Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 229674 пати)

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5543
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #15 на: 19 Ноември 2011, 18:07:09 pm »
Ако уште еднаш ми се случи квар со алфава поозбилен како овој со вентиливе, ќе има што да пишам. Еднаш се случува и се простува.

Сега за сега сум задоволен. Нормално осетлива кола но некои работи како звукот и вожњата осетот на папучата неможат многу коли да го дадат, не дека неможат има коли многу пообри но сигурно нема коли од таа цена. Доста километри поминав доста малтретирање помина колата. 4 луѓе пуна кола багаж, легната скроз, 800 километри и натака и навака. Не писна супер ги извозе.

Деловите кој сакада верува и не се така скапи, може да прбаме некогаш и да израчунаме и ќе видите дека нема толку скапи делови.

Проблемот кај мојата алфа се случи како што кажаа повеќе механичари кои го видоа отворен моторот од стоење на колата и невозење долго време. Се заглавило рѓа вовентилите заглавил и изгорел.

Многу случнав викаат вентилот скршен. Ако бил скршен ќе беа и цилиндри и клипови искршени а кај мене само фалеше изгорениот дел од вентилот кој сигуено беше изгорен пошто нигде го немаше.

Многумина незнаат но мене Алфата со изгорен вентил ме однесе од првата патарина Тетово па се до Охрид и наза до Скопје. Тоа било која кола не го може. Ипак и тоа е за почит.
Kolku vreme alfata ne bila vozena?


4 години.
Mnogu be.
Kako taka?
Da ne bila na carina stoena?
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #16 на: 19 Ноември 2011, 18:11:02 pm »
Од кога го имаме голфот,скоро година дена можам да кажам:
Како секоја кола што има мани има и оваа,па ке истакнам што намногу не ми се допаѓа
-Бучниот вентилатор за парното греење
-Бучавата во кабината при повисоки обртаи
-Гепекот собира премногу прашина
-Тврдата вожња

Се на се голфот ни е доволен во фамилија,па така овие “проблеми“ не ни сметаат..пред се има одлично моторче од 90 кс ,коа е доста еластично,лесен за одржување,евтини делови, и најбитно има поцинкована шасија па нема покажано никаде рѓа,како н еговите врсници (ке ја зеам пумата на Деан за пример)
Незнам зошто мислиш дека е многу бучен вентилаторот на парното.. но со оглед на тоа дека кај мене е автоматска климата и никогаш не ја ставам на максимум. бучавата е не многу голема. односно не пречи многу.
Бучавата при големи брзини и високи обртаи ја има. но почнува да се слуша повеќе на брзина од 150-160 км/ч. Тоа е недостаток кај сите дизел мотори на vw. Сум се возел во голф 4 бензинец и моторот не се слуша воопшто. ама затоа троши 15 литра.
Гепекот (во внатрешноста) не собира прашина.. Да нема многу двоумење но многу се прља надворешниот дел на гепекот фклучувајки го и стаклото.
Тврда вожња и не би рекол многу дека е тврда. Незнам кај тебе но кај мене е на некое си средно ниво. Со оглед на тоа дека сум се возел во коли каде што вожњата е катастрофа можам да кажам дека ова е одлично.
Изборот за голфот кај нас беше тоа што деловите се ефтини и ни беше препорачано да бараме возило од vw групацијата.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #17 на: 19 Ноември 2011, 18:28:36 pm »
Од кога го имаме голфот,скоро година дена можам да кажам:
Како секоја кола што има мани има и оваа,па ке истакнам што намногу не ми се допаѓа
-Бучниот вентилатор за парното греење
-Бучавата во кабината при повисоки обртаи
-Гепекот собира премногу прашина
-Тврдата вожња

Се на се голфот ни е доволен во фамилија,па така овие “проблеми“ не ни сметаат..пред се има одлично моторче од 90 кс ,коа е доста еластично,лесен за одржување,евтини делови, и најбитно има поцинкована шасија па нема покажано никаде рѓа,како н еговите врсници (ке ја зеам пумата на Деан за пример)
Незнам зошто мислиш дека е многу бучен вентилаторот на парното.. но со оглед на тоа дека кај мене е автоматска климата и никогаш не ја ставам на максимум. бучавата е не многу голема. односно не пречи многу.
Бучавата при големи брзини и високи обртаи ја има. но почнува да се слуша повеќе на брзина од 150-160 км/ч. Тоа е недостаток кај сите дизел мотори на vw. Сум се возел во голф 4 бензинец и моторот не се слуша воопшто. ама затоа троши 15 литра.
Гепекот (во внатрешноста) не собира прашина.. Да нема многу двоумење но многу се прља надворешниот дел на гепекот фклучувајки го и стаклото.
Тврда вожња и не би рекол многу дека е тврда. Незнам кај тебе но кај мене е на некое си средно ниво. Со оглед на тоа дека сум се возел во коли каде што вожњата е катастрофа можам да кажам дека ова е одлично.
Изборот за голфот кај нас беше тоа што деловите се ефтини и ни беше препорачано да бараме возило од vw групацијата.
-Да баш тоа сакав да кажам за гепекот!
Не се прља внатрешноста него надворешниот дел и стаклото !
-Вожњата како што рече не е многу тврда но спореди со опел вектра Б да речеме да видиш колку има помека вожња
-Вентилаторот е бучен на максимум!
-Моторот како што рече и ти бучи при повисоки обртаи
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #18 на: 19 Ноември 2011, 18:30:31 pm »
Јасно ние Гољф е  :D :D :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #19 на: 19 Ноември 2011, 18:48:04 pm »
еве мене што ми смета на кај колата:
- замаглувањето на стаклата, сигурно капи радиаторчето за парно, ама не ми паѓа на памет да ја растурам и да го барам  :-\ ќе се задоволвам дури не се одлучам да го решам проблемот со средство против замалување.
- мали фабрички бандаши 13", а ќе треба баги пари за нови бандаши и гуми за новите.... ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #20 на: 19 Ноември 2011, 18:51:00 pm »
Се напѓаат 14 и 15 бандаши за 200-300 евра со добри гуми...јас 16ки те на БМВ-то со НОВИ гуми ме фатија 300 евра...го заклав дечкото али тое  ;D ;D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #21 на: 19 Ноември 2011, 18:51:18 pm »
n1kola радијаторчето е сместено позади просторот за ставање ситници (ние касета го викаме). Отштрафи го тоа, мислам дека има безброј туторијали на Рено форумите.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #22 на: 19 Ноември 2011, 18:54:20 pm »
еве мене што ми смета на кај колата:
- замаглувањето на стаклата, сигурно капи радиаторчето за парно, ама не ми паѓа на памет да ја растурам и да го барам  :-\ ќе се задоволвам дури не се одлучам да го решам проблемот со средство против замалување.
- мали фабрички бандаши 13", а ќе треба баги пари за нови бандаши и гуми за новите.... ;D


Земи исчисти ги убо, убо, убо стаклата!  ;)
А и за бандаши можи да видиш во огласиве на форумов :P

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #23 на: 19 Ноември 2011, 19:55:33 pm »
Воглавно сум задоволен од Леонтина, али..

- Амортизерите се за менување. Колата има 110.000 поминато, сасвим нормално. Здравје, на пролет.
- Треба да сменам чаури на вилушки.
- Има еден глупав сепаратор над главата што треба да го сменам. Маршер знае да објасни подобро од мене.
- Цвичат кочниците на ладно.
- Крцкаат ситници во ентериер. Одамна не сум прошол со силиконски спреј да средам такви работи.
- Има едни вентили за турбото што знаат да заглават. Треба да ги сменам.
- Возачкото седиште треба делумно да се претапацира.
- Треба полирање.
- Кога ќе го запалам насабајле, комшиите знаат! ;D
- Ради аголот на задното стакло, малку е зезнат за паркирање во рикверц.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #24 на: 19 Ноември 2011, 20:04:25 pm »
Не купувајте Renault Scenic 1.9 dCi 120. Толку.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #25 на: 19 Ноември 2011, 20:07:56 pm »

Кога ќе го запалам насабајле, комшиите знаат! ;D


А што e тоа што ќе „запалиш“ ;D ;D ;D

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #26 на: 19 Ноември 2011, 20:47:22 pm »
Фиестата си ја сакам и не ја мењам за ништо, ништо ништо, еве малце што ми смета кај неа

-проблемчето што си го имав со ребрастиот, иако сеа се е ок, ко нова е
-Ми се дешава у последно време,кога мењам брзина обично во понизок степен, нешто да ми тропне, незнам што може да е, ја носев на сервис, деталное прегледана така да не е ништо, ама ипак нервира понекогаш...мислам тоа се случува од 200 мењања на брзини еднаш
-ми треба полирање, дома кога ќе ги уклучат прскалките ако колата ми е паркирана на паркингчето ми ја прават лом..и сеа малце има бигор одпозади, јес да не се приметува

Другото се е ок, и многу си ја сакам и не ја мењам за ништо! :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #27 на: 19 Ноември 2011, 21:01:41 pm »
Прва кола ми беше Пунто II, 1.2 16V. Ја возев цела зима без возачка, и не ги заприметував маните бидејќи кефот е голем. Со спортски лонец вадеше и добар звук.


- Се однесуваше како да е на дрвени тркала - по дупките се ака, а по кривини се навалува (мислам дека не беа сменати амортизери, 153 000км, јбг)
- Звукот од лонецот пречеше при подолго возење
- Еднаш дувнат дихтон и изгорен вентил - тоа се среди, доби и рамнета/спуштена декла, моторчето беше како ново)
- Чуден но прекрасен кумплунг, бараше внимание бидејќи фаќаше на средина но многу нагло, како на тркачка кола. Од друга страна затоа имаше чудо од мењач и колку брзо дозволуваше промена на брзина
- Тресење на воланот над 140 од кое никогаш не се отарасив


Трампа, со Гранде Пунто кое сега го имам, и некои работи ме нервираат:


- Друк лагерот
- Во ентериерот една од сијаличките за парното знае да се исклучи, чукни малце и ок е
- Кога вртам брзо во место, има некој звук, најверојатно е сличен проблем како кај Scorpion на неговото гранде пунто, треба да се сменат некои гумици
- Со фабричките 17ки, тврдо камен, до охрид ако одиш бубрезите на дијализа, малце бучна суспензиј. Но, неверојатно стабилно
- Бучен мотор при повисоки обртаи. Дали јас се навикнав на звукот или шо е, незнам.
- Неверојатно многу се валка задното стакло


Колата повеќе иди до израз на отворен пат, од колку низ град.
I’m so mean, I make medicine sick

Присутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #28 на: 19 Ноември 2011, 21:05:29 pm »
Се ќе си кажете ај ај хахахаха

Отсутен Dejan_156 alfista

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #29 на: 19 Ноември 2011, 21:14:51 pm »
Јасно ние Гољф е  :D :D :D
хахах си се искритуваа и на крај пак си се оправдаа гољф е јбг
Djevojka može da bude sa sela,
al' auto mora da bude iz Italije! ♥