Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
За воланот или ? Затоа што за воланот, во секоја кола до сега што сум ја видел е така.
Воланот се заклучува кога го вадиш клучот од бравата испаѓа еден дел и го заклучува воланот после кога го ставаш клучот треба да притиснеш за да се отклучи. Јас не спомнав вадење на клучот туку исклучување на контактот. А кај опел имаш три нивоа. Прво ниво , второ со контакт и трето за палење. тој го врати клучот на првото ниво.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Renault 4 е единствено возило кое има различно меѓуосовинско растојание на левата со десната страна Двата задни носачи се ставени еден позади друг и за тоа десната страна има подолго меѓуосовиснко растојание од левата http://i.imgur.com/njaxRAa.gif
Alfa Romeo 155 Q4 е всушност Lancia Delta Integrale со друга школка.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“
Цитат: Simo - Carrier166 на 06 Август 2013, 22:03:14 pmAlfa Romeo 155 Q4 е всушност Lancia Delta Integrale со друга школка. Значи Куоре вози фејк копија?
Ford representatives were equally critical. In March 1948, the British offered the Volkswagen company to Ford, for free. Henry Ford II, the son of Edsel Ford, traveled to West Germany for discussions. Heinz Nordhoff was also present, and Ernest Breech, chairman of the board for Ford Motor Company. Henry Ford II looked to Ernest Breech for his opinion, and Breech said "Mr. Ford, I don't think what we're being offered here is worth a damn!"[5] Ford passed on the offer, leaving Volkswagen to rebuild itself under Nordhoff's leadership.
Британците се понудиле да ја подарат VW на Форд во 1948ма. Форд одбиле.ЦитатFord representatives were equally critical. In March 1948, the British offered the Volkswagen company to Ford, for free. Henry Ford II, the son of Edsel Ford, traveled to West Germany for discussions. Heinz Nordhoff was also present, and Ernest Breech, chairman of the board for Ford Motor Company. Henry Ford II looked to Ernest Breech for his opinion, and Breech said "Mr. Ford, I don't think what we're being offered here is worth a damn!"[5] Ford passed on the offer, leaving Volkswagen to rebuild itself under Nordhoff's leadership.