Кажи им на хејтерчињава што викаат Инсигниата била срање, крцкала и се распаѓала.
Proper car.
Кажал/не кажал, хејтерс гона хејт, и нишо не може да се направи у врска со тоа.
Па во споредба со претходната Инсигнија која навидум има само мали козметички промени, оваа е две класи подобра во секој поглед....две класи.
Мило ми е да кажам дека барем во оваа ситуација, промените се даааааааааааааалеку од само козметички. Визуелно, предниот дел на прошлата сеуште повеќе ми се свиѓа, али како пакет, прекрасно ми изгледа. Фино, пропорционално, „плесната“ на земја (убаво лежи).
Стварите кои ги направиле „под хауба“, се таму каде што фејслифтов буквално сјае, у однос на оригиналната. И подвозје, и управување, и квалитет на материјали... Буквално све е подобрено, особено возните карактеристики (на мое огромно задоволство).
Кажи им на хејтерчињава што викаат Инсигниата била срање, крцкала и се распаѓала.
Proper car.
Бидејќи знам дека ова се однесува на мене...
Хејтер, не хејтер, секогаш забелешките што сум ги изнесувал околу колите биле објективни. Првиот контакт што воопшто го имав со Инсигниа беше на времето кога Велештрумф ја донесе да ја видам. Уште тогаш, двајцата забележавме дека на нова кола што чини 30.000 евра и имаше поминато едвај неколку илјади километри рачките за повлекување и затварање врати крцкаат (и тоа прилично гласно) и дека целата централна конзола се мрда лево-десно и крцка кога ќе ја допреш со колено.
Инаку, никогаш не сум оспорувал дека Инсигниата е добра кола. Ем секогаш добро ми изгледала, ем своевремено беше најсаглам продукт на Опел. Особено добро ми изгледаше пред фејслифтот, со ОПЦ-лајн пакет.
Не сум имал можност да повозам фејслифтирана Инсигниа, како оваа на Веле, но сигурен сум дека се решени тие проблеми.
Многу точно. Прва ствар што ја приметив беше баш тоа, и многу ме иритираше.
Бујрум на пиво и вурст, ќе ја оптегнеш малце на аутобан
Инсигнијата е веќе модел со повеќе години на пазарот и се докажа дека е многу разумен избор. Како најголем проблем е тежината, но генерално, подзовје, електроника, мотори све е погодено и не би требало да претставува проблем на долг рок.
Јап, на моменти се осеќа малце замашно и габаритно, али од друга страна, дава добар "planted feel".
Mене фејслифт Инсигнијата повеќе ми се допаѓа.
Позади да, напред не
Не дека ми пречи, или дека не ми е убава, али орЃиналот некако поише ми се свиѓа на око.