Досега заклучивме дека при иста моќност, два мотори кои се со слична конструкција, оној мотор со поголемиот вртежен момент пониско се однесува драстично подобро. Всушност како да е посилен мотор.
Да видиме два мотори со различна конструкција а слична максимална моќност:
Што ќе покажат графиците овој пат?
Мотор(kw/Nm/rpm*) 1 2 3(motor 2 so reduktor 6.5/4.5)
2000: 75/380 60/270 76/390/2888
2500: 92/380 71/265 100/382/3600
3000: 120/380 82/265 115/375/4333
3500: 130/360 95/265 134/361/5000
4000: 130/320 110/260 136/332/5770
4500: 130/285 123/260 132/288/6500
Значи првиот мотор и вториот мотор доколку се возат без редуктор, односно се држат во исто подрачје првиот е значително посилен.
Доколку на вториот ставиме редуктор (пониска брзина на пример) ќе се добие еквивалентната 3та колона. Во овој случај моторите се многу слични (едниот има малку поголема максимална моќност, немаше баш иста), но може да се забележи дека се многу слични. Исто така може да забележиме дека во вториов случај моќноста и вртежниот момент се многу слични, дури премногу. Тие се подеднакви. Едниот мотор ќе треба да вврти повисоко и да користи понизок пренос.
Уште да можеше да ставиме и понисок пренос на пумпата за гориво 6.5/4.5 и возилата ќе беа комплетно исти, но бидејќи неможе, останува потрошувачката без редуктор. За подеднакво исти перформанси.