Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 229761 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #930 на: 20 Ноември 2017, 23:34:05 pm »
Совет за следечи апгрејд, за сите ентузијасти: Не купувајте нископрофилни гуми, купете некои повисоки и сецнете од ѕидот. Ќе тибам и инженери глупи и све...

Не е кола за секого.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13931
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #931 на: 20 Ноември 2017, 23:35:03 pm »
Не сфатив ова со „сецнете“ од ѕидот?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #932 на: 20 Ноември 2017, 23:39:41 pm »
Врати се на претходната страна.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43711
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #933 на: 20 Ноември 2017, 23:40:31 pm »
Не сфатив ова со „сецнете“ од ѕидот?
ќе си купиш 255/80/13, ќе сецнеш од ѕидот, колку да стане 255/35 18 :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6845
  • French diamond
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #934 на: 20 Ноември 2017, 23:48:32 pm »
Некој не се плаши да експериментира, неможи сите да сме пензионери и да сакаме само оргинални работи... пробав, видов, возев без гајле и сега си купив оргинал за оваа кола, само затоа што не сакав да се замарам со 2-3 пати ставај, па вади на спиралите за да ја добијам посакуваната висина. А вие можи да си коментирате до утре сабајле дека ќе му било незнам ти што на колата, оти сте прочитале на интернет.

Значи има разлика помеѓу неможи и не е препорачливо. Ама кој ви докажал вас, па јас да ви докажвам.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #935 на: 21 Ноември 2017, 02:06:57 am »
Се молат сите тие што сакаат да прават глупости на своите коли да не ги охрабруваат и другите да прават глупости за да не се осеќаат како да се единствени што прават глупости.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #936 на: 21 Ноември 2017, 09:57:15 am »
Некој не се плаши да експериментира, неможи сите да сме пензионери и да сакаме само оргинални работи...


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #937 на: 21 Ноември 2017, 10:02:07 am »
Некој не се плаши да експериментира, неможи сите да сме пензионери и да сакаме само оргинални работи... пробав, видов, возев без гајле и сега си купив оргинал за оваа кола, само затоа што не сакав да се замарам со 2-3 пати ставај, па вади на спиралите за да ја добијам посакуваната висина. А вие можи да си коментирате до утре сабајле дека ќе му било незнам ти што на колата, оти сте прочитале на интернет.

Значи има разлика помеѓу неможи и не е препорачливо. Ама кој ви докажал вас, па јас да ви докажвам.

Не е за пензионери и „оригинални работи“, колку што е за безбедност. Со сечење на спиралите тотално го сјебуваш нивното функционирање и си ја доведуваш во прашање својата безбедност, а и на твоите патници, како и на тие на улица.

Се радувам дека сè прошло како што треба додека си ги возел сечените спирали, и се надевам дека нема да го направиш истото во иднина.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #938 на: 21 Ноември 2017, 11:59:48 am »
Не е за пензионери и „оригинални работи“, колку што е за безбедност. Со сечење на спиралите тотално го сјебуваш нивното функционирање и си ја доведуваш во прашање својата безбедност, а и на твоите патници, како и на тие на улица.

Се радувам дека сè прошло како што треба додека си ги возел сечените спирали, и се надевам дека нема да го направиш истото во иднина.

Kој на нив им докажал, па ти ќе им докажуваш. Мочани, приучени инженери кои тоа го работат цел живот, не можат да му се фатат на македонскиот гениј.

Како што реков, не е кола за секого.

Ако не си у состојба да направиш нешто како што треба, не го прави воопшто. Нема потреба недолжни луѓе да страдаат заради изигравање мајстори.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #939 на: 21 Ноември 2017, 12:20:57 pm »
Јас воопшто несакам кога нешто ќе се каже „нетреба“. А не се каже зошто.

Сечењето на спирали воопшто не е проблем само по себе. Проблемот настапува во делот на легнување на сечената спирала на лежиштето. Ако таа може да легне правилно без да врши терет на останатите компоненти нема да има разлика. Така и легнуваат сите спирали. Но често ако не се изведе тоа правилно може да се случи ивицата од спиралата да пробие низ лежиштето, или може и да се слизне од лежиштето надвор.

И тоа таа активност веројатно ќе се случи кога таа конкретна спирала е под голем стрес или движење. Нема да се случи на рамно и споро. Туку веројатно може да слизне ако има дупка во кривина и да пропадне тркалото, или на 180кмч на дупка да го пробие лежиштето и да пропадне тркалото. Значи колата комплетно одлично ќе си функционира се до тој момент со сечената спирала. Најстрашното е што тоа не се случува постепено па да приметиш, туку се случува наеднаш и во тешки ситуации. Од тука потекнува и опасноста, дека може да попушти во момент кога највеќе се бара од неа. Лежиштето мора да е предвидено за таа спирала оптимално да налегне во него, за и кога во најекстремни итуации ќе треба да се компресира таа спирала и декомпресира со големи странични терети на тркалото, ќе го совлада тоа на предвидлив и контролиран начин.


Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3176
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #940 на: 21 Ноември 2017, 12:34:55 pm »
Ne lezat spirali kako na slikata, nekoi spirali pod niv imaat plasticni podmetki koi sluzat da legne ubavo spiralata

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #941 на: 21 Ноември 2017, 12:44:24 pm »
Башка, често во коливе прогресивни се спиралите. Сега од која страна ќе ги "јебеш"?

Progressive (variable rate springs):

These springs are sometimes called variable Rate springs. The purpose of non-linear springs is to provide more compliance in the suspension over rough surfaces. These springs are designed with low initial spring rates but rapidly increase as the spring is compressed. The theory is that this allows the car to travel smoothly over bumps and road imperfections but still be tight enough to provide good handling and prevent the chassis from bottoming out.  Because of this, these springs are popular in aftermarket lowering springs and coilover system intended for use on public roads.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #942 на: 21 Ноември 2017, 13:40:11 pm »


Не ми се свиѓаат контролите за климата... Скоро никад да не можам од прва да подесам температура.
На жена ми подобро и оди, можда има врска дебелина на прсти и/или нежноќа :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 983
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #943 на: 21 Ноември 2017, 16:15:19 pm »
^
First world problems ;D
Зини да ти кажу.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #944 на: 21 Ноември 2017, 16:30:49 pm »
Ne lezat spirali kako na slikata, nekoi spirali pod niv imaat plasticni podmetki koi sluzat da legne ubavo spiralata

тежината на колата + удари на... пластика? шо пластика ќе беше тоа?