Бмвто..
-На сончевиот кров понекогаш не го довраќа тоа спољерчето напред и морам рачно да го спуштам за да се затвори..
-Мењачот незнам зошто, дали е така фабрички или нешто се дешава, кога возам во 5та и извадам во лер шалтерот стои подесно него што треба.. Кога ќе ставам прва/втора си се нормализира, стои насредина...
-Многу ме нервира што предницата е крената, а задницата спуштена.. Уште не можам да најдам лек, се мислам да купам 2 спирали стандардни (1500 денари) да ги скратам па да пробам како ќе биди... Евентуално да се искеширам 150тина евра и пониски спирали да ставам..
-Тоа за штелување фарови (рачно) на левиот фар не работи па свети премногу високо, лек незнам дали би имало јбг...
Клиото, возење после бмвто...
-Многу раскрцкани пластики, дали е од озвучењето што беше или па толку му е квалитетот..
-Премногу бучно (или сепак бмвто е премногу тивко)..
-Таблата и воланот се премногу нагоре... На бмвто се скоро 90 степени накај возачот свртени, ова како камион да возиш...
-Премногу високо возачко и совозачко седиште
-Назад клупата е стварно како клупа.. Тврда и скоро права ( нешто како _| )
Само сепак треба да гледам класата.. Сигурен сум дека корса, поло, ибица не се ништо подобри од клиото...