Автор Тема: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp  (Прочитано 61493 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10036
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #525 на: 19 Септември 2022, 20:51:43 pm »
Труе на бензин? Како на Рено 4 под саух?
Што убави времиња беа тоа :)

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5636
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #526 на: 19 Септември 2022, 21:10:07 pm »
Мене убаво ми мириса ко фрла блејзин..😊

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #527 на: 06 Октомври 2022, 08:41:36 am »
Регистрирана после 1 месец од истек на регистрација - не ми можеше газот и одмор и регистрација во ист месец.

Давачки кон држава - 5333 денари.
Давачки кон сигурителна - 8350 денари.
Вкупен брич - 13683 денари.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #528 на: 16 Октомври 2022, 10:07:41 am »
Бооо ко две иљадарка да си регистрирал...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #529 на: 14 Ноември 2022, 15:50:33 pm »
14 ноември, 153750 километри:

- Редовен сервис, промена на масло и филтри:
  - Shell Helix HX8 ECT 5W-40 - 5L
  - MANN - Oil filter
  - Bosch Carbon - Cabin air filter
  - Некаков филтер за воздух, некористен, благодарност до @Fic_CC кој го донираше зошто не го ставиле на MiTo-то на брат му.

Тотал: 3400 денари материјали, 600 денари промена на се.

- Вонреден сервис:
  - Кит за репарација на вилушки, TRW, кој се состои од јабучица, предна чаура и задна чаура, за двете вилушки.
  - Десен (совозачки) зглоб.

Тотал: 4430 + 2200 за деловите, 3000 + 1500 работната рака за промена.

Редовниот сервис си е стандард, 9700 километри поминаа од промената на масло, па време беше.

За вонредниот сервис, левата страна беше стварно цврста, без звуци, без непотребни движења, додека десната беше идентична 99% од времето, но од време на време слушав нешто што ми наликуваше на јабучица.

Решив да ги репарирам вилушките, зошто не можевме да најдеме цели TRW со @Prcot.

Кога веќе се вадеа вилушките, решив да си го средам и зглобот што го дијагностицираше @Simo - Carrier159 уште кога прв пат седна во кола. При агресивно возење и вртење во лево, кога цела тежина е на предно десно тркало, се јавуваше звук на гребење. Во нормално возење немаше ништо, при вртење волан до крај и движење споро немаше ништо, ама очигледно зглобот си имаше мака, па не сакав да скине конци некаде и колата да остане неподвижна (отворен диференцијал лајф).

Ќе си ја земам колата после, и очекувам подвозјето напред и назад да не го есапам додека ја имам колата, (уште 2-3 години).

Присутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #530 на: 14 Ноември 2022, 16:38:40 pm »
Ќе си ја земам колата после, и очекувам подвозјето напред и назад да не го есапам додека ја имам колата, (уште 2-3 години).

Доста храбра изјава за Алфа.
Aus Liebe Zum Automobil...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #531 на: 18 Ноември 2022, 17:08:40 pm »
За евиденција - сменети летните Sava Intesa UHP2 со зимските Sava Eskimo HP2.

Возени 7 месеци и 3 дена, и 5.250 километри.

Пак Мултибренд ради што ми е блиску, и ради „прв дојден, прв услужен“ моментот, си отидов во 8:00, си завршив во 8:30. Кренале цена од 1000 на 1400 денари.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2106
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #532 на: 18 Ноември 2022, 17:17:19 pm »
Ова е цена при промена на гумите на ист сет бандажи, со балансирање?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #533 на: 18 Ноември 2022, 17:38:25 pm »
Конкретнава цена е промена на гуми на истиот сет 17" алуминиумски бандажи, со балансирање.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #534 на: 29 Декември 2022, 22:13:45 pm »
Сменети ледовите ставени на 8-ми декември лани - толку им беше душичката :)

Чекор 2: стигнаа адаптерите за LED, па го ставив и кинескиот H7 LED kit од Amazon. Треба да се чепка уште ротацијата на LED-от, многу дупки некако под (морам да признаам одличните) cut-off линии:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Се подмлади колата:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Секоја страна си има по две диоди, и прво почна те една, те друга диода, те лев, те десен фар...

Што подолго работеа, тоа почесто се случуваше, ама генерално се гледаше на пат и го толерирав. Пред 1 недела се случи цел фар да откаже на момент, и тогаш пресеков дека веќе не е прифатливо, па апдејтот е следен:



Денес, на 155190 километри, ставен Proxenon 35w, 6000k во Dog Security.

Од таму, директ 500 метри подоле во PSS на штелка на фарови - десниот светел во куќите десно од патот :)

Разлика со ЛЕДовите е во тоа што ксенонов подобро ја исполнува областа под cut-off линиите, и бојата е би рекол пожутозелена од онаа што беше кај ЛЕДот. Битната разлика ќе биде на отворен пат - само ќе видиме каква разлика ќе биде тоа :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #535 на: 30 Декември 2022, 08:43:47 am »
Одлична проекција и хотспоти, добри проектори.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #536 на: 30 Декември 2022, 09:11:52 am »
Абе земјак, што проблеми има количево општо, глеам на дедо ми да му упикам едно вакво па ја да го возам низ град?

Бензинските T-Jet мотори се без проблеми, а тие со Multiair технологија знаат да појават проблеми во Multiair единицата ако бившите газди не менувале масло доволно често.

Менувачот со 5 брзини е ултра стара технологија - толку стара што го имав идентичниот менувач и во Alfa 145. Нема никакви особени проблеми.
Оние со 6 брзини се производство на GM (Опелово лањо) и нормално, имаат проблеми. Симо на неговото MiTo сам си го реши проблемот зошто никој не се нафаќаше да му расклопи менувач и да му менува лагери.

Шасиски, страдаат буфери на амортизери, јас ги сменив сите 4 кога ја земав. Исто стабилизатори, пак Опел (за жал).

Електроника е најголемиот проблем со овие коли, односно се МНОГУ осетливи на подиспразнет акумулатор. Малку да падне напон - мери крисмас на табла се случува и најстрашното нешто за луѓе што не го очекуваат тоа - електричното серво се гаси и после иди чуди се што те снашло ;D

Освен овие работи, колата е прилично едноставна и евтина за одржување бидејќи е многу сродна со Fiat Grande Punto и Opel Corsa D. Не би рекол дека е практична за стари луѓе зошто има големи врати и ако паркираш до нешто поблиску од што треба, малце јога треба за да се углавиш во колата. За млади и мобилни луѓе - сосема прифатливо е.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #537 на: 03 Јануари 2023, 21:31:20 pm »
Па се погодени бидејќи 1.6 е скоро идентичен мотор со 2.0 JTDm, само со намалена кубикажа. А 2.0 е стварно, стварно добар мотор.

За жал е спарен со тој М32 менувачот, па и таму треба да си припазиш...

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #538 на: 03 Јануари 2023, 21:32:28 pm »
Дее бе, ама страв имате набиено од тој м32...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #539 на: 03 Јануари 2023, 21:40:11 pm »
Во две коли го имаш, во една беше фаличен :) 50% failure rate ;D