Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 715527 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1530 на: 25 Декември 2013, 20:38:07 pm »
Добро но сепак е 16.000 еур. Што е стварно малку, едини избор се кинези за тие пари?


Ако се проголта изгледот на Санг-Јанг не е лошо возилото.

- (Не ми се верува на кое ниво превам муабет... Антара, СангЈанг и Кинези... Кризава не уби изгледа.)


Јети -то е поевтино дури, има исто простор, многу е практично, поквалитетно, и помалку троши.

Плус јас многу го ценам што го напраиле кратко во однос на Кантарава, а собира исто. Го прави практично и за низ град, и за одмор и товарење.


p.s. Има  и мултилинк ако не се лажам :)



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1531 на: 25 Декември 2013, 20:48:56 pm »

Олку сум забаталил бензинци, па ни на крај памет дека може да се земе Јети за тие пари. Вајстина се зима. И тоа Елеганс со 1.2 тси или Амбишн со 1.4 ТСи. За дизел ќе мора врски.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1532 на: 25 Декември 2013, 20:49:20 pm »
Ауу муабет за Антарата -ЈЕС!!!

Лет ми сиии...ЛП, за да Антарата се земе во таа изведба како на сликата ти требаат минимум 25-6-7-8 илјадарки...за тие пари се купува кола!! или SUV!
Антарата? од каде да почнам...хмм . Ја купуваш, ја паркираш у двор и ја глеаш од позади...освен два штопа гепек гледаш ауспух и две третини од подвозје, надвозје и што уште не..Сфаќаш дека ок, не е убава, ама ајде си викаш ја земав за 18.000, ба сув за тие пари ееееј. (инаку го иам тоа смотаниот дизел дома)...Сваќаш дека на колата и фалат мноооогу фурни леб за да постигне нешто у живото, ама ајде..После 2 години..внатрешноста крцка како у Југо, ма и бетер. Лично искуство, ете ја и фиестата, да крцне нешто? еј, а фиеста е само...Али ајде..Моторот? Ајде да не го ругам, океј е моторот...На пат? Ја на Дени нема шанса да му ја дадам да ја извози...за негово добро...Нели СУВ као СУВ неможе да е нешто стабилен, ама ова е срамота, ма и срамота е многу мал збор..Ова се превртува како од шала..Страшно. За компарација дома иам и Peugeot 4007 што може да се нарече СУВ..Светлосно години пред тоа срањето од Антара..Сум ги возел и двете. пежото на 180 не мрда иако е Сув и е висок, моторот не покажува знаци на замор, внатре бучава никаква, се осеќам дооооста побезбедно! Антарата, ја качив 150 и ми беше страв, ама сериозен страв...Секаков ветар те бутка до мера на паника да те фати..не дај боже у град камион да те помине или автобус, осежаш еден прилично голем земјотрес, што траееееее...и онака се нишаш како кула од карти и си викаш, за тие пари...

Квалитет е НИКАКОВ, тоа не е ОПЕЛ, далеку е и од Опел бе луѓе, многу далеку...Сабајле најново = Антарата е стара 2 ипол години или помалце незнам, ја палам сабајле на -2 запали после малку верглање моторот звучеше како стар дедо што цел живот пушел цигари, страшно се осеќа турбото како свирка и слично. Ја препаркирав, идам да го извадам Пежото од гаража 2 метра, за да можам куфери да туриме у него, го палам, многу подбро, многу..Исто дизел нели, моторот како да е од фабрика искочен (иако е погласен, тоа не се осеќа внатре) и супер, си влегол у кола што заслужува нешто.

А да Антарата доколку ја возиш на отворено, препорака да се вози со некој што збори погласно, за да се разберете.И да не спремајте усб-иња со музика, нема ни да ја слушнете внатре..

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1533 на: 25 Декември 2013, 20:53:33 pm »
Ауу муабет за Антарата -ЈЕС!!!

Лет ми сиии...ЛП, за да Антарата се земе во таа изведба како на сликата ти требаат минимум 25-6-7-8 илјадарки...за тие пари се купува кола!! или SUV!
Антарата? од каде да почнам...хмм . Ја купуваш, ја паркираш у двор и ја глеаш од позади...освен два штопа гепек гледаш ауспух и две третини од подвозје, надвозје и што уште не..Сфаќаш дека ок, не е убава, ама ајде си викаш ја земав за 18.000, ба сув за тие пари ееееј. (инаку го иам тоа смотаниот дизел дома)...Сваќаш дека на колата и фалат мноооогу фурни леб за да постигне нешто у живото, ама ајде..После 2 години..внатрешноста крцка како у Југо, ма и бетер. Лично искуство, ете ја и фиестата, да крцне нешто? еј, а фиеста е само...Али ајде..Моторот? Ајде да не го ругам, океј е моторот...На пат? Ја на Дени нема шанса да му ја дадам да ја извози...за негово добро...Нели СУВ као СУВ неможе да е нешто стабилен, ама ова е срамота, ма и срамота е многу мал збор..Ова се превртува како од шала..Страшно. За компарација дома иам и Peugeot 4007 што може да се нарече СУВ..Светлосно години пред тоа срањето од Антара..Сум ги возел и двете. пежото на 180 не мрда иако е Сув и е висок, моторот не покажува знаци на замор, внатре бучава никаква, се осеќам дооооста побезбедно! Антарата, ја качив 150 и ми беше страв, ама сериозен страв...Секаков ветар те бутка до мера на паника да те фати..не дај боже у град камион да те помине или автобус, осежаш еден прилично голем земјотрес, што траееееее...и онака се нишаш како кула од карти и си викаш, за тие пари...

Квалитет е НИКАКОВ, тоа не е ОПЕЛ, далеку е и од Опел бе луѓе, многу далеку...Сабајле најново = Антарата е стара 2 ипол години или помалце незнам, ја палам сабајле на -2 запали после малку верглање моторот звучеше како стар дедо што цел живот пушел цигари, страшно се осеќа турбото како свирка и слично. Ја препаркирав, идам да го извадам Пежото од гаража 2 метра, за да можам куфери да туриме у него, го палам, многу подбро, многу..Исто дизел нели, моторот како да е од фабрика искочен (иако е погласен, тоа не се осеќа внатре) и супер, си влегол у кола што заслужува нешто.

А да Антарата доколку ја возиш на отворено, препорака да се вози со некој што збори погласно, за да се разберете.И да не спремајте усб-иња со музика, нема ни да ја слушнете внатре..


Кантара ко на сликата е барем 28000-30000 еур. Јас знаев дека сакам 4WD, сакав Алкантара седишта, сакав Ксенон фабрички итн итн.. Кога ми дадоа цена за Кантара беше нешто 30000 еур.


Слично искуство со Кантарата ко твоето има и комшија ми од влез

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1534 на: 25 Декември 2013, 20:58:07 pm »
Тачно, а за таа цена си зема кола така? Нормално :)

Инаку Хјундаи их 35 и киа спортаџ се мноооог подобри од ова антарата, значи МНОГУ! А пази збориме за Хјундаи и Киа (да не ги омаловажувам, бат стил)

Инаку за убавината:

Ова изгледа убаво, прилично убаво, легендарно убаво



А ова изгледа само бледа, кинеска копија


Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1535 на: 25 Декември 2013, 20:59:15 pm »
Убава споредба поназад со CR-V, humiliation.

Кога ќе ја погледнеш Антарата ќе му дојде нешто како овие:


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1536 на: 25 Декември 2013, 21:14:06 pm »
Ауу муабет за Антарата -ЈЕС!!!

Лет ми сиии...ЛП, за да Антарата се земе во таа изведба како на сликата ти требаат минимум 25-6-7-8 илјадарки...за тие пари се купува кола!! или SUV!
Антарата? од каде да почнам...хмм . Ја купуваш, ја паркираш у двор и ја глеаш од позади...освен два штопа гепек гледаш ауспух и две третини од подвозје, надвозје и што уште не..Сфаќаш дека ок, не е убава, ама ајде си викаш ја земав за 18.000, ба сув за тие пари ееееј. (инаку го иам тоа смотаниот дизел дома)...Сваќаш дека на колата и фалат мноооогу фурни леб за да постигне нешто у живото, ама ајде..После 2 години..внатрешноста крцка како у Југо, ма и бетер. Лично искуство, ете ја и фиестата, да крцне нешто? еј, а фиеста е само...Али ајде..Моторот? Ајде да не го ругам, океј е моторот...На пат? Ја на Дени нема шанса да му ја дадам да ја извози...за негово добро...Нели СУВ као СУВ неможе да е нешто стабилен, ама ова е срамота, ма и срамота е многу мал збор..Ова се превртува како од шала..Страшно. За компарација дома иам и Peugeot 4007 што може да се нарече СУВ..Светлосно години пред тоа срањето од Антара..Сум ги возел и двете. пежото на 180 не мрда иако е Сув и е висок, моторот не покажува знаци на замор, внатре бучава никаква, се осеќам дооооста побезбедно! Антарата, ја качив 150 и ми беше страв, ама сериозен страв...Секаков ветар те бутка до мера на паника да те фати..не дај боже у град камион да те помине или автобус, осежаш еден прилично голем земјотрес, што траееееее...и онака се нишаш како кула од карти и си викаш, за тие пари...

Квалитет е НИКАКОВ, тоа не е ОПЕЛ, далеку е и од Опел бе луѓе, многу далеку...Сабајле најново = Антарата е стара 2 ипол години или помалце незнам, ја палам сабајле на -2 запали после малку верглање моторот звучеше како стар дедо што цел живот пушел цигари, страшно се осеќа турбото како свирка и слично. Ја препаркирав, идам да го извадам Пежото од гаража 2 метра, за да можам куфери да туриме у него, го палам, многу подбро, многу..Исто дизел нели, моторот како да е од фабрика искочен (иако е погласен, тоа не се осеќа внатре) и супер, си влегол у кола што заслужува нешто.

А да Антарата доколку ја возиш на отворено, препорака да се вози со некој што збори погласно, за да се разберете.И да не спремајте усб-иња со музика, нема ни да ја слушнете внатре..


Вакво искуство ни е потребно на форумот. Имаш доволно кредибилитет кај мене, претпоставувам дека се што кажа е точно. Сепак муабетите дека Антарата е грда се смешни накај дебилни.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1537 на: 25 Декември 2013, 21:15:14 pm »


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1538 на: 25 Декември 2013, 21:18:50 pm »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1539 на: 25 Декември 2013, 21:22:22 pm »

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1540 на: 25 Декември 2013, 21:29:09 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1541 на: 25 Декември 2013, 21:35:07 pm »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1542 на: 25 Декември 2013, 21:36:42 pm »
Башка ЛП не знам колку разбра од тестот што го постираше дека Антарата е на последното трето место од овие три. Еве ти го и во пишана форма истиот тест: http://www.autobild.de/artikel/opel-antara-mazda-cx-7-mitsubishi-outlander-test-1769596.html

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1543 на: 25 Декември 2013, 21:39:23 pm »
Ок, да супер е Антарата, најбоља у свет, особено пошто убрзава исто ко мојот Лансер.

FFS.

Постартна е цела секунда.

Одлично! Пуштете им муабет у Опел да го стават моторов у Астра за да може да се мрдне од место.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1544 на: 25 Декември 2013, 21:58:52 pm »
Инаку, друг муабет за Антарата.. Искрено мислам дека ова тука што го праќаат е бљувотина од кола. У Германија иде од 29.000 па нагоре, а кај нас ја даваат за 19.000..мора да има некоја финта зашто, само не сум се позамарал зашто?