Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 230110 пати)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #135 на: 29 Ноември 2011, 23:56:36 pm »
Што да се пожалам и јас на шведско возило :) освен што добро би ми дошла поголема турбинка :) ии мислам дека ми е многу тенок слојот на боја или пак така мене ми се чини само незнам. Иии да добро би ми дошол наслонувач на рака :) ако ми текне нешто ќе дополнам :)
Ето видиш, има...
Ќе му текне и на Боки или му има текнато ама пусти магарешки инает рака сол ќе изеде ;D
Мала поправка

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #136 на: 30 Ноември 2011, 00:10:42 am »
За фабричко возило и за стандардни прописи за Хондата се е ок, а фалинката е тоа што во гаражата има место само за уште еден член а тоа е Type-R.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #137 на: 23 Мај 2013, 10:31:53 am »
I30, najdobrata kosilica za parite. sepak ima maani:

1. Zmigavecot e neinteligenten, ne znae koga treba da iskluci.
2. Znae da napravi trza vo treta brzina so naglo ispustanje na kumplug.
3. Pedalata za gas raboti kako prekinuvac ON/OFF, na najmal dopir razviva >3000rpm. Za sporedba dizelas so isto pritiskanje na turazata razviva 1100rpm.
4. Na branikot na nekoi mesta se pojavija ostetuvanja na lakot.
5. Nema zastitna plastika pod motorot, pa zatoa motorot e maksimalno izvalkan.
6. Nema amortize na hauba. Ova i ne e mana, ako se vidi deka noviot Mercedes A od 30.000 evra nema amortizer na hauba. No me nervira. Sekoja kola mora da ima amortizer na hauba.
7. Nema 6ta brzina. Uzasno nervira na otvoren pat, zatoa sto vo 5ta raboti na visoki vrtezi. Da, ima dobra izolacija, barem 3x podobra od Lancer, no pak se slusa tatnezot od visokite vrtezi.
8. Cesto pregoruvaat svetilkite

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #138 на: 23 Мај 2013, 10:37:35 am »
Тебе ти се има нешто појавено на сон.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #139 на: 23 Мај 2013, 10:38:29 am »
Еј Лошко, браво, супер што ја оживеа темава!

Набзинка прелистав, видов дека сум пишал за Леонот, ама за Голфот не. Да подразмислам, па ќе напишам. :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #140 на: 23 Мај 2013, 10:39:13 am »
1. ??
7. У споредба со седанот, многу веројатно, арно ама треба да споредиш со Спортбек (кој има подобра изолација од седанот), за да има поента.
8. Колку често? И да речеме, кои најчесто прегоруваат? Претпоставувам средните така?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #141 на: 23 Мај 2013, 10:48:22 am »
1. cesto se slucuva posle mala krivina da ne isklucat
7. vo sporedba so sedanot. izolacijata e na nivo na najdobrite na klasata, no sepak ne e vo red da vozis 130kmh so 4000rpm. Ne e!
8. srednite. ednas godisno.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #142 на: 23 Мај 2013, 10:53:39 am »
- И покрај вртење волан (односно исправање после кривината), си останува уклучен прекидачот а? Чудно...
- Јап... Многу би била добредојдена 6-та брзина.
- За ова шо знам... Ваљда е како ќе се погоди... Ние на Кедито малтене редовно му мењаме, на отприлика 3-4 месеци, арно ама, Кедито у просек проаѓа по 500 км дневно, при што цело време се пуштени светлата... Ставаме Нарва, не сме пробале со друг производител.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #143 на: 23 Мај 2013, 11:10:29 am »
Polo LPG.

1. Нема 6та брзина и треба да седи на 4000рпм моторот на 130, што е анојинг. Веќе 1.2 TDi има 5 брзини но 120 му е на 2200. 1.2 ТСи 6та е 120 при 2300.
2. Нема амортизер на хауба. Неколку пати имам помислено да ставам. Ама ме мрзи да се занимавам искрено.
3. Постојано прегорува задната сијаличка за позиција од десна страна... 3 пати во 6 години.
4. Нема темпомат, што мене ми пречи. Сум се заангажирал да ставам, но заради MKD испаѓа дупло пари него што би било во Германија, па не сум сигурен за инвестицијата.
5. Радиото не чита MP3 и нема USB инпут, тоа ќе го сменам наскоро со USB приклучок.


Фиеста TDCi.
1. Мајко мила колку е гласно внатре на автопат.
2. Очајно фали 6та брзина, како и порасецкани помали брзини.
3. Седиштата се рамни.
4. Брисачите оставаат линија меѓу нив, која потоа капе.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #144 на: 23 Мај 2013, 12:12:01 pm »
I30, najdobrata kosilica za parite. sepak ima maani:

1. Zmigavecot e neinteligenten, ne znae koga treba da iskluci.
2. Znae da napravi trza vo treta brzina so naglo ispustanje na kumplug.
3. Pedalata za gas raboti kako prekinuvac ON/OFF, na najmal dopir razviva >3000rpm. Za sporedba dizelas so isto pritiskanje na turazata razviva 1100rpm.
4. Na branikot na nekoi mesta se pojavija ostetuvanja na lakot.
5. Nema zastitna plastika pod motorot, pa zatoa motorot e maksimalno izvalkan.
6. Nema amortize na hauba. Ova i ne e mana, ako se vidi deka noviot Mercedes A od 30.000 evra nema amortizer na hauba. No me nervira. Sekoja kola mora da ima amortizer na hauba.
7. Nema 6ta brzina. Uzasno nervira na otvoren pat, zatoa sto vo 5ta raboti na visoki vrtezi. Da, ima dobra izolacija, barem 3x podobra od Lancer, no pak se slusa tatnezot od visokite vrtezi.
8. Cesto pregoruvaat svetilkite


Наведи таму дека од лансер 2008 год.
Во моделот од 2010 има еден тон повеќе изолација и во седанот. Проверено лично од моја страна со на Велештрумф и мојот лансер.
;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #145 на: 23 Мај 2013, 12:14:42 pm »
И мојата кола е тапа. И другата е тапа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #146 на: 23 Мај 2013, 12:16:32 pm »
На сите шо ви фачи 6-та брзина или имате замерки на менувачот(долги/кратки брзини),монтирајте менувач од камион,ем ке имате 8+ брзини,ем ке имате брзи и спори ем ке имате и половинки. :D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #147 на: 23 Мај 2013, 12:16:55 pm »
Лансер од 2008ма е х3 пати полош, а Лансер од 2010 е х2 полош. Корегирај се ЛП, немој вака да се потресуваат форумџии.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #148 на: 23 Мај 2013, 12:18:00 pm »
И мојата кола е тапа. Појма немам колку пати сум и турил нафта и пак на резерва ми е... ТАПА!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #149 на: 23 Мај 2013, 12:23:01 pm »
И мојата кола е тапа. И другата е тапа.

Мојата па остра е...  :-\