Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 146686 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5987
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1455 на: 25 Октомври 2023, 20:52:33 pm »
Со силиконски спреј, само кедерите да ги прскаш / мачкаш. Не знам кај си прскал за чкрипење.

За чкрипењето, бела маст од Вурт или малку ВД40.

Можам да ти ја пратам белата маст по карго, да се услужиш.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4310
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1456 на: 25 Октомври 2023, 21:51:28 pm »
Бела маст се користи за метални механички движечки делови како граничници за врата и слично, пробував јас и со WD и со силиконски спреј од К2, ама не е за таа намена. Има евтина бела маст во Алфа Електроник Битола.

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 535
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1457 на: 25 Октомври 2023, 22:44:39 pm »
Со силиконски спреј, само кедерите да ги прскаш / мачкаш. Не знам кај си прскал за чкрипење.

За чкрипењето, бела маст од Вурт или малку ВД40.

Можам да ти ја пратам белата маст по карго, да се услужиш.

Кај мене чкрипат кедерите ко ненормални (фабричка маана на F30/F80). Особено на дупки и нерамен пат. 2 слоја од средството на Сонакс за заштита на кедери и звук не им се слуша.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2714
  • Шалабајзер
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1458 на: 25 Октомври 2023, 23:20:50 pm »
Ако планираш да носиш кај мајстор за средување, оди кај Панац во Караорман или кај Рунтев, двајцата користат Макс Маер/Quickline и PPG бои и лакови, ќе завршиш работа со некој од нив


Sent from my iPhone using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5987
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1459 на: 26 Октомври 2023, 07:17:44 am »
Со силиконски спреј, само кедерите да ги прскаш / мачкаш. Не знам кај си прскал за чкрипење.

За чкрипењето, бела маст од Вурт или малку ВД40.

Можам да ти ја пратам белата маст по карго, да се услужиш.

Кај мене чкрипат кедерите ко ненормални (фабричка маана на F30/F80). Особено на дупки и нерамен пат. 2 слоја од средството на Сонакс за заштита на кедери и звук не им се слуша.

Така. Кај него шарките чкрипеле, таму не се прска силиконски спреј.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2070
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1460 на: 26 Октомври 2023, 11:47:52 am »
Така. Кај него шарките чкрипеле, таму не се прска силиконски спреј.

Не се сoгласувам пошто и самите произведувачи викаат поинаку :)

Како што читав уште тогаш, силиконски спреј е баш баш лубрикант, и за метални (шарки, синџири и сл.) и за не-метални површини (кедери, гуми).
И ми го решаваше проблемот година и кусур. Пример, во 3 и пол години - 2 пати сум подмачкувал само.

И на страната на произведувачот нa WD-40 (нивниот силиконски спреј) и на Сонакс пишува исто.

https://www.wd40.com/products/silicone-lubricant/

Цитат
WD-40 Specialist® Silicone Lubricant safely lubricates, resists water and protects metal and non-metal surfaces such as rubber, plastic and vinyl. Once dried, this formula leaves a clear, non-staining film that doesn't stick or make a mess, so it won't attract dirt. This silicone lubricant spray is great for use on cables, pulleys, guide rails, valves, linkages, hinges, locks and more. Effective in-use temperatures ranging from -100° F to 500° F.

https://assets.ctfassets.net/myziqoe43fa7/7268Fzf92n4HA2BfjYVHgy/a87d52856dc8013fb4d7659755c6f004/SX-460-PI_GB-ES_gesamt_0323_DIY_digital_LR.pdf



Ако они лажат и се грешка дека се користи силиконски спреј за подмачкување на метални работи - грешка сум и јас.
« Последно менување: 26 Октомври 2023, 11:54:57 am balanar »

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2070
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1461 на: 29 Октомври 2023, 22:22:30 pm »
Го порачав пред малку, би требало да стигне неделава, па да завршам работа.



https://eshop.wurth.com.mk/spre%D1%98-konvertor-na-korozi%D1%98a

Благодарам @Simo - Carrier159 на препораката.
Не е баш евтино, ама ако обичен антирост не е опција баш...
Ќе го ставам на продажба овде откако ќе завршам (соодветно намален), можеби некому ќе му се најде. Сигурно ќе потрошам малку, со ептен ситни работи се замарам изгледа  :-\

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5086
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1462 на: 30 Октомври 2023, 13:48:54 pm »
Шо е ова бе, антиростот не е сто двеста денари ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2070
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1463 на: 01 Ноември 2023, 10:54:23 am »


Спремни сме за зафатот, најверојатно ќе се одложи за наредната недела, имам обврски...

Сабајле ја оставив колата за промена на стабилизаторите и буфери/лагери на амортизери. И левата предна јабучица.
Неќна забележав т.е сликав. Не знам како „не ја виделе“ на минатата проверка, иако НАПОМЕНАВ дека од левата предна страна ми крца колата на нерамнини.
Или ја виделе, ама две работни раце се две работни раце.


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2070
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1464 на: 02 Ноември 2023, 01:55:06 am »
Ќе напишам еден подолг пост, па на спиење  :)
Може некој ќе му е интересен, може некому не, ама на темава пишувам се и сешто за колава, впрочем затоа и форумов е за тоа. Или барем јас така го разбирам.

Денес т.е веќе вчера (01.11.2023) на 237876km променети:

- Буфери и лагери на предни амортизери
Lemforder (31770 01)





А ова се старите, никогаш не се променети:



- Предни стабилизатори
Lemfoder (26774 01)



Лев



Десен



Е старите не се фабричките, некој ги менувал со Comline.



- Предни јабучици
Dys (27-06104-2)  (лева)
Dys (27-06104-1) (десна)
Dys се ставија поради тоа што промената на јабучиците излезе во „5 за 12“ и мораше да се најде нешто брзо и локално. Првпат се среќавам со марка Dys, ќе видиме како ќе се покажат.



Лева


Десна


Старите се фабричките. Левата беше отидена скроз, десната тргнала да и се придружи (за ова има и дополнување подолу) за еден друг симптом кој ме нервираше година и кусур.







Последната слика е од десната јабучица. Се гледа долниот штраф дека е сечен за да ја извадат денес во сервис. Е тој штраф бил превртен, трапот бил нестабилен и тој штраф го давал овој звук за кого пишував во повеќе наврати овде:

Клабери, ми треба помош/совет за еден технички проблем, сакам да го решам пред да одам на одмор. Утре ќе ја однесам и на мајстор да ја ѕирнат од долу.

Со месеци слушав/слушам како некое пукање/тропање на пластика, строго при нагло тргнување и застанување, од совозачка страна, некаде помеѓу моторот и тркалото. Мислев дека е некоја пластика откачена од подкрилото и не се замарав баш.
Приметив на пример, кога ќе застанам на патарина да платам и ќе тргнам нагло. Се слуша како крц, крц крц. Или ќе закочам нагло.
Чудно е што не прави секогаш при нагло стартување и кочење, но во голем дел од времето - да.
Во возење ништо нема, како и при вртење на воланот во место.

Последниве недели истиот звук зачести и при вртење на воланот во полн десен и тргнување во рикверц.
Снимав и видео:


Вчера гледав едно видео на YouTube каде на сличен проблем/звук (но не ист), проблемот му изглегол дека е олабавен штраф од задната маша при центрирање на предница. Не се сеќавам дали звуков ми се појави лани откако ја центрирав кај мене или не.


Некоја идеја?

Дури и сум нашол видео каде штраф е проблем, меѓутоа олабавен и на задната чаура. Овде беше превртен на десната јабучица.
Проблемот - решен. И тоа случајно се откри бидејќи левата јабучица беше пробиена, па ајде да ја смениме и десната за во пар.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Но еден друг проблем за кој се надевав дека ќе се реши со промената на левата јабучица, меѓутоа сепак не.

Веќе неколку недели, при преминување над лежечки полицајци и подлабоки вдлабнатини/дупки на патот - се слуша крцкање (како стар кревет на федери) од левото предно тркало.

Мал апдејт на ова. Денеска проверка на мајстор.

1. За крцкањето се утврди дека е од предната чаура од левото тркало (заднати чаури (и лева и десна) се променети пред 20.000km, кога се сменија и предните плочки). Се слушаше и со клацкање на крилото горе-долу.
Со шприц и игла внатрешно се наполни/подмачка (веројатно истото што и @MarceCvarce и @AUDI го спомнаа), оставивме да се промени целосно чаурата доколку продолжи крцкањето. Мада денес е топло, не се познава толку како на ладно. Ќе видам вечер дали има ефект од подмачкувањето.
- Истовремено, се утврди дека е нагризана гумата на крушкастата (не е скината), па искористивме можност да се подмачка внатрешно и неа и да се промени ако се менува и предната чаура.

Oстана уште за промена предната чаура на левиот трап и ова ми беше посочено уште на претходниот мајстор кога се пожалив на крцкање при нерамнини и лежечи при паѓање на температурите. Се слуша како крцка и кога во место го нишам левото крило.
Или предна чаура или гумици на балансштангла, друго немам идеја што е, а многу ме нервира.
« Последно менување: 02 Ноември 2023, 02:25:04 am balanar »

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6385
  • Бенве сие бенве
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1465 на: 02 Ноември 2023, 06:47:21 am »
Гумици на баланс штанга, земи напрсксј ги обилно со силиконски спреј да навлезе внатре нема да крца некое време и ќе видиш дека е до нив. Буфер поинаку тропа.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2070
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1466 на: 02 Ноември 2023, 08:18:24 am »
Гумици на баланс штанга, земи напрсксј ги обилно со силиконски спреј да навлезе внатре нема да крца некое време и ќе видиш дека е до нив. Буфер поинаку тропа.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Треба да најдам канал, мислам дека нема да ги дофатам вака под кола. Немам друга опрема како да ја поткренам.
И јас мислам дека се гумици, баш крцка како крута/сува гума. И тоа секогаш на есен, пролет и зима.

Мада ми го мати умот и предната чаура, се мислам да земам од Прчот лева предна чаура и две гумици... Нема да е скапо.
« Последно менување: 02 Ноември 2023, 08:25:29 am balanar »

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11709
  • Архитект
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1467 на: 02 Ноември 2023, 19:34:04 pm »

Сврти го воланот полн десно/лево и ќе ги видиш гумиците од балансштанглата. Се гледа гумицата на оваа слика.



Ќе ги стигниш да ги испркаш со силикон спреј.


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2070
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1468 на: 02 Ноември 2023, 23:42:05 pm »
Во право бевте, достапни се гумиците колку-толку со пун десен/лев.
Исшприцав со силиконски, ама остана исто.

Гумиците пред и потоа







Предна чаура





Задна чаура



Снимив и видео преку лежечи


Нејсе, порачав од @Prcot пар предни чаури, пар задни и пар гумици на балансштангла.
Ќе ги променам во декември.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Центриран преден и заден трап во Мотоцентар.
Цена - 1500 денари.



Мада ќе треба пак да се центрира после чауриве.
« Последно менување: 03 Ноември 2023, 14:15:03 pm balanar »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54819
  • Махер
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1469 на: 03 Ноември 2023, 07:07:16 am »
Ова и полото мое го правеше. Гумиците на балансштангла, и горниот дел и гумици на амортизерите треба да се сменат, и кога ќе се менуваат да се измачкаат новите убаво со силиконска маст насекаде.

Мислам дека тоа беше решението ако не се лажам, многу одамна беше.

Ама прскав и јас, се глупирав, ама штом залади пак крцкаше ненормално многу.

Ако си по прскањето некако пробај испрскај и на гумичките на амортизерите ако успее да влезе внатре.