Автор Тема: Интересни и малку познати детали за коли..  (Прочитано 194713 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #30 на: 07 Август 2013, 03:49:19 am »
Исто и Форд. До пред некое време 1300 моторот 40 години го произведуваа.
Фиат со SOHC моторите.
Речиси сите мотори на Опел се минимум 20 години стари.

После тоа смешни да речеме на некои начин се и моторите кои се вградуваат во одредени марки (пример 1.3CDTI на Опел/Фиат) што се произведуваат од трети добавувачи (во случајот некоја Полска фирма мислам беше).

Се разбира мене ми е јасно зошто сето тоа се прави. Само малку претеруваат.

Lada Samara е развиена од Porsche



Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #31 на: 07 Август 2013, 06:27:54 am »
 The engines were developed with help from Porsche, and most Western observers assumed that Porsche's involvement went beyond just the engines.

Значи купето (ламарината, Лада самара 1300) што го возев пред Дорчо е уствари Порше?
Абе затоа некои кои возеле Порше ми кажуваа дека имаат многу слична вожња и често ми велеа:
- Со шо си, со Поршето?
Ааааааааа, сега ми е јасно...треба и јас да повозам некое Порше, да ја увидам сличноста со Самаро :D

П.С. Што ќе биди следно? Дека Порше има голем удел во создавањето на Фолсваген Буба? Ништо чудно...(мајтап нормално, знам дека Бубата е развиена од Пинифарина) :D


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #32 на: 07 Август 2013, 07:06:29 am »
Ова со самарата го знае секој што имал една ;) BTW, Самара има стигнато до 7 место на Paris-Dakar, нормално одоздола стои 959 :)


Цитат
Most notably, the Samara T3 came seventh in the 1990 Paris-Dakar Rally and fifth in 1991, piloted by none other than Jacky Ickx. The T3, however, didn't contain many Samara parts, using the Porsche 959's four-wheel drive system and a 3.6-litre Porsche flat-six. It was developed by French concessionaire Lada-Poch together with NAMI and the Tupolev aerospace company.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #33 на: 07 Август 2013, 08:41:10 am »
Јас бев еден од тие кои вози ламарина, ама бев и еден од тие кои немаше време да се позанимава со биографијата на истата таа ламарина, туку повеќе се занимаваше со сајли за шлепање, затоа што ламарината застануваше кај ќе и текни :)
Во секој случај достојно возило за во темата Дизелаши вс Бензинци (која би требало да биди: Дизелаши вс Плинаши), затоа што на бензин се возеше и на бензин сеуште се вози. Тоа го одредува нашиот фамилијарен статус - чорбаџии (дизелот го купив јас за да се приземјам малку, поскромен да бидам) :D


Првото радио за в кола е измислено во 1929 година.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #34 на: 07 Август 2013, 11:24:20 am »
Јас бев еден од тие кои вози ламарина, ама бев и еден од тие кои немаше време да се позанимава со биографијата на истата таа ламарина, туку повеќе се занимаваше со сајли за шлепање, затоа што ламарината застануваше кај ќе и текни :)...

каков искрен пост.. браво...

да додадам за самара дека во нејзе искористената предница-подвозје и ден денес се користи во новите лади 110 и 111
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #35 на: 08 Август 2013, 15:13:43 pm »
Ford Kuga nesto ne e popularen vo Srbija, od jasna pricina.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #36 на: 08 Август 2013, 15:22:49 pm »
Гољф 1 е уствари Ауди 50.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #37 на: 10 Август 2013, 21:57:08 pm »
Отсекогаш сум мислел дека колата ќе се расипе ако се движи во брзина а не е запалена. И се враќаме од неготино пред некое време се спуштаме од серта надолу со корса б и незнам што муабет падна дека некој се спуштил со мерцедес од пониква надолу изгасен а во брзина нормално сите неверувавме падна кладба и другарот ни пет ни шест ја изгаси колата и го исклучи контактот. Се спуштавме околу 30 секунди можда и минута со изгасена кола и за колата немаше никакви последици. барем засега ги нема :D Да не видев немаше да верувам некој да ми кажуваше.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #38 на: 10 Август 2013, 22:03:03 pm »
Ауди 50 наликува на Голф но не може да се каже дека е истото возило.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #39 на: 11 Август 2013, 07:41:28 am »
The engines were developed with help from Porsche, and most Western observers assumed that Porsche's involvement went beyond just the engines.

Значи купето (ламарината, Лада самара 1300) што го возев пред Дорчо е уствари Порше?
Абе затоа некои кои возеле Порше ми кажуваа дека имаат многу слична вожња и често ми велеа:
- Со шо си, со Поршето?
Ааааааааа, сега ми е јасно...треба и јас да повозам некое Порше, да ја увидам сличноста со Самаро :D

П.С. Што ќе биди следно? Дека Порше има голем удел во создавањето на Фолсваген Буба? Ништо чудно...(мајтап нормално, знам дека Бубата е развиена од Пинифарина) :D



Еве од кај потекнува Бубата











Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #40 на: 11 Август 2013, 10:32:35 am »
Отсекогаш сум мислел дека колата ќе се расипе ако се движи во брзина а не е запалена. И се враќаме од неготино пред некое време се спуштаме од серта надолу со корса б и незнам што муабет падна дека некој се спуштил со мерцедес од пониква надолу изгасен а во брзина нормално сите неверувавме падна кладба и другарот ни пет ни шест ја изгаси колата и го исклучи контактот. Се спуштавме околу 30 секунди можда и минута со изгасена кола и за колата немаше никакви последици. барем засега ги нема :D Да не видев немаше да верувам некој да ми кажуваше.

па како го вртел закочениот волан?

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #41 на: 11 Август 2013, 11:22:00 am »
Воланот се заклучува кога го вадиш клучот од бравата испаѓа еден дел и го заклучува воланот после кога го ставаш клучот треба да притиснеш за да се отклучи. Јас не спомнав вадење на клучот туку исклучување на контактот. А кај опел имаш три нивоа. Прво ниво , второ со контакт и трето за палење. тој го врати клучот на првото ниво.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #42 на: 11 Август 2013, 11:24:38 am »
уште еден интересен детал,барем за мене

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #43 на: 11 Август 2013, 11:39:33 am »
За воланот или ? Затоа што за воланот, во секоја кола до сега што сум ја видел е така.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #44 на: 11 Август 2013, 12:53:13 pm »
Кај мене на фиестата има 4 нивоа: нулто, прво, второ и трето. На нулто ниво го ставаш клучот, на прво ниво оживува цела електроника (радио, осветлување во кабина, електроника на прозорите), на второ е контакт а на трето се вергла да запали. За да се извади клучот мора да се врати на нулто ниво за да излезе.

А кај татко ми на фиатот има 3 нивоа. Го ставаш клучот, даваш контакт и верглаш.