Автор Тема: Интересни и малку познати детали за коли..  (Прочитано 194728 пати)

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #45 на: 11 Август 2013, 17:30:47 pm »
За воланот или ? Затоа што за воланот, во секоја кола до сега што сум ја видел е така.

Во ауди дури кога го вадеш клучот нема контакт. ставаш клуч и свети шалтаблата

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #46 на: 13 Август 2013, 20:20:50 pm »

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #47 на: 13 Август 2013, 20:34:48 pm »

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #48 на: 15 Август 2013, 17:44:11 pm »
Воланот се заклучува кога го вадиш клучот од бравата испаѓа еден дел и го заклучува воланот после кога го ставаш клучот треба да притиснеш за да се отклучи. Јас не спомнав вадење на клучот туку исклучување на контактот. А кај опел имаш три нивоа. Прво ниво , второ со контакт и трето за палење. тој го врати клучот на првото ниво.
Сервото не се укочи или нема серво?
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен JAck-S

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 62
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #49 на: 15 Август 2013, 18:32:50 pm »
Renault 4 е единствено возило кое има различно меѓуосовинско растојание на левата со десната страна :)
Двата задни носачи се ставени еден позади друг и за тоа десната страна има подолго меѓуосовиснко растојание од левата

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #50 на: 15 Август 2013, 21:34:44 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

DAEWOO Matiz (2005 - 2009)
Originally a 90's project by ItalDesign destined to become FIAT's new Cinquecento, the Matiz was stylistically based on the ItalDesign Luciolla. FIAT rejected the concept so Giugiaro went to Daewoo with it. The production version closely resembled the 1993 prototype, apart from adding rear doors and slight cosmetic touches.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #51 на: 15 Август 2013, 22:22:10 pm »
Renault 4 е единствено возило кое има различно меѓуосовинско растојание на левата со десната страна :)
Двата задни носачи се ставени еден позади друг и за тоа десната страна има подолго меѓуосовиснко растојание од левата
http://i.imgur.com/njaxRAa.gif

Најсссссс. Французи...

„- Абе не ми се вклапа нешо во предницава, а више му плативме на оној што го нацрта ова... Шо праиме?
- Абе уживај, кој ќе примети...“

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #52 на: 22 Август 2013, 09:52:37 am »
Alfa Romeo 155 Q4 е всушност Lancia Delta Integrale со друга школка.
Значи Куоре вози фејк копија?  ;D

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #53 на: 22 Август 2013, 13:18:46 pm »
Куоре до Q4 има уште лазањи за јадење :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #54 на: 22 Август 2013, 14:55:08 pm »
Alfa Romeo 155 Q4 е всушност Lancia Delta Integrale со друга школка.
Значи Куоре вози фејк копија?  ;D
Бетер, фиат темпра вози :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #55 на: 27 Август 2013, 20:07:16 pm »
Во новата S-Class нема ниту една класична сијаличка/лампичка. Во колата се користат преку 500 LED диоди.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #56 на: 29 Август 2013, 21:03:29 pm »
Во овластените сервиси на Aston Martin, не се користат толку секојдневни изрази како „проблем“ или „грешка“. Се користи Bespoke Concern.

How enchantingly British.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #57 на: 30 Август 2013, 10:30:49 am »
Британците се понудиле да ја подарат VW на Форд во 1948ма. Форд одбиле.

Цитат
Ford representatives were equally critical. In March 1948, the British offered the Volkswagen company to Ford, for free. Henry Ford II, the son of Edsel Ford, traveled to West Germany for discussions. Heinz Nordhoff was also present, and Ernest Breech, chairman of the board for Ford Motor Company. Henry Ford II looked to Ernest Breech for his opinion, and Breech said "Mr. Ford, I don't think what we're being offered here is worth a damn!"[5] Ford passed on the offer, leaving Volkswagen to rebuild itself under Nordhoff's leadership.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #58 на: 30 Август 2013, 12:30:29 pm »
Хехе, некој чита Редит.

И ја го прочитав ова сабајле, и се изненадив. Али шуќур, сме се спасиле од Америте.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #59 на: 30 Август 2013, 14:42:08 pm »
Британците се понудиле да ја подарат VW на Форд во 1948ма. Форд одбиле.

Цитат
Ford representatives were equally critical. In March 1948, the British offered the Volkswagen company to Ford, for free. Henry Ford II, the son of Edsel Ford, traveled to West Germany for discussions. Heinz Nordhoff was also present, and Ernest Breech, chairman of the board for Ford Motor Company. Henry Ford II looked to Ernest Breech for his opinion, and Breech said "Mr. Ford, I don't think what we're being offered here is worth a damn!"[5] Ford passed on the offer, leaving Volkswagen to rebuild itself under Nordhoff's leadership.

However, when the Volkswagen equipment was offered to Britain's motor manufacturers, including Rootes and Morris, they turned it down. An official British report famously found that "the vehicle does not meet the fundamental technical requirement of a motor-car ... it is quite unattractive to the average buyer ... To build the car commercially would be a completely uneconomic enterprise.