Автор Тема: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp  (Прочитано 77564 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #555 на: 30 Март 2023, 15:08:41 pm »
Следно Опел ќе си купам, па да искусам агонија ко што треба...

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6168
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #556 на: 30 Март 2023, 15:17:30 pm »
Конечно, се опамети.

Алфа ти е Опел минус р'ѓата.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7107
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #557 на: 30 Март 2023, 21:12:06 pm »
Следно Опел ќе си купам, па да искусам агонија ко што треба...

Зeми си Антара, Господ да те види....





.... порано.
« Последно менување: 31 Март 2023, 01:04:10 am AUUU »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #558 на: 30 Март 2023, 22:04:17 pm »
Следно Опел ќе си купам, па да искусам агонија ко што треба...

Зами си Антара, Господ да те види....





.... порано.
Така е, така си е. Ако нема Антара тука е Каптива.

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 554
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #559 на: 31 Март 2023, 09:53:32 am »
Ќе си ја земам колата после, и очекувам подвозјето напред и назад да не го есапам додека ја имам колата, (уште 2-3 години).

Доста храбра изјава за Алфа.

Баба Ванѓа.
Aus Liebe Zum Automobil...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #560 на: 31 Март 2023, 18:40:25 pm »
Аууууу ти си бил, јас се мислев Саше предвидуваше иднина :)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3873
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #561 на: 31 Март 2023, 22:03:44 pm »
Аууууу ти си бил, јас се мислев Саше предвидуваше иднина :)

Не не, и мене ме зачуди 😂

Јас предвидувам и хејтам МТ во нови коли, тој оддел сум 😂
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #562 на: 07 Април 2023, 17:15:26 pm »
159020 километри, сменети зимските Sava Eskimo HP2 со летните Sava Intensa UHP2. Исправен и еден бандаж кој имаше минимални отстапувања.

Решив да пробам како работат браќа Смилевски во Радишани, спомнати повеќе пати на форумов.

Заклучок: евтино а ништо поразлично од другиве што наплаќаат 1500-1800 денари за 17" тркала. Ќе продолжам да ги користам иако се усвет за мене - прилика плус малку да се повозам :)


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #563 на: 07 Април 2023, 17:29:47 pm »
Колку ти наплатија за исправањето на бандажот ? Имам и јас за исправање 4ри 17ки бандажи.
И дали претходно закажа или само отиде и веднаш те услужија ?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #564 на: 07 Април 2023, 18:11:37 pm »
Ако е менување 17ки гуми на исти бандажи 800 денари, тогаш ми наплатија 500 за бандажот со тоа што ептен малку работа требаше. Веројатно зависи од степенот на девијација.

Иначе се јавив да прашам како е со гужва, ми рекоа има две коли моментално, додека стигнеш едната е готова, другата ќе ја почекаш ако не е проблем. Така и бидна :)

Многу се фини и услужливи, и еве ја пробав колата, ги бива за балансирање :)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #565 на: 07 Април 2023, 18:17:08 pm »
Оки, фала ти. Ке видам што како, бандажите сосе гуми се монтирани на колата, ама треба исправање/корекција, барем така рекоа во Мотоцентар.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #566 на: 12 Мај 2023, 11:00:49 am »
Превазиџели смо 160.000 километара:



Како поклон што не се расипува премногу, си доби резервна гума и алат, со што го заменувам расипаниот фабрички компресор. Цена 2800 денари:



...и решив еден проблем што нервно ме оштетуваше - тропање на полицата во гепек. Решението е 200 денари, 2 метра кедер од продавницата за кедери:



И финално, заменети буфери и амортизери.

Буферите ги сменив кога ја земав колата, превентивно, ама ете пак пролупа еден. Овој пат избрав SNR зошто наводно биле OEM:



Предни амортизери се решив да менувам зошто на ситни нерамнини колата делуваше како да вози само на федери. Оригиналните од 2009 година заменети со Monroe Original по цена од 4400 денари за парче, само тоа најдов пар:



При сервисот го натерав механичарот да го отвори и внатрешниот зглоб од предна десна полуосовина, и мило ми е што го натерав - маста внатре станала зејтин :) Испран, подмачкан, намонтиран назад - конечно исчезна вертикалната вибрација при тргање.

Сега колата вози буквално како нова. И е доста тврда. Кој има камен во бубрег, ејалте си, ќе го решиме.

Доколку некој сака сервис со пристапни цени и океј однос (маалски сервис е), препорака за Сервис Владо во Ѓорче Петров (механичарот се вика Андреј).

Го замолив да ми открие од кај доаѓа звук на цивкање при точно 1500 вртежи, и го извадил линискиот каиш, се заангажирал, и открил дека водната пумпа, SKF, купена преку @Prcot, сменета пред 16000 километри и нецели две години, си свирка. Ми се паднала лимон серија, јебига.

Не е алармантно ама треба да си размислам дали ќе идам на цел нов сет, или само пумпата овој пат. Работната рака е иста.
« Последно менување: 12 Мај 2023, 11:08:12 am MartinAlfista »

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5192
  • Пиши лаже
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #567 на: 12 Мај 2023, 11:07:40 am »
Најс, добро ти текнало тоа со кедерот...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5623
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #568 на: 12 Мај 2023, 11:20:53 am »
И кај мене тропаше, по едно мало парченце армафлекс му залепив на пластиката кај што потпира и нема никаков звук  сеа. Туку алат гледам, ама резервната кај е?  :d

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7852
  • Плинаш!!!
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #569 на: 12 Мај 2023, 12:00:08 pm »
Превазиџели смо 160.000 километара:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Како поклон што не се расипува премногу, си доби резервна гума и алат, со што го заменувам расипаниот фабрички компресор. Цена 2800 денари:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

...и решив еден проблем што нервно ме оштетуваше - тропање на полицата во гепек. Решението е 200 денари, 2 метра кедер од продавницата за кедери:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

И финално, заменети буфери и амортизери.

Буферите ги сменив кога ја земав колата, превентивно, ама ете пак пролупа еден. Овој пат избрав SNR зошто наводно биле OEM:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Предни амортизери се решив да менувам зошто на ситни нерамнини колата делуваше како да вози само на федери. Оригиналните од 2009 година заменети со Monroe Original по цена од 4400 денари за парче, само тоа најдов пар:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

При сервисот го натерав механичарот да го отвори и внатрешниот зглоб од предна десна полуосовина, и мило ми е што го натерав - маста внатре станала зејтин :) Испран, подмачкан, намонтиран назад - конечно исчезна вертикалната вибрација при тргање.

Сега колата вози буквално како нова. И е доста тврда. Кој има камен во бубрег, ејалте си, ќе го решиме.

Доколку некој сака сервис со пристапни цени и океј однос (маалски сервис е), препорака за Сервис Владо во Ѓорче Петров (механичарот се вика Андреј).

Го замолив да ми открие од кај доаѓа звук на цивкање при точно 1500 вртежи, и го извадил линискиот каиш, се заангажирал, и открил дека водната пумпа, SKF, купена преку @Prcot, сменета пред 16000 километри и нецели две години, си свирка. Ми се паднала лимон серија, јебига.

Не е алармантно ама треба да си размислам дали ќе идам на цел нов сет, или само пумпата овој пат. Работната рака е иста.
Со ќедерот и јас така го решив проблемот коа го имав пунтото, лошо изгледа ама функционира. Туку дај локација од мајсторот, блиску ми е па нека има локација коа ќе затреба.