Автор Тема: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI  (Прочитано 86652 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #120 на: 07 Ноември 2017, 08:35:20 am »
Па во споредба со претходната Инсигнија која навидум има само мали козметички промени, оваа е две класи подобра во секој поглед....две класи.
Де бе?

А инаку мислам дека е општо прифатено дека Инсигнијата е најдобар продукт на опел уште откога излезе.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6477
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #121 на: 07 Ноември 2017, 09:34:27 am »
Инсигнијата е веќе модел со повеќе години на пазарот и се докажа дека е многу разумен избор. Како најголем проблем е тежината, но генерално, подзовје, електроника, мотори све е погодено и не би требало да претставува проблем на долг рок.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #122 на: 07 Ноември 2017, 09:35:38 am »
Mене фејслифт Инсигнијата повеќе ми се допаѓа.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #123 на: 07 Ноември 2017, 11:32:06 am »
Кажи им на хејтерчињава што викаат Инсигниата била срање, крцкала и се распаѓала.

Proper car.

Кажал/не кажал, хејтерс гона хејт, и нишо не може да се направи у врска со тоа.

Па во споредба со претходната Инсигнија која навидум има само мали козметички промени, оваа е две класи подобра во секој поглед....две класи.

Мило ми е да кажам дека барем во оваа ситуација, промените се даааааааааааааалеку од само козметички. Визуелно, предниот дел на прошлата сеуште повеќе ми се свиѓа, али како пакет, прекрасно ми изгледа. Фино, пропорционално, „плесната“ на земја (убаво лежи).
Стварите кои ги направиле „под хауба“, се таму каде што фејслифтов буквално сјае, у однос на оригиналната. И подвозје, и управување, и квалитет на материјали... Буквално све е подобрено, особено возните карактеристики (на мое огромно задоволство).

Кажи им на хејтерчињава што викаат Инсигниата била срање, крцкала и се распаѓала.

Proper car.

Бидејќи знам дека ова се однесува на мене...

Хејтер, не хејтер, секогаш забелешките  што сум ги изнесувал околу колите биле објективни. Првиот контакт што воопшто го имав со Инсигниа беше на времето кога Велештрумф ја донесе да ја видам. Уште тогаш, двајцата забележавме дека на нова кола што чини 30.000 евра и имаше поминато едвај неколку илјади километри рачките за повлекување и затварање врати крцкаат (и тоа прилично гласно) и дека целата централна конзола се мрда лево-десно и крцка кога ќе ја допреш со колено.

Инаку, никогаш не сум оспорувал дека Инсигниата е добра кола. Ем секогаш добро ми изгледала, ем своевремено беше најсаглам продукт на Опел. Особено добро ми изгледаше пред фејслифтот, со ОПЦ-лајн пакет.

Не сум имал можност да повозам фејслифтирана Инсигниа, како оваа на Веле, но сигурен сум дека се решени тие проблеми.

Многу точно. Прва ствар што ја приметив беше баш тоа, и многу ме иритираше.

Бујрум на пиво и вурст, ќе ја оптегнеш малце на аутобан :)

Инсигнијата е веќе модел со повеќе години на пазарот и се докажа дека е многу разумен избор. Како најголем проблем е тежината, но генерално, подзовје, електроника, мотори све е погодено и не би требало да претставува проблем на долг рок.

Јап, на моменти се осеќа малце замашно и габаритно, али од друга страна, дава добар "planted feel".

Mене фејслифт Инсигнијата повеќе ми се допаѓа.

Позади да, напред не :)
Не дека ми пречи, или дека не ми е убава, али орЃиналот некако поише ми се свиѓа на око.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #124 на: 10 Ноември 2017, 17:32:20 pm »


Генгста!
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 311
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #125 на: 10 Ноември 2017, 18:30:25 pm »
Fun Fact: Не постои раткапна што стои подобро од naked челичен бандаж. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #126 на: 10 Ноември 2017, 18:31:22 pm »
Fun Fact: Не постои раткапна што стои подобро од naked челичен бандаж. :)
Не постои раткапна што стои подобро од бандаж.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #127 на: 10 Ноември 2017, 18:40:04 pm »
Кажи им на хејтерчињава што викаат Инсигниата била срање, крцкала и се распаѓала.

Proper car.

Бидејќи знам дека ова се однесува на мене...

Хејтер, не хејтер, секогаш забелешките  што сум ги изнесувал околу колите биле објективни. Првиот контакт што воопшто го имав со Инсигниа беше на времето кога Велештрумф ја донесе да ја видам. Уште тогаш, двајцата забележавме дека на нова кола што чини 30.000 евра и имаше поминато едвај неколку илјади километри рачките за повлекување и затварање врати крцкаат (и тоа прилично гласно) и дека целата централна конзола се мрда лево-десно и крцка кога ќе ја допреш со колено.

Инаку, никогаш не сум оспорувал дека Инсигниата е добра кола. Ем секогаш добро ми изгледала, ем своевремено беше најсаглам продукт на Опел. Особено добро ми изгледаше пред фејслифтот, со ОПЦ-лајн пакет.

Не сум имал можност да повозам фејслифтирана Инсигниа, како оваа на Веле, но сигурен сум дека се решени тие проблеми.

Не не, воопшто не. Погрешно си исперципирал. Јас знам дека твоето мислење е објективно, барем желбата ти е таква и се што зборуваш тука пробувам да го запамтам и да го споредам со моите впечатоци, зошто очигледно си поискусен од аспект на број на возила па подобро можеш да оцениш од мене. Јас мислев на други хејтери кои се прави хејтери и покрај количината на објективни факти, ама нејсе, не ми беше целта да започнам препукување туку само да искоментирам дека „срање“ од кола е излишен термин откако се заврши со некои обсолетни модели како пезетки, москвичи, тофаши, заз даевуа и слични.
Денес не постојат срање возила.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #128 на: 10 Ноември 2017, 18:53:44 pm »
Јап, на моменти се осеќа малце замашно и габаритно, али од друга страна, дава добар "planted feel".

Истиот впечаток го имав кога ја возев толку пцуената Астра Ј. Воланот бил како желе бомбона :) воланот беше првиот таков, одличен со супер грип кој почна да се вградува на секое јебено возило на ГМ, со права кожа на него, сосем добар волан. Исто така била многу тешка, епа не знам дали била многу тешка ама колата беше голема и имаше баш Planted feel, на пат лежеше како на шина, апсолутно тивко внатре и изолирано од надворешни звуци. Тоа што смотано мачедонче ја купуваше до 1.4 атмосферец кој мораше да исполнува еколошки норми наместо да придвижува возило не е моја вина. Исто беше и со моторите на Голф и на Тојота и на гранде пунто и на Форд Фокус.

Сума сумарум, Опел си продолжи да гази напред и покрај непријателите од сите страни, успеа следните модели да ги направи доволно добри па дури и хејтерите да признаат дека се подобри од на измамничките Фолксваген. Мене ме радува целокупниот исход, создаде сериозна конкуренција и одигра важна улога општото ниво на напредокот на возилата да се качи скалило погоре. Mission accomplished.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #129 на: 10 Ноември 2017, 19:19:28 pm »
Јап, на моменти се осеќа малце замашно и габаритно, али од друга страна, дава добар "planted feel".

Истиот впечаток го имав кога ја возев толку пцуената Астра Ј. Воланот бил како желе бомбона :) воланот беше првиот таков, одличен со супер грип кој почна да се вградува на секое јебено возило на ГМ, со права кожа на него, сосем добар волан. Исто така била многу тешка, епа не знам дали била многу тешка ама колата беше голема и имаше баш Planted feel, на пат лежеше како на шина, апсолутно тивко внатре и изолирано од надворешни звуци. Тоа што смотано мачедонче ја купуваше до 1.4 атмосферец кој мораше да исполнува еколошки норми наместо да придвижува возило не е моја вина. Исто беше и со моторите на Голф и на Тојота и на гранде пунто и на Форд Фокус.

Сума сумарум, Опел си продолжи да гази напред и покрај непријателите од сите страни, успеа следните модели да ги направи доволно добри па дури и хејтерите да признаат дека се подобри од на измамничките Фолксваген. Мене ме радува целокупниот исход, создаде сериозна конкуренција и одигра важна улога општото ниво на напредокот на возилата да се качи скалило погоре. Mission accomplished.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #130 на: 10 Ноември 2017, 19:23:54 pm »
Е сега си хејтер, онаков прав :)

Оди облечи маичката и дрмни една ракија ај




Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #131 на: 10 Ноември 2017, 19:27:44 pm »
Ракија не..



Таман ќе легне со овие.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #132 на: 10 Ноември 2017, 19:28:22 pm »
Тамам, бар два саглам продукти на Фолксваген. Да не е без ич :D

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Opel Insignia ST Innovation 1.6 CDTI
« Одговори #133 на: 11 Ноември 2017, 09:56:25 am »
Пффф пази па да не... Ќе фатиш тровање некое, ради разликата меѓу напишаната содржина на етикетите, и фактичката содржина на производите :P
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.