив ново хоби.. ДИСКУС Хернија, пошто да имаше камења место таа суспензија ќе беше помеко и поудобно возењето :) Ама за Off Road + realiability стварно беше одлично..

Кога веќе не ми требаат до толку Off Road способности, а повеќе удобност, комфор, ама колку толку да не заглавам на скијање си купив HRV а после и CRV.

Со ЦР-В во отидов летоска до Опатија, скоро без одмор (1000 км), стигнавме скроз свежи и одморни, и воопшто не го имавме осетено патот. Од друга страна Антарата не е ниту добра за Off Road нити па ги има квалитетите од Tiguan, CR-V и слично

 Ваква Витара имав: (Ја имав од 2001 година, па до 2007, и тоа имав модел со тврд кров и клима)

http://www.youtube.com/watch?v=VDww8XutYkI

http://www.youtube.com/watch?v=i-C0GFIgCjs

http://www.youtube.com/watch?v=6RW49e__6WY


Дарко
« Последно менување: 26 Декември 2013, 11:28:27 am krell »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1557 на: 26 Декември 2013, 09:27:32 am »
Тек ова да го го пробаш:


На отворено ноќна мора, али за офроуд без конкуренција..

На видеото шибам низ река у втора пуна гас..

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1558 на: 26 Декември 2013, 11:11:19 am »




Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1559 на: 26 Декември 2013, 12:41:48 pm »


Според мене убедливо најдобриот и најубав хот хеч на сите времиња!